Ik heb volgens mij nog nooit zo'n lang post getypt op fok wtf is dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het is heel vet, volgens mij alle pomades.
Gebruik het pas sinds kort omdat mijn haar een stuk langer is en ik met veel andere producten niet veel meer kon.Pomades werken wel echt goed, je kan het de hele dag "stylen" en ondanks heel dik haar ziet het er nog goed uit. De volgende keer koop ik echter liever een matte variant.
Het is alleen een drama met uitwassen.
Je leest elke dag mee dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Ik lees overigens zo nu en dan nog mee, vooral als Chai zegt dat Braddie weer een episode heeft.
chai die is goed in op de hoogte houden van iedereen ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Ik lees overigens zo nu en dan nog mee, vooral als Chai zegt dat Braddie weer een episode heeft.
Kan niet wachten op het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Niet boos worden als je het kutspul vindt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaaaight, ga ff halen vanmiddag
heeft braddie al een andere provider genomen om weer te kunnen posten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Crip is meer rifaapje dan Che en Montelly hoor, duidelijk selectief jij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, in deze sc niet geloof ik
[..]
Che en montelly
zeg maar, de rifaapjes
ohw, en fielaks natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh en gelukkig negeer je mij niet, dit was een test
Hoi Gianni, alles goed?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
maar er zijn wel users die is stelselmatig negeer..
Uiteraard.quote:
natuurlijk ben ik selectief, ik ben geen racist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Crip is meer rifaapje dan Che en Montelly hoor, duidelijk selectief jij.
En tetou is de enige echte.
hee kerel, ja best.quote:
haha wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft braddie al een andere provider genomen om weer te kunnen posten?
Dan zit ze te gniffelen op de bank en dan wil ik weten wat er is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Crip het volgende:
[..]
chai die is goed in op de hoogte houden van iedereen ja.
Heeft Chai je hiervan niet op de hoogte gebracht of doe je nu net alsof je niet elke dag mee leest?quote:
men zegt dat hij fok door z'n provider heeft laten blokkeren..quote:
Combinatie van die 2.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft Chai je hiervan niet op de hoogte gebracht of doe je nu net alsof je niet elke dag mee leest?
Ik zie dit voor me zo schattig maar zo gemeen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan zit ze te gniffelen op de bank en dan wil ik weten wat er is.
Paar jaar geleden was Braddie ook al typisch hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef Zosk het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Braddie zo verandert is en zo vaak geband wordt.
Paar jaar geleden alleen maar emo posts en weet ik het allemaal.
Hij wordt volwassen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef Zosk het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Braddie zo verandert is en zo vaak geband wordt.
Paar jaar geleden alleen maar emo posts en weet ik het allemaal.
Ja dat wel, maar nu loopt hij de halve dag te kankeren en zo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was Braddie ook al typisch hoor.
is montelly ook een rifaapje ja?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Che en montelly
zeg maar, de rifaapjes
Dat zegt hij op Autoweek, maar waarom zou je dat doen als je geband bent en dan alsnog mobiel mee gaat lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt dat hij fok door z'n provider heeft laten blokkeren..
Bek dicht over Che, kut kaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Che en montelly
zeg maar, de rifaapjes
qua gedrag welquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is montelly ook een rifaapje ja?
Hij moet natuurlijk al autorijdend de hoeren van zich af slaan omdat hij zo'n hot item is. Dat doet rare dingen met je, die fame.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nu loopt hij de halve dag te kankeren en zo.
Ik kan me niet herinneren dat hij toen ook zo was, alleen erg onzeker.
Nou dat is voorlopig ook voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Heel speciaal, wink ;pquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soooooooow
Heeft Che een speciaal plekje bij jou? ;s
haha echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soooooooow
Heeft Che een speciaal plekje bij jou? ;s
hardopquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk al autorijdend de hoeren van zich af slaan omdat hij zo'n hot item is. Dat doet rare dingen met je, die fame.
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
braddie is wel een dingetje in huize mozchai
Ga je naar de Laidel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he
zooo ff supermarkt bitchessss xoxo lobi
Gr aan MMGquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he
zooo ff supermarkt bitchessss xoxo lobi
Nee, hoef geen vieze bedwantsen iddquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.
is goed, zandhaasquote:
Jij niet iig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
braddie is wel een dingetje in huize mozchai
Daar komen meestal alleen bedwantsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.
Gelukkig maar. Lijkt me ook best awkward.quote:
Vind je het vervelend als mensen achter je rug om praten over je? Zeker zwaar gehad op de middelbare school.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Lijkt me ook best awkward.
Hoeveel auto's heeft ie wel al niet verneukt?quote:
vind je het gek als hij 500 euro per auto uitgeeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heeft ie wel al niet verneukt?![]()
Nee, dat gebeurd toch wel als je vaak in de picture staat, kan je niks tegen doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als mensen achter je rug om praten over je? Zeker zwaar gehad op de middelbare school.
Haha, als er iemand niet interessant is ben jij het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd toch wel als je vaak in de picture staat, kan je niks tegen doen.
Ik vind wel dat hij best een goeie stem heeft, hij praat best fijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
"In een bocht was het geluid er niet. En als ik rechtuit reed was het geluid er wel."
Hoe spannend hij het ook verteld
Oké.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, als er iemand niet interessant is ben jij het wel.
Heeft ze dat hier openbaar verkondigdquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoef geen vieze bedwantsen iddbahbah
Lekker leventje wel, vooral die variatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Net wakker, lag net in bed, zit nu in bed.
beetje variatie
Nee, iedereen DM gestuurdquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft ze dat hier openbaar verkondigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |