Wat zijn je ervaringen ermee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig dit:
[ afbeelding ]
lastig beestquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder doet 't altijd. Die verneukt dat beest qua training. Al die honden gaan 1 voor 1 dat parcours doen en heb geen zin om 3 uur toe te kijken
[..]
Omdat hij pas 8 maanden is en niet luistert zoals hij zou moeten luisteren. "Hier" is voor hem echt nog zo iets van "blijf maar lekker weg"![]()
Dat ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt gewoon niemand om mee te appen ofzo
Juist ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat beetje te scrollen en te lezen en zag ineens 'wow mozy' en omg ja wtf wow mozy
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletjequote:
quote:
Alles goed, ouwe lullen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat beetje te scrollen en te lezen en zag ineens 'wow mozy' en omg ja wtf wow mozy
facepalmquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletje
Mijn stiefmoeder is ook 0,0 consequent. Die vraagt nog 3 keer of hij wilt gaan zitten
Ik kan daar ook gewoon niet naar kijken. Er wat van zeggen heeft ook geen zin, want een ruk aan de ketting als hij niet luistert is zielig.quote:
Het doet mij beetje denken aan al die moeders die de discussie aangaan met hun kind als die weer eens heel vervelend isquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan daar ook gewoon niet naar kijken. Er wat van zeggen heeft ook geen zin, want een ruk aan de ketting als hij niet luistert is zielig.
Ja, dat werkt niet iddquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletje
Mijn stiefmoeder is ook 0,0 consequent. Die vraagt nog 3 keer of hij wilt gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |