Wat is jouw baan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Werken is alleen saai als je er geen plezier in kan vinden. Dus heb je het vereerde beroep gekozen. Onterechte klacht. Oprotten met je kadaver en zoek een beroep wat je leuk vind.
Ik ben werkeloos en drink op kosten van de staat biertjes in de voortuin op een witte tuinstoel van de Gamma.quote:
Geenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos en drink op kosten van de staat biertjes in de voortuin op een witte tuinstoel van de Gamma.
Wat is jouw baan?
Ik woon bij mijn ouders dus niet nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zorg dan op z'n minst voor wat uitkeringen en toeslagen man. Dit is niet genieten toch?
Godverdomme dat heb je wel prima aangepakt inderdaad. Ik zeg: houden zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders dus niet nodig
pics van je moeder?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders dus niet nodig
Ik ga pas werken als ik MBO heb afgerond.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme dat heb je wel prima aangepakt inderdaad. Ik zeg: houden zo.
Niet afronden man, heb je niets aan, beter gewoon uitkering trekken. Gewoon gratis geld en verder gewoon een beetje chillen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ga pas werken als ik MBO heb afgerond.
Dat kan niet toch? Leerplicht enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet afronden man, heb je niets aan, beter gewoon uitkering trekken. Gewoon gratis geld en verder gewoon een beetje chillen.
Gewoon door die opleiding cruisen tot je achttiende, daarna is er geen hoop meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat kan niet toch? Leerplicht enzo.
Maar jij hebt dus een uitkering? Heb je wel genoeg geld om rond te komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet afronden man, heb je niets aan, beter gewoon uitkering trekken. Gewoon gratis geld en verder gewoon een beetje chillen.
Ja, bakken met geld man, 3 keer per jaar op vakantie en alles.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus een uitkering? Heb je wel genoeg geld om rond te komen?
Ik moet een startkwalificatie hebben en mijn moeder zei dat ik zo jong geen uitkering kan krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon door die opleiding cruisen tot je achttiende, daarna is er geen hoop meer.
Serieus? Hoeveel krijg je per maand?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, bakken met geld man, 3 keer per jaar op vakantie en alles.
Ook je vakantie geld weer binnen? Lekker extra veel biertjes klappen deze zomer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft blijkbaar nooit het mooie leven mogen genieten, wat verdiend ze per uur?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik moet een startkwalificatie hebben en mijn moeder zei dat ik zo jong geen uitkering kan krijgen.
2.5k, ligt natuurlijk wel aan wat je hiervoor hebt gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel krijg je per maand?
Genieten he? vakantie, bier alles.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:01 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ook je vakantie geld weer binnen? Lekker extra veel biertjes klappen deze zomer.
Mijn moeder werkt nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft blijkbaar nooit het mooie leven mogen genieten, wat verdiend ze per uur?
[..]
2.5k, ligt natuurlijk wel aan wat je hiervoor hebt gedaan.
Geen wolkje aan de lucht, beetje sollicitatieplicht en alles, maar ik geef toch geen neuk, gewoon loze sollicitaties doorgeven.quote:
je elke dag suf rukkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:01 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ook je vakantie geld weer binnen? Lekker extra veel biertjes klappen deze zomer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |