Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
over adhd gesproken, vond het wel grappig om laatst allerlei huisvrouwen te zien flippen toen bekend werd dat dexamfetamine duurder gaat worden
allemaal petities om je kind lekker aan de overheidspep te houden
heeft ze haar tietjes laten zienquote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje kwam hem laatst tegen op de iPad in MinecraftIk kan het bewijzen.
Dat.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
over adhd gesproken, vond het wel grappig om laatst allerlei huisvrouwen te zien flippen toen bekend werd dat dexamfetamine duurder gaat worden
allemaal petities om je kind lekker aan de overheidspep te houden
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.
Zeker. En dan overtuigd zijn dat het "anders werkt voor ADHD'ers"quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.
oh dan heb ik niks gezegd voor ik dadelijk de aivd aan m'n deur hebquote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want geen webcam in die app en ze is 9 jaar oud.
Je wil niet weten wat ik deed toen ik 9quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want geen webcam in die app en ze is 9 jaar oud.
Helaas. Ik ben niet gediagnosticeerdquote:
Buiten knikkeren? In plaats van achter de iPad zitten zoals de huidige jongere generatiequote:Op zondag 29 mei 2016 04:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik deed toen ik 9
was.
Dat moet enkel bij uitzonderlijke gevallen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
jazelfde geldt voor ritalin, al is dat natuurlijk wel wat minder heftig
maar vind het sws belachelijk om dat soort medicatie aan kinderen van vaak jonger dan 10 voor te schrijven
dit is overigens ook wel zo, iemand die echt adhd of iets dergelijks heeft wordt vooral mentaal vaak een heel stuk rustiger van pepquote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker. En dan overtuigd zijn dat het "anders werkt voor ADHD'ers"
ja preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 04:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat moet enkel bij uitzonderlijke gevallen.
Niet openbaar deze posts of iets ook. Maar nee ik geloof je, je hebt oprecht geen interesse in mijn stiefzusje.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan heb ik niks gezegd voor ik dadelijk de aivd aan m'n deur heb
enig kindquote:
Toen ik 9 was speelde k Runescape en wachtte ik op Maplestory.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Buiten knikkeren? In plaats van achter de iPad zitten zoals de huidige jongere generatie
jezus was jij er ook al zo een, fylax ook al met vanaf zijn 6e ofzo op habboquote:Op zondag 29 mei 2016 04:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen ik 9 was speelde k Runescape en wachtte ik op Maplestory.
behalve wincestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |