eh okquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
i spy/editor vroeger ok fok die plaatste fotos van zijn nwe keueken, zaten er usa stopcontacten in
Dit ja. Ik was toen nog niet lid maar wel veel over gelezen later.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
i spy/editor vroeger ok fok die plaatste fotos van zijn nwe keueken, zaten er usa stopcontacten in
Ach, het is al laat zullen we maar zeggen.quote:
is hij niet gewoon iwanus?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ja. Ik was toen nog niet lid maar wel veel over gelezen later.
zou lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
Heb zin om een keer een verslag van de KFC te maken en daar te plaatsen
dit is helemaal geen achterlijk bedragquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan bijzonder eten zeker waarderen, maar niet voor achterlijke bedragen.
En op vakantie, is mijn ervaring, is streetfood het beste.
aah haquote:
Hier is juist nagedacht over smaken en combinatiesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:25 schreef Crip het volgende:
Ik vind het niet erg als voedsel wat duurder is als er veel tijd etc in is gestoken en goed is nagedacht over de smaken en combi's.
Maar als ik zulke dingen zie denk ik echt gtfo man
Nou, dat vind ik bij een broodje döner anders ook aardig gelukt, zonder dat ze er echt over na hebben gedacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier is juist nagedacht over smaken en combinaties
Man man man
ben dan ook niet normaalquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een normaal iemand zegt dankjewel na zo'n compliment
Heb ik ook nooit ontkend tho? Ik vind de manier waarop en hoe de smaken zijn uitgevoerd gewoon kk lame.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier is juist nagedacht over smaken en combinaties
Man man man
i spy en editor24 ofzoquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef NJ het volgende:
[ afbeelding ]Op het forum kom je af en toe de meest vreemde users tegen. Eén van de meest markante is i-spy24.
I-spy heeft alles. Hij heeft een prachtige vriendin, een stoere auto, in zijn geweldige keuken maakt hij de meest wonderlijke gerechten en in zijn verzameling gadgets zit altijd iets om het snel te posten op Fok!
Dit klinkt dan ook allemaal te mooi om waar te zijn. En dat is het natuurlijk ook. Uit de EXIF-data van de verschillende foto's blijkt dat ze allemaal met een andere camera genomen zijn en op een andere dag dan dat hij claimt. I-spy24 is niets meer dan een aandachtsgeile user die te ver is doorgeslagen (let bijvoorbeeld eens op de Amerikaanse stopcontacten in zijn keuken).
Zo was hij op oudejaarsavond in clubs in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag, maar hij was ook de persoon die het eerste topic van2006 plaatste en om even over half drie een foto van vuurwerk boven Rotterdam postte die volgens EXIF-data gemaakt is tijdens de wereldhavendagen.
Kortom, een kneus.
Hij heeft zelf een topic geopend in ONZ om te 'bewijzen' dat hij écht een Hummer heeft, maar het liep uit in een hilarisch overzicht waar al deze bovenstaande feiten naar boven kwamen.
Kom gezellig mee lachen in deze topics!
http://forum.fok.nl/topic/808496
http://forum.fok.nl/topic/808652
http://forum.fok.nl/topic/808804
kkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga 3 keer naar België volgende maand. Ik moet nu echt eens een mitrailette gaan eten daar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |