Oh, ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n beeld bij mensen op een forum eigenlijk.
ik zoals je Uiquote:
Weet niet of ik zulke pikante details zo en public kan delenquote:
Toegevoegd aan OP.quote:
quote:
klevers op de fiets daat zijn de echte idioten ja wtf bezielt je danquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
Vanochtend haalde ik iemand in, ik was expres al harder gaan fietsen zodat het tempoverschil groot genoeg zou zijn om daarna vlot op hem uit te lopen zodat je niet bij elkaar in de buurt blijft plakken.
Uiteindelijk is hij kilometers in mijn wiel blijven hangen, ook toen ik op een gegeven moment maar extra langzaam ging fietsen.![]()
Toen bedacht ik om ergens even nep af te slaan, maar toen moest hij gelukkig al af.
Maar was denk ik iemand op weg naar een sociale werkplaats iets.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
klevers op de fiets daat zijn de echte idioten ja wtf bezielt je dan
dit had verkeerd kunnen aflopenquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
Vanochtend haalde ik iemand in, ik was expres al harder gaan fietsen zodat het tempoverschil groot genoeg zou zijn om daarna vlot op hem uit te lopen zodat je niet bij elkaar in de buurt blijft plakken.
Uiteindelijk is hij kilometers in mijn wiel blijven hangen, ook toen ik op een gegeven moment maar extra langzaam ging fietsen.![]()
Toen bedacht ik om ergens even nep af te slaan, maar toen moest hij gelukkig al af.
Loool. Hoe akwardquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
pittig ongemakkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
nee ik moest kanjer hard poepenquote:
nu eet ik een banaan, kiwi en mandarijn, wil je nog meer weten?quote:
misschien wilde hij gewoon even wat gezelschap..quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu eet ik een banaan, kiwi en mandarijn, wil je nog meer weten?
ik vind het wel fijn, dan heb je die shitzooi maar gehad voor de dagquote:
atm wil je niet ruilen gquote:
ga het huis niet uit met een volle endeldarmquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:44 schreef PeZu het volgende:
ik vind het wel fijn, dan heb je die shitzooi maar gehad voor de dag
open je ogen, die hand, zo groot is ene hand niet vergeleken met een poard, overduidelijk nepquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol wtf. zou het haast denken als ik niet beter wist
Nee echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 07:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol wtf. zou het haast denken als ik niet beter wist
quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan niet eens binnen de lijntjes tekenen G
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |