Hey manquote:
wat doe jij zo laat nog hierquote:
OoOoOoOhhhh, advances maken op FOK?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wil je even woelen en kroeleboelen met me?
Slechte keuzens in het leven maken. Wat anders.quote:
oh welkom bij de club in dat gevalquote:Op zondag 29 mei 2016 04:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Slechte keuzens in het leven maken.
Ruigoord doe ik weleens maar meestal meer in de provincie.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja oke maar ik wilde gewoon horen of het regio Amsterdam was of eerder regio Arnhem en als het dicht bij was dan had ik mezelf uitgenodigd voor de volgende.
Banned van tinder en badoo.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OoOoOoOhhhh, advances maken op FOK?
quote:
ruigoord wil ik zó graag een keertje heenquote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ruigoord doe ik weleens maar meestal meer in de provincie.
Damn. I wuv bad boiiisquote:
Nachtje doorhalen, eerste trein terug.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ruigoord wil ik zó graag een keertje heen![]()
alleen nogal ver vanuit maastricht
Limburg kom ik dan weer zelden.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ruigoord wil ik zó graag een keertje heen![]()
alleen nogal ver vanuit maastricht
ja i know maar fucking duur met treinkaartjes en zo en meh, heb het liever iets dichter bij huisquote:Op zondag 29 mei 2016 04:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen, eerste trein terug.
ja snap ikquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maastricht ligt in Limburg? Mijn topografie.
Ja is erg slecht zeker als je bedenkt dat ik voor mijn bijbaan letterlijk in heel Nederland geweest ben.quote:
Scheelt niet zoveel of het was Duitsland of Belgiëquote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke taal spreken ze in Maastricht?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scheelt niet zoveel of het was Duitsland of België
het plan is om van de zomer weer flink wat meer feesten hier in de buurt te gaan organiseren, maar vaak komt daar uiteindelijk helaas weinig van terechtquote:Op zondag 29 mei 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Organiseer maar wat dan kom ik er wel heen.
Tnollywood in Zeist was perfecte plek maar helaas verdwenen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kunnen we niet een FOK!rave in Utrecht organiseren? Belangrijkste is locatie.
Wat....quote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik heb verder ook niks met de stad of provincie hoor, ben liever in brabantquote:
#voornemens. Ik voel je man. Ik ga de uitdaging mee aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
het plan is om van de zomer weer flink wat meer feesten hier in de buurt te gaan organiseren, maar vaak komt daar uiteindelijk helaas weinig van terecht
als er iets komt zal ik t laten weten
hou mijn kankerquote:
den Haag bestequote:Op zondag 29 mei 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb verder ook niks met de stad of provincie hoor, ben liever in brabant
ben ik volgens mij nog nooit geweest :$quote:
Is best een imposante stad, zeker wel een dagje bezoeken waard.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben ik volgens mij nog nooit geweest :$
Haha het was afleidingquote:
aaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha het was afleiding
*SUCKERPUNCH*
Tillywood is wel okay.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren in Tilburg, veel erger kan het niet worden zowat.
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha het was afleiding
*SUCKERPUNCH*
junkiequote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
tilburg is wel chill, daar kwam de beste pep altijd vandaan in eindje
tsjaquote:
Daar weet ik niets van.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
tilburg is wel chill, daar kwam de beste pep altijd vandaan in eindje
niks mis mee ook zolang het enigszins binnen de perken blijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |