het is je boi tardisquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen lieve vrienden uit de KLB SC.
WOWquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, met telegram kun je gifjes sturen
Ik. Ik heb maar 120 belminuten per maand dus ik gebruik voornamelijk Whatsapp of Facetime Audio om te bellen. Betere kwaliteit en kost geen belminuten.quote:
Hoiquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen lieve vrienden uit de KLB SC.
Ken iemand die dat ook heel goed kan. En die time lapses om van niks tot het eindresultaat te komen zijn echt tof om te zien.quote:
Oh, ik hoor alleen maar grhakjagrbahjrgrquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik. Ik heb maar 120 belminuten per maand dus ik gebruik voornamelijk Whatsapp of Facetime Audio om te bellen. Betere kwaliteit en kost geen belminuten.
Hoe is het met je uiterlijk vandaag? Al geschoren? Iets aan je haar gedaan? Of lekker rustig dagje nogquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken iemand die dat ook heel goed kan. En die time lapses om van niks tot het eindresultaat te komen zijn echt tof om te zien.
Oh nee ik heb goed internet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik hoor alleen maar grhakjagrbahjrgr
Dit is een beladen term omdat die in de tijd van slvernoj werd gebruikt om zwarte mensen te degraderen tot inferieure diersoort.quote:
Toevallig dat je het vraagt. Ik heb zojuist even m'n haar gedaan op t werk. Was gisteren kapper geweest en meteen even wax gehaald maar denk dat ik verkeerde heb gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe is het met je uiterlijk vandaag? Al geschoren? Iets aan je haar gedaan? Of lekker rustig dagje nog
waarom train je met hem eigenlijk?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef xcachet het volgende:
Moet vanavond met de hond naar training. Krijg ik vast weer te horen waarom ik nooit mee ga
jij wordt alleen door turken gebeld?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik hoor alleen maar grhakjagrbahjrgr
Hoezo nooit mee ga? De hond gaat toch niet zelfstandig naar training?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef xcachet het volgende:
Moet vanavond met de hond naar training. Krijg ik vast weer te horen waarom ik nooit mee ga
Ik gebruik tegenwoordig dit:quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toevallig dat je het vraagt. Ik heb zojuist even m'n haar gedaan op t werk. Was gisteren kapper geweest en meteen even wax gehaald maar denk dat ik verkeerde heb gehaald
wat kun je me aanraden?
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig dit:
[ afbeelding ]
Mijn stiefmoeder doet 't altijd. Die verneukt dat beest qua training. Al die honden gaan 1 voor 1 dat parcours doen en heb geen zin om 3 uur toe te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo nooit mee ga? De hond gaat toch niet zelfstandig naar training?
Omdat hij pas 8 maanden is en niet luistert zoals hij zou moeten luisteren. "Hier" is voor hem echt nog zo iets van "blijf maar lekker weg"quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom train je met hem eigenlijk?
Wat zijn je ervaringen ermee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig dit:
[ afbeelding ]
lastig beestquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder doet 't altijd. Die verneukt dat beest qua training. Al die honden gaan 1 voor 1 dat parcours doen en heb geen zin om 3 uur toe te kijken
[..]
Omdat hij pas 8 maanden is en niet luistert zoals hij zou moeten luisteren. "Hier" is voor hem echt nog zo iets van "blijf maar lekker weg"![]()
Dat ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt gewoon niemand om mee te appen ofzo
Juist ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat beetje te scrollen en te lezen en zag ineens 'wow mozy' en omg ja wtf wow mozy
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletjequote:
quote:
Alles goed, ouwe lullen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat beetje te scrollen en te lezen en zag ineens 'wow mozy' en omg ja wtf wow mozy
facepalmquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletje
Mijn stiefmoeder is ook 0,0 consequent. Die vraagt nog 3 keer of hij wilt gaan zitten
Ik kan daar ook gewoon niet naar kijken. Er wat van zeggen heeft ook geen zin, want een ruk aan de ketting als hij niet luistert is zielig.quote:
Het doet mij beetje denken aan al die moeders die de discussie aangaan met hun kind als die weer eens heel vervelend isquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan daar ook gewoon niet naar kijken. Er wat van zeggen heeft ook geen zin, want een ruk aan de ketting als hij niet luistert is zielig.
Ja, dat werkt niet iddquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij doet 't wel heel goed hoor, voor zijn leeftijd. Maar enorm eigenwijs en ziet alles als een spelletje
Mijn stiefmoeder is ook 0,0 consequent. Die vraagt nog 3 keer of hij wilt gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |