Oh, ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n beeld bij mensen op een forum eigenlijk.
ik zoals je Uiquote:
Weet niet of ik zulke pikante details zo en public kan delenquote:
Toegevoegd aan OP.quote:
quote:
klevers op de fiets daat zijn de echte idioten ja wtf bezielt je danquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
Vanochtend haalde ik iemand in, ik was expres al harder gaan fietsen zodat het tempoverschil groot genoeg zou zijn om daarna vlot op hem uit te lopen zodat je niet bij elkaar in de buurt blijft plakken.
Uiteindelijk is hij kilometers in mijn wiel blijven hangen, ook toen ik op een gegeven moment maar extra langzaam ging fietsen.![]()
Toen bedacht ik om ergens even nep af te slaan, maar toen moest hij gelukkig al af.
Maar was denk ik iemand op weg naar een sociale werkplaats iets.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
klevers op de fiets daat zijn de echte idioten ja wtf bezielt je dan
dit had verkeerd kunnen aflopenquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
Vanochtend haalde ik iemand in, ik was expres al harder gaan fietsen zodat het tempoverschil groot genoeg zou zijn om daarna vlot op hem uit te lopen zodat je niet bij elkaar in de buurt blijft plakken.
Uiteindelijk is hij kilometers in mijn wiel blijven hangen, ook toen ik op een gegeven moment maar extra langzaam ging fietsen.![]()
Toen bedacht ik om ergens even nep af te slaan, maar toen moest hij gelukkig al af.
Loool. Hoe akwardquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
pittig ongemakkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
nee ik moest kanjer hard poepenquote:
nu eet ik een banaan, kiwi en mandarijn, wil je nog meer weten?quote:
misschien wilde hij gewoon even wat gezelschap..quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu eet ik een banaan, kiwi en mandarijn, wil je nog meer weten?
ik vind het wel fijn, dan heb je die shitzooi maar gehad voor de dagquote:
atm wil je niet ruilen gquote:
ga het huis niet uit met een volle endeldarmquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:44 schreef PeZu het volgende:
ik vind het wel fijn, dan heb je die shitzooi maar gehad voor de dag
open je ogen, die hand, zo groot is ene hand niet vergeleken met een poard, overduidelijk nepquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol wtf. zou het haast denken als ik niet beter wist
Nee echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 07:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol wtf. zou het haast denken als ik niet beter wist
quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan niet eens binnen de lijntjes tekenen G
quote:
das kleuren, de lijntje zetten is tekenenquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt, dat vroege leven is niks voor mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
das kleuren, de lijntje zetten is tekenen
het is geen tekening Jquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is hier altijd wel goed leesbaar andersquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:58 schreef NoelGallagher het volgende:
heb ook echt een bagger handschrift
Zoals elke man.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:58 schreef NoelGallagher het volgende:
heb ook echt een bagger handschrift
Ontzettend gaar land. Ze moesten zelf eens weten hoe achterlijk ze zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:06 schreef xcachet het volgende:
This Dutch Cheese Commercial Is Definitely Too Hot For Television (Extremely NSFW)
9GAGAmerikanen die niks gewend zijn weer hoor
jizzed in ma pantsquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:06 schreef xcachet het volgende:
This Dutch Cheese Commercial Is Definitely Too Hot For Television (Extremely NSFW)
9GAGAmerikanen die niks gewend zijn weer hoor
Nu snap ik al die tienerzwangerschappen wel. Als ze hier al te preuts voor zijn laat staan om erover te pratenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ontzettend gaar land. Ze moesten zelf eens weten hoe achterlijk ze zijn.
nipplegatequote:Op woensdag 25 mei 2016 08:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu snap ik al die tienerzwangerschappen wel. Als ze hier al te preuts voor zijn laat staan om erover te praten![]()
Is wel een groot verschil tussen de publiekelijke reactie op naakt en de privé reactie volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu snap ik al die tienerzwangerschappen wel. Als ze hier al te preuts voor zijn laat staan om erover te praten![]()
Op 9GAG zitten vooral pubers.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Is wel een groot verschil tussen de publiekelijke reactie op naakt en de privé reactie volgens mij.
9fag lelquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat er ook een tijdje op maar mehhhhhh. Al tijden niet geweest
Janet Jackson liet tijdens de superbowl een keer een stukje van haar nipple zien ofzo. iedereen werd mad en wild. allemaal acties ondernomen om zoiets te voorkomenquote:
Srs?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Janet Jackson liet tijdens de superbowl een keer een stukje van haar nipple zien ofzo. iedereen werd mad en wild. allemaal acties ondernomen om zoiets te voorkomen
Hehequote:Op woensdag 25 mei 2016 07:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gisteren een gedeeld met maatje
net of dat per ongeluk ging, justin timberlake trekt e letterlijk een lap van haar topje af waardoor je haar appelflap zagquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeah. behoorlijk sneu maargoedwel mooi land though
Appelflap hahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of dat per ongeluk ging, justin timberlake trekt e letterlijk een lap van haar topje af waardoor je haar appelflap zag
Nog niet geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeah. behoorlijk sneu maargoedwel mooi land though
Er zit ook heel toevallig wat overheen hequote:Op woensdag 25 mei 2016 08:18 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat was een wardrobe failure_!
Iddquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zit ook heel toevallig wat overheen he
ja... zo opzichtig ditquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zit ook heel toevallig wat overheen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2016 08:21:33 ]
mijn vader. want die snapt niet hoe dat werktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wilde hij gewoon even wat gezelschap..Ja dat had ik een keer met een neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die haalde op een gegeven moment in om mij te complimenteren.
Maar als het goed is komt mijn jas tot mijn zadel.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:24 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
hij haalde je in om je te complimenteren met je bil?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat had ik een keer met een neger.Maar die haalde op een gegeven moment in om mij te complimenteren.
Maar als het goed is komt mijn jas tot mijn zadel.
Ja, tuurlijk dat wel maar denk ook niet dat ze verwacht hadden dat het zoveel poehaa zou gevenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of dat per ongeluk ging, justin timberlake trekt e letterlijk een lap van haar topje af waardoor je haar appelflap zag
yellowstone, klaarquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:21 schreef xcachet het volgende:
ervaring mee ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True story
het is je boi tardisquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen lieve vrienden uit de KLB SC.
WOWquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, met telegram kun je gifjes sturen
Ik. Ik heb maar 120 belminuten per maand dus ik gebruik voornamelijk Whatsapp of Facetime Audio om te bellen. Betere kwaliteit en kost geen belminuten.quote:
Hoiquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen lieve vrienden uit de KLB SC.
Ken iemand die dat ook heel goed kan. En die time lapses om van niks tot het eindresultaat te komen zijn echt tof om te zien.quote:
Oh, ik hoor alleen maar grhakjagrbahjrgrquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik. Ik heb maar 120 belminuten per maand dus ik gebruik voornamelijk Whatsapp of Facetime Audio om te bellen. Betere kwaliteit en kost geen belminuten.
Hoe is het met je uiterlijk vandaag? Al geschoren? Iets aan je haar gedaan? Of lekker rustig dagje nogquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken iemand die dat ook heel goed kan. En die time lapses om van niks tot het eindresultaat te komen zijn echt tof om te zien.
Oh nee ik heb goed internet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik hoor alleen maar grhakjagrbahjrgr
Dit is een beladen term omdat die in de tijd van slvernoj werd gebruikt om zwarte mensen te degraderen tot inferieure diersoort.quote:
Toevallig dat je het vraagt. Ik heb zojuist even m'n haar gedaan op t werk. Was gisteren kapper geweest en meteen even wax gehaald maar denk dat ik verkeerde heb gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe is het met je uiterlijk vandaag? Al geschoren? Iets aan je haar gedaan? Of lekker rustig dagje nog
waarom train je met hem eigenlijk?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef xcachet het volgende:
Moet vanavond met de hond naar training. Krijg ik vast weer te horen waarom ik nooit mee ga
jij wordt alleen door turken gebeld?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik hoor alleen maar grhakjagrbahjrgr
Hoezo nooit mee ga? De hond gaat toch niet zelfstandig naar training?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef xcachet het volgende:
Moet vanavond met de hond naar training. Krijg ik vast weer te horen waarom ik nooit mee ga
Ik gebruik tegenwoordig dit:quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toevallig dat je het vraagt. Ik heb zojuist even m'n haar gedaan op t werk. Was gisteren kapper geweest en meteen even wax gehaald maar denk dat ik verkeerde heb gehaald
wat kun je me aanraden?
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig dit:
[ afbeelding ]
Mijn stiefmoeder doet 't altijd. Die verneukt dat beest qua training. Al die honden gaan 1 voor 1 dat parcours doen en heb geen zin om 3 uur toe te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo nooit mee ga? De hond gaat toch niet zelfstandig naar training?
Omdat hij pas 8 maanden is en niet luistert zoals hij zou moeten luisteren. "Hier" is voor hem echt nog zo iets van "blijf maar lekker weg"quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom train je met hem eigenlijk?
Wat zijn je ervaringen ermee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lastig beestquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder doet 't altijd. Die verneukt dat beest qua training. Al die honden gaan 1 voor 1 dat parcours doen en heb geen zin om 3 uur toe te kijken
[..]
Omdat hij pas 8 maanden is en niet luistert zoals hij zou moeten luisteren. "Hier" is voor hem echt nog zo iets van "blijf maar lekker weg"![]()
Dat ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt gewoon niemand om mee te appen ofzo
Juist ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat beetje te scrollen en te lezen en zag ineens 'wow mozy' en omg ja wtf wow mozy
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletjequote:
quote:
Alles goed, ouwe lullen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat beetje te scrollen en te lezen en zag ineens 'wow mozy' en omg ja wtf wow mozy
facepalmquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletje
Mijn stiefmoeder is ook 0,0 consequent. Die vraagt nog 3 keer of hij wilt gaan zitten
Ik kan daar ook gewoon niet naar kijken. Er wat van zeggen heeft ook geen zin, want een ruk aan de ketting als hij niet luistert is zielig.quote:
Het doet mij beetje denken aan al die moeders die de discussie aangaan met hun kind als die weer eens heel vervelend isquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan daar ook gewoon niet naar kijken. Er wat van zeggen heeft ook geen zin, want een ruk aan de ketting als hij niet luistert is zielig.
Ja, dat werkt niet iddquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletje
Mijn stiefmoeder is ook 0,0 consequent. Die vraagt nog 3 keer of hij wilt gaan zitten
zo oud is hij nou ook weer nietquote:
Beste spul wat ik ooit gebruikt heb. Haar zit de hele dag in model en je hebt niet veel nodig en het ziet er nog vrij natuurlijk uit allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn je ervaringen ermee?
heb nu l'oreal studio line out of bed mja
Precies zo'n mens ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het doet mij beetje denken aan al die moeders die de discussie aangaan met hun kind als die weer eens heel vervelend is![]()
Beter een rukje aan de riem.
Luistert die van jou wel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet idd![]()
sommige rassen luisteren nu eenmaal beter dan andere
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kost dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beste spul wat ik ooit gebruikt heb. Haar zit de hele dag in model en je hebt niet veel nodig en het ziet er nog vrij natuurlijk uit allemaal.
Corrigeer je moeder dan door een rukje aan haar riem.quote:
Wnnr weer nkn? I luv yer tits.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat zul je de rest van je leven blijven toch.
excuusquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je aub geen gvd zeggen in mijn bijzijn?
maar eerlijk wij zitten ook wel veel achter het mannelijke geslacht aanquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zit echt te veel achter het vrouwelijke geslacht aan Gianni
is gewoon haar sig, domboquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
450quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Drie euro bij de Etos maar toen was het in de aanbieding, weet niet wat het normaal kost.
Hoe heet 'ie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yes. Is ook jachthond he dus die luisteren uit hunzelf al wel goed
heul niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik
Maar je quote alleen maar chicks
aaaaight, ga ff halen vanmiddagquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Drie euro bij de Etos maar toen was het in de aanbieding, weet niet wat het normaal kost.
jij hebt echt een newbie oldie obsessie gaat bijna even ver als mijn food obsessiequote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind leuk als newbie aan oldbie vraagt 'wie ben jij'
Zitten geen vrouwen bij, wel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
maar er zijn wel users die is stelselmatig negeer..
namen willen we gianniquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Niels0?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Ik heb een crip-obsessie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt echt een newbie oldie obsessie gaat bijna even ver als mijn food obsessie
vind je ja? okok, vind ik wel meevallen al vind ik het supervet dat er steeds meer oldbies zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt echt een newbie oldie obsessie gaat bijna even ver als mijn food obsessie
Ben geen newbie meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind leuk als newbie aan oldbie vraagt 'wie ben jij'
Ja het is heel vet, volgens mij alle pomades.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is echt peop heb ik gehoord.
ja wel goed, maar zo'n vette teringbende
Jeetje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gebruikt maar daar moest ik een beetje van huilen.
hmm, in deze sc niet geloof ikquote:
Che en montellyquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, in deze sc niet geloof ik
[..]
Che en montelly
zeg, de rifaapjes
Je kan nooit te veel achter vrouwen aan zittenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n lang post getypt op fok wtf is dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het is heel vet, volgens mij alle pomades.
Gebruik het pas sinds kort omdat mijn haar een stuk langer is en ik met veel andere producten niet veel meer kon.Pomades werken wel echt goed, je kan het de hele dag "stylen" en ondanks heel dik haar ziet het er nog goed uit. De volgende keer koop ik echter liever een matte variant.
Het is alleen een drama met uitwassen.
Je leest elke dag mee dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Ik lees overigens zo nu en dan nog mee, vooral als Chai zegt dat Braddie weer een episode heeft.
chai die is goed in op de hoogte houden van iedereen ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Ik lees overigens zo nu en dan nog mee, vooral als Chai zegt dat Braddie weer een episode heeft.
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Niet boos worden als je het kutspul vindt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaaaight, ga ff halen vanmiddag
heeft braddie al een andere provider genomen om weer te kunnen posten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Crip is meer rifaapje dan Che en Montelly hoor, duidelijk selectief jij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Che en montelly
zeg maar, de rifaapjes
ohw, en fielaks natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh en gelukkig negeer je mij niet, dit was een test
Hoi Gianni, alles goed?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Uiteraard.quote:
natuurlijk ben ik selectief, ik ben geen racist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Crip is meer rifaapje dan Che en Montelly hoor, duidelijk selectief jij.
En tetou is de enige echte.
hee kerel, ja best.quote:
haha wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft braddie al een andere provider genomen om weer te kunnen posten?
Dan zit ze te gniffelen op de bank en dan wil ik weten wat er is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Crip het volgende:
[..]
chai die is goed in op de hoogte houden van iedereen ja.
Heeft Chai je hiervan niet op de hoogte gebracht of doe je nu net alsof je niet elke dag mee leest?quote:
men zegt dat hij fok door z'n provider heeft laten blokkeren..quote:
Combinatie van die 2.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft Chai je hiervan niet op de hoogte gebracht of doe je nu net alsof je niet elke dag mee leest?
Ik zie dit voor me zo schattig maar zo gemeen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan zit ze te gniffelen op de bank en dan wil ik weten wat er is.
Paar jaar geleden was Braddie ook al typisch hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef Zosk het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Braddie zo verandert is en zo vaak geband wordt.
Paar jaar geleden alleen maar emo posts en weet ik het allemaal.
Hij wordt volwassen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef Zosk het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Braddie zo verandert is en zo vaak geband wordt.
Paar jaar geleden alleen maar emo posts en weet ik het allemaal.
Ja dat wel, maar nu loopt hij de halve dag te kankeren en zo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was Braddie ook al typisch hoor.
is montelly ook een rifaapje ja?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Che en montelly
zeg maar, de rifaapjes
Dat zegt hij op Autoweek, maar waarom zou je dat doen als je geband bent en dan alsnog mobiel mee gaat lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt dat hij fok door z'n provider heeft laten blokkeren..
Bek dicht over Che, kut kaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Che en montelly
zeg maar, de rifaapjes
qua gedrag welquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is montelly ook een rifaapje ja?
Hij moet natuurlijk al autorijdend de hoeren van zich af slaan omdat hij zo'n hot item is. Dat doet rare dingen met je, die fame.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nu loopt hij de halve dag te kankeren en zo.
Ik kan me niet herinneren dat hij toen ook zo was, alleen erg onzeker.
Nou dat is voorlopig ook voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Heel speciaal, wink ;pquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soooooooow
Heeft Che een speciaal plekje bij jou? ;s
haha echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soooooooow
Heeft Che een speciaal plekje bij jou? ;s
hardopquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk al autorijdend de hoeren van zich af slaan omdat hij zo'n hot item is. Dat doet rare dingen met je, die fame.
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
braddie is wel een dingetje in huize mozchai
Ga je naar de Laidel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he
zooo ff supermarkt bitchessss xoxo lobi
Gr aan MMGquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he
zooo ff supermarkt bitchessss xoxo lobi
Nee, hoef geen vieze bedwantsen iddquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.
is goed, zandhaasquote:
Jij niet iig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
braddie is wel een dingetje in huize mozchai
Daar komen meestal alleen bedwantsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.
Gelukkig maar. Lijkt me ook best awkward.quote:
Vind je het vervelend als mensen achter je rug om praten over je? Zeker zwaar gehad op de middelbare school.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Lijkt me ook best awkward.
Hoeveel auto's heeft ie wel al niet verneukt?quote:
vind je het gek als hij 500 euro per auto uitgeeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heeft ie wel al niet verneukt?![]()
Nee, dat gebeurd toch wel als je vaak in de picture staat, kan je niks tegen doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als mensen achter je rug om praten over je? Zeker zwaar gehad op de middelbare school.
Haha, als er iemand niet interessant is ben jij het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd toch wel als je vaak in de picture staat, kan je niks tegen doen.
Ik vind wel dat hij best een goeie stem heeft, hij praat best fijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
"In een bocht was het geluid er niet. En als ik rechtuit reed was het geluid er wel."
Hoe spannend hij het ook verteld
Oké.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, als er iemand niet interessant is ben jij het wel.
Heeft ze dat hier openbaar verkondigdquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoef geen vieze bedwantsen iddbahbah
Lekker leventje wel, vooral die variatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Net wakker, lag net in bed, zit nu in bed.
beetje variatie
Nee, iedereen DM gestuurdquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft ze dat hier openbaar verkondigd
ja lmaoquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft ze dat hier openbaar verkondigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |