quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
dit geloof ik niet man, alles wat iwanus sws zegt geloof ik niet. josti
wtf is ditquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog het meest zielige van allemaal
Lopend buffet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Niks voor mij dat. Ik wil altijd veel eten als ik uiteten ga.
Iwanus is echt zo iemand die een mora kroket in de blender doet en dan door een ringbandje vormt met een plukje tuinkers erop en het dan zijn eigen innovatieve fusion gerecht noemt.quote:
jij leek me juist wel iemand die ook bijzondere smaken kan waarderen ipv je vol te gooien in zo'n vreetschuurquote:
Iwanusquote:Op maandag 4 april 2016 16:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Weet je wat ik genant vind (en je zal mijn recensie wel zien als het zover is) mensen die met die achterlijke Yolanthe selfie stick binnen in een topzaak van die selfies gaan maken. (Gelukkig werden ze gewaarschuwd. Mafkezen. "Heurt niet")
[ afbeelding ]
Nope, hij laat dat doen en betaald er ¤80 voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Iwanus is echt zo iemand die een mora kroket in de blender doet en dan door een ringbandje vormt met een plukje tuinkers erop en het dan zijn eigen innovatieve fusion gerecht noemt.
Tong80 post er toch ook reviews van snackbars.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
Heb zin om een keer een verslag van de KFC te maken en daar te plaatsen
Sowieso.quote:
Ik kan bijzonder eten zeker waarderen, maar niet voor achterlijke bedragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij leek me juist wel iemand die ook bijzondere smaken kan waarderen ipv je vol te gooien in zo'n vreetschuur
Wat een heldquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tong80 post er toch ook reviews van snackbars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |