uh okequote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit ontkend tho? Ik vind de manier waarop en hoe de smaken zijn uitgevoerd gewoon kk lame.
gewoon chips op je broodje met vlees os ook gruwelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga 3 keer naar België volgende maand. Ik moet nu echt eens een mitrailette gaan eten daar.
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Crip als ze door Rijksmuseum loopt. "Ja hadden toch beter naar de IKEA kunnen gaan. Hebben ze ook schilderijen en daar hoef je niet te betalen!"
Werd in 2015 nog gezegd over Iwanius (in CUL sc, waar hij ook af en toe eens wat post)quote:Die leest niet terug hoor. Die maakt alleen zijn wekelijkse rijtjes. Zie posthistorie. Zal wel een soort OCD zijn.
En elitair is hij al helemaal niet. Is I-Spy hè, die altijd aantoonbare nepfoto's (van internet geplukt) plaatste van al zijn etentjes en lunches. Zag je duidelijk de skyline van Singapore door een ruit en dan had hij uitgebreid geluncht in Bergen aan Zee.
Ik hoop altijd maar dat het een langlopend projectje van Croupouque is!
Als je slim aanpakt hoef je voor die schilderijen ook niet te betalenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Crip als ze door Rijksmuseum loopt. "Ja hadden toch beter naar de IKEA kunnen gaan. Hebben ze ook schilderijen en daar hoef je niet te betalen!"
zelfs voor jou nogal domme vergelijkingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Iwanius? Die heeft een chickie in het buitenland dacht ik. Jong vrouwtje wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
Zal wel uit zijn met zijn vriendin, want hij eet altijd alleen
Hoe weet je dat?quote:
Niels = Iwanius?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iwanius? Die heeft een chickie in het buitenland dacht ik. Jong vrouwtje wel.
Omdat heel veel mensen op FOK! dat zeggen, mensen die hem onder beide namen kennen schijnbaar.quote:
Ik vind wel meer dingen lekker, maar is wel favoriet inderdaad.quote:
Hij had ook culinaire foto's zie ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen op FOK! dat zeggen, mensen die hem onder beide namen kennen schijnbaar.
zijn nasinwerd bereid in de overduidelijke keuken van een toko en dat was bij hem thuisquote:
Later.quote:
grquote:
Ter bevordering van wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:47 schreef Kurovski het volgende:
Niet vergeten m'n Lego tribal woman op m'n nachtkastje te zetten.
hoe heet die marrokaanse pannekoek die uit laagjes bestaat ? of ben ik abuisquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
Ik wil Kobe beef proberen in Japan en sushi bij een super ervaren chef.
daar zou ik echt voor neerleggen.
Als kind nam ik een ijzeren brandweerwagen mee in bed ipv een knuffel.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:25 schreef Crip het volgende:
Ik vind het niet erg als voedsel wat duurder is als er veel tijd etc in is gestoken en goed is nagedacht over de smaken en combi's.
Maar als ik zulke dingen zie denk ik echt gtfo man
Ah ja, en spoot ie ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als kind nam ik een ijzeren brandweerwagen mee in bed ipv een knuffel.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:46 schreef defokkingfoker het volgende:
-Vandaag had ik het genot om eten te bestellen bij restaurant Ali Baba in Amsterdam. Ali Baba in 2011 de verbazingwekkende prestatie geleverd om een keurmerk te ontvangen van de smaakpolitie! Ik verwacht dus veel van hun![]()
[ afbeelding ]
Toen ik belde nam een sympathieke Turk de telefoon op. Deze sympathieke man probeerde in zijn beste Nederlands mijn bestelling op te nemen. Tarik, zoals hij zichzelf voorstelde aan het begin van het gesprek zei dat de specialiteit van Ali Baba de kapsalon was. In goed vertrouwen bestelde ik een grote bak. Tarik vroeg of ik er extra verse witte saus op wou, maar zei dat een bakje vanwege de extra handarbeid ¤0,69 extra kost. Omdat Tarik zeer beleefd overkwam nam ik een extra bakje witte saus! Daarnaast nam ik als brouwsel een fancy vertind plaatje ijzer met de exotische naam Fernades Blauw. Tarik zei dat hij Appie metteen richting mij zou sturen en dat het diner er binnen 20 minuten zou zijn.
Na 17 minuten kwam Ap aanrijden op zijn lichtgetinte scooter. Ap vroeg in totaal ¤8,69 voor het eten. Omdat ik niet de beroerdste ben gaf ik Ap ¤10,00 en liet hem het wisselgeld houden. Hierdoor voelde ik me voor heel even Iwanus.
Maarja nu over op the real deal; HET ETEN!![]()
![]()
![]()
Het eten kwam heel fancy verpakt in een zeer dun metaal achtig folie. Dit folie heb ik er heel voorzichtig vanaf gehaald zodat het niet zou scheuren. Wil natuurlijk wel een aandenken hebben aan deze fancy meal!
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je mij in de reflectie van dat metaal achtige folie
Eenmaal open kwam er een heerlijk walm van verse specerijen en vlees richting mijn neus! Ik leek me wel in Syrië te begeven! Vers gebakken vlees met de heerlijkste groenten en natuurlijk Friet!!! Geen patat jongens!! Maar echte frietes!!!!! Alles wat god verboden heeft vermengd in 1 bak!! Voortreffelijk is dat!
Meer erotische pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef dit gerecht een 9/10. Dit omdat Tarik loog over de witte saus! Mij is verteld dat Tarik de bakjes klaarstaan gewoon heeft klaarstaan en heus geen extra arbeid daarvoor verricht![]()
MAarja het eten smaakte voortreffelijk!
Uiteindelijk dus ¤10,00 uitgegeven inclusief de iwanus feel![]()
GODVERDOMME KAPSALONquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Had even geen zin meer in mijn stage verslag![]()
![]()
![]()
Dus even dit getypt
[..]
Truste.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:54 schreef Kurovski het volgende:
Nog een limonadetje en een peuk en dan ga ik ook maar 'ns knorren.
Hiquote:
Gelukkig is dat wederzijds.quote:
klopt dat is nml morgen pasquote:
Jij noemt mensen zeker ook "baasquote:
Niet vaak en nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij noemt mensen zeker ook "baas"
Of draag je fedora's
Zo'n type leek je me, maar zal m'n beeld bijstellenquote:
Ik heb nooit zo'n beeld bij mensen op een forum eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n type leek je me, maar zal m'n beeld bijstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |