hahah nicequote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laatst op bevrijdingspop was hij de enige toffe. Heb lekker meegerapt als blanka tatta.
Ook leuk, ik ben een spacer denk ik. Ga je wel eens naar feestjes waar ze die muziek draaien?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
ben zelf meer van de wat hardere elektronische shit, tekno frenchcore en breakcore en zulks
yes, kraakfeestjes voornamelijkquote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook leuk, ik ben een spacer denk ik. Ga je wel eens naar feestjes waar ze die muziek draaien?
Laatste jaar luister ik ook echt shit die niemand zal kennen, maar ik geniet er intens van.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
ken echt zo goed als niks van je lastfmop wat shit als bowie en pearl jam na
dat is t belangrijkstequote:Op zondag 29 mei 2016 04:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laatste jaar luister ik ook echt shit die niemand zal kennen, maar ik geniet er intens van.
nicequote:
Mijn moeder rickrollde me laatst. Ze was naar de Toppers (niet oordelen graag) en ik vroeg om een foto of filmpje. Bleek Rick Astley laatst gewoon in de Arena met de toppers te staan tussen de nummers doet. Ze liet een filmpje zien en het was Never Gonna Give You Upquote:
whehehequote:Op zondag 29 mei 2016 04:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn moeder rickrollde me laatst. Ze was naar de Toppers (niet oordelen graag) en ik vroeg om een foto of filmpje. Bleek Rick Astley laatst gewoon in de Arena met de toppers te staan tussen de nummers doet.
Verder is ze wel lief hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehe
dat klinkt wel echt als de hel op aarde tbh
gelukkigquote:
weenie is ze beetje lekkerquote:
Is van kameraad van me.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet slapen of vind je dat gewoon een lekker nummer? Nice nummer trouwens.
Nee het was vrij uitzonderlijk dat ze daar heen ging. Als je het zou voorstellen zou ze niet nog een keer willen denk ik.quote:
Neem je ook dochters mee die je bij mij betrekt?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:16 schreef deadprez het volgende:
bitch doe normaal ik word je kale stiefvader fok die kinderbijslag op hou het voor mezelf besteed de helft in de shoppa
die hou ik ook voor mezelfquote:Op zondag 29 mei 2016 04:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neem je ook dochters mee die je bij mij betrekt?
Yep is ook van hem, zie 'm regelmatig, we doen ook weleens set samen draaien.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe hem de complimenten, deze shit is ook van hem? Post meer.
B2b op rave'jes? Welke stad? Ik woon ze wel eens bij in Haarlem en Amsterdam.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep is ook van hem, zie 'm regelmatig, we doen ook weleens set samen draaien.
vet, wat voor soort feesten?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep is ook van hem, zie 'm regelmatig, we doen ook weleens set samen draaien.
hahahquote:Op zondag 29 mei 2016 04:22 schreef RacerDKB het volgende:
En fuck dat het hip is om een regulier commercieel feest tegenwoordig een "rave" te noemen
dat zijn de bestequote:Op zondag 29 mei 2016 04:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die in een bos zonder vergunning met mensen die allemaal wappie zijn.
Als ze entree vragen is het wat mij betreft per definitie geen rave. Het idee is dat je er met je eigen drankjes naar toe gaat en gewoon aansluit bij de menigte.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
maar zelfs de illegale raves zijn hier grotendeels verkracht, allemaal studentjes die rustig 10 euro entree durven te vragen voor hun fissa en geen fuck geven om het freeparty principe
ja, ben ik met je eensquote:Op zondag 29 mei 2016 04:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ze entree vragen is het wat mij betreft per definitie geen rave. Het idee is dat je er met je eigen drankjes naar toe gaat en gewoon aansluit bij de menigte.
Die ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die in een bos zonder vergunning met mensen die allemaal wappie zijn.
Ze proberen het ook altijd nog heel nonchalant te verkopen ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
maar zij denken daar blijkbaar anders over
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laatste was onder de A50 in lange tunnel.
Ah, mooi. Geen last van politie gehad?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laatste was onder de A50 in lange tunnel.
Ja oke maar ik wilde gewoon horen of het regio Amsterdam was of eerder regio Arnhem en als het dicht bij was dan had ik mezelf uitgenodigd voor de volgende.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar veel ruimte is. en weinig mensen in de omgeving wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |