hahah nicequote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laatst op bevrijdingspop was hij de enige toffe. Heb lekker meegerapt als blanka tatta.

Ook leuk, ik ben een spacer denk ik. Ga je wel eens naar feestjes waar ze die muziek draaien?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
ben zelf meer van de wat hardere elektronische shit, tekno frenchcore en breakcore en zulks

yes, kraakfeestjes voornamelijkquote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook leuk, ik ben een spacer denk ik. Ga je wel eens naar feestjes waar ze die muziek draaien?

Laatste jaar luister ik ook echt shit die niemand zal kennen, maar ik geniet er intens van.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
ken echt zo goed als niks van je lastfmop wat shit als bowie en pearl jam na

dat is t belangrijkstequote:Op zondag 29 mei 2016 04:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laatste jaar luister ik ook echt shit die niemand zal kennen, maar ik geniet er intens van.

nicequote:

Mijn moeder rickrollde me laatst. Ze was naar de Toppers (niet oordelen graag) en ik vroeg om een foto of filmpje. Bleek Rick Astley laatst gewoon in de Arena met de toppers te staan tussen de nummers doet. Ze liet een filmpje zien en het was Never Gonna Give You Upquote:

whehehequote:Op zondag 29 mei 2016 04:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn moeder rickrollde me laatst. Ze was naar de Toppers (niet oordelen graag) en ik vroeg om een foto of filmpje. Bleek Rick Astley laatst gewoon in de Arena met de toppers te staan tussen de nummers doet.

Verder is ze wel lief hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehe
dat klinkt wel echt als de hel op aarde tbh

gelukkigquote:

weenie is ze beetje lekkerquote:

Is van kameraad van me.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet slapen of vind je dat gewoon een lekker nummer? Nice nummer trouwens.

Nee het was vrij uitzonderlijk dat ze daar heen ging. Als je het zou voorstellen zou ze niet nog een keer willen denk ik.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |