qua gedrag welquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is montelly ook een rifaapje ja?
Hij moet natuurlijk al autorijdend de hoeren van zich af slaan omdat hij zo'n hot item is. Dat doet rare dingen met je, die fame.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar nu loopt hij de halve dag te kankeren en zo.
Ik kan me niet herinneren dat hij toen ook zo was, alleen erg onzeker.
Nou dat is voorlopig ook voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef Mozy het volgende:
Ik lees overigens zo nu en dan nog mee, vooral als Chai zegt dat Braddie weer een episode heeft.
Heel speciaal, wink ;pquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soooooooow
Heeft Che een speciaal plekje bij jou? ;s
haha echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soooooooow
Heeft Che een speciaal plekje bij jou? ;s
hardopquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk al autorijdend de hoeren van zich af slaan omdat hij zo'n hot item is. Dat doet rare dingen met je, die fame.
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
braddie is wel een dingetje in huize mozchai
Ga je naar de Laidel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he
zooo ff supermarkt bitchessss xoxo lobi
Gr aan MMGquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha echt he
zooo ff supermarkt bitchessss xoxo lobi
Nee, hoef geen vieze bedwantsen iddquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.
is goed, zandhaasquote:
Jij niet iig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
braddie is wel een dingetje in huize mozchai
Daar komen meestal alleen bedwantsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in huize Aberella geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |