zo oud is hij nou ook weer nietquote:
Beste spul wat ik ooit gebruikt heb. Haar zit de hele dag in model en je hebt niet veel nodig en het ziet er nog vrij natuurlijk uit allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zijn je ervaringen ermee?
heb nu l'oreal studio line out of bed mja
Precies zo'n mens ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het doet mij beetje denken aan al die moeders die de discussie aangaan met hun kind als die weer eens heel vervelend is![]()
Beter een rukje aan de riem.
Luistert die van jou wel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet idd![]()
sommige rassen luisteren nu eenmaal beter dan andere
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig dit:
[ afbeelding ]
kost dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beste spul wat ik ooit gebruikt heb. Haar zit de hele dag in model en je hebt niet veel nodig en het ziet er nog vrij natuurlijk uit allemaal.
Corrigeer je moeder dan door een rukje aan haar riem.quote:
Wnnr weer nkn? I luv yer tits.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat zul je de rest van je leven blijven toch.
excuusquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wil je aub geen gvd zeggen in mijn bijzijn?
maar eerlijk wij zitten ook wel veel achter het mannelijke geslacht aanquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zit echt te veel achter het vrouwelijke geslacht aan Gianni
is gewoon haar sig, domboquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
450quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Drie euro bij de Etos maar toen was het in de aanbieding, weet niet wat het normaal kost.
Hoe heet 'ie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yes. Is ook jachthond he dus die luisteren uit hunzelf al wel goed
heul niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik
Maar je quote alleen maar chicks
aaaaight, ga ff halen vanmiddagquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Drie euro bij de Etos maar toen was het in de aanbieding, weet niet wat het normaal kost.
jij hebt echt een newbie oldie obsessie gaat bijna even ver als mijn food obsessiequote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind leuk als newbie aan oldbie vraagt 'wie ben jij'
Zitten geen vrouwen bij, wel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
maar er zijn wel users die is stelselmatig negeer..
namen willen we gianniquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Niels0?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
Ik heb een crip-obsessie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt echt een newbie oldie obsessie gaat bijna even ver als mijn food obsessie
vind je ja? okok, vind ik wel meevallen al vind ik het supervet dat er steeds meer oldbies zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt echt een newbie oldie obsessie gaat bijna even ver als mijn food obsessie
Ben geen newbie meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind leuk als newbie aan oldbie vraagt 'wie ben jij'
Ja het is heel vet, volgens mij alle pomades.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is echt peop heb ik gehoord.
ja wel goed, maar zo'n vette teringbende
Jeetje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gebruikt maar daar moest ik een beetje van huilen.
hmm, in deze sc niet geloof ikquote:
Che en montellyquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, in deze sc niet geloof ik
[..]
Che en montelly
zeg, de rifaapjes
Je kan nooit te veel achter vrouwen aan zittenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |