Ook nog wel een snackbar tot 05:00 straatje verderop maar wil niet meer de deur uit denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oei, geen 24/7 tankstation in de buurt ofzo?
ah ja, begrijpelijk. Ik heb gelukkig altijd shag achter de hand in geval van nood en zo'n machientje om sigaretten te schietenquote:Op zondag 29 mei 2016 03:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook nog wel een snackbar tot 05:00 straatje verderop maar wil niet meer de deur uit denk ik.
waar hedde het allemaal overquote:Op zondag 29 mei 2016 03:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
SCHANDALIG DAT MEN HEM BESCHULDIGDE VAN HET VERLIES BIJ GETTYSBURG... LONGSTREET IS DE MAN, IK HOU VAN LONGSTREET
Ja zit ook na te denken of ik ergens nog iets heb liggen maar denk dat het kansloos is. Dan maar wieries.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, begrijpelijk. Ik heb gelukkig altijd shag achter de hand in geval van nood en zo'n machientje om sigaretten te schieten
goeien oplossingquote:Op zondag 29 mei 2016 03:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja zit ook na te denken of ik ergens nog iets heb liggen maar denk dat het kansloos is. Dan maar wieries.
rtquote:
Meest briljant stuk generaal tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog... vocht daarna voor verzoening met het noorden en de negers en werd katholiek.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet wel effe een punt gaan maken en niet alleen dat schreeuwen.
het origineel beter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |