uh okequote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit ontkend tho? Ik vind de manier waarop en hoe de smaken zijn uitgevoerd gewoon kk lame.
gewoon chips op je broodje met vlees os ook gruwelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga 3 keer naar België volgende maand. Ik moet nu echt eens een mitrailette gaan eten daar.
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Crip als ze door Rijksmuseum loopt. "Ja hadden toch beter naar de IKEA kunnen gaan. Hebben ze ook schilderijen en daar hoef je niet te betalen!"
Werd in 2015 nog gezegd over Iwanius (in CUL sc, waar hij ook af en toe eens wat post)quote:Die leest niet terug hoor. Die maakt alleen zijn wekelijkse rijtjes. Zie posthistorie. Zal wel een soort OCD zijn.
En elitair is hij al helemaal niet. Is I-Spy hè, die altijd aantoonbare nepfoto's (van internet geplukt) plaatste van al zijn etentjes en lunches. Zag je duidelijk de skyline van Singapore door een ruit en dan had hij uitgebreid geluncht in Bergen aan Zee.
Ik hoop altijd maar dat het een langlopend projectje van Croupouque is!
Als je slim aanpakt hoef je voor die schilderijen ook niet te betalenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Crip als ze door Rijksmuseum loopt. "Ja hadden toch beter naar de IKEA kunnen gaan. Hebben ze ook schilderijen en daar hoef je niet te betalen!"
zelfs voor jou nogal domme vergelijkingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Iwanius? Die heeft een chickie in het buitenland dacht ik. Jong vrouwtje wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
Zal wel uit zijn met zijn vriendin, want hij eet altijd alleen
Hoe weet je dat?quote:
Niels = Iwanius?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iwanius? Die heeft een chickie in het buitenland dacht ik. Jong vrouwtje wel.
Omdat heel veel mensen op FOK! dat zeggen, mensen die hem onder beide namen kennen schijnbaar.quote:
Ik vind wel meer dingen lekker, maar is wel favoriet inderdaad.quote:
Hij had ook culinaire foto's zie ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen op FOK! dat zeggen, mensen die hem onder beide namen kennen schijnbaar.
zijn nasinwerd bereid in de overduidelijke keuken van een toko en dat was bij hem thuisquote:
Later.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |