Mannen met baarden.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
ah ja, uit de amerikaanse burgeroorlog, had het kunnen weten
rolf... roflm.. lam... jeweetwel, lmaox ofzoquote:Op zondag 29 mei 2016 03:57 schreef deadprez het volgende:
ik zag laatst trouwens in nws iemand jou verwijten dat je geen kaas gegeten hebt van de amerikaanse geschiedenis, etto
moest beetje lachen
Ah ja, klinkt veel beter. Even afluisteren.quote:
Uhhh alle tieners zeggen ja tegen de mdma,quote:Op zondag 29 mei 2016 03:59 schreef deadprez het volgende:
je ziet er stoned en ziek uit, fack it dat staat me goed
dat gebitch op laat opblijven jochie dat maakt me moe
Met certificaat?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
`Handgetekende brief van JAMES LONGSTREET op ebay voor nog geen 2,000 euro.. Kopuh?
jeetjequote:Op zondag 29 mei 2016 04:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uhhh alle tieners zeggen ja tegen de mdma,
Tot zover mijn kennis van Nederlandstalige muziek.
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
lep is in gesprek met zichzelf 's ochtends na het zuipen mompelend in tram 11
de helft weet niet eens wie lepricon nou echt is, een dronken clown of gewoon een gast die oprecht is.
slechte is dat ik het vaak ook zelf nie meer doorheb, lam en infantiel ondanks dat ik baard en snor heb
pep met polm en palm
wat luister je voornamelijk dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Luister sowieso amper muziek met vocals.
fresku is een baasquote:Op zondag 29 mei 2016 04:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Fresku luister ik wel graag. Luister nu Sitcom.
Minimal techno, ambient, lo-fi, electronisch gewoon over het algemeen.quote:
aightt ff checkenquote:Op zondag 29 mei 2016 04:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Minimal techno, ambient, lo-fi, electronisch gewoon over het algemeen.
Hier kan je alles zien: http://www.last.fm/user/RacerDKB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |