Wat is jouw baan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Werken is alleen saai als je er geen plezier in kan vinden. Dus heb je het vereerde beroep gekozen. Onterechte klacht. Oprotten met je kadaver en zoek een beroep wat je leuk vind.
Ik ben werkeloos en drink op kosten van de staat biertjes in de voortuin op een witte tuinstoel van de Gamma.quote:
Geenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos en drink op kosten van de staat biertjes in de voortuin op een witte tuinstoel van de Gamma.
Wat is jouw baan?
Ik woon bij mijn ouders dus niet nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zorg dan op z'n minst voor wat uitkeringen en toeslagen man. Dit is niet genieten toch?
Godverdomme dat heb je wel prima aangepakt inderdaad. Ik zeg: houden zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders dus niet nodig
pics van je moeder?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders dus niet nodig
Ik ga pas werken als ik MBO heb afgerond.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme dat heb je wel prima aangepakt inderdaad. Ik zeg: houden zo.
Niet afronden man, heb je niets aan, beter gewoon uitkering trekken. Gewoon gratis geld en verder gewoon een beetje chillen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ga pas werken als ik MBO heb afgerond.
Dat kan niet toch? Leerplicht enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet afronden man, heb je niets aan, beter gewoon uitkering trekken. Gewoon gratis geld en verder gewoon een beetje chillen.
Gewoon door die opleiding cruisen tot je achttiende, daarna is er geen hoop meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat kan niet toch? Leerplicht enzo.
Maar jij hebt dus een uitkering? Heb je wel genoeg geld om rond te komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet afronden man, heb je niets aan, beter gewoon uitkering trekken. Gewoon gratis geld en verder gewoon een beetje chillen.
Ja, bakken met geld man, 3 keer per jaar op vakantie en alles.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus een uitkering? Heb je wel genoeg geld om rond te komen?
Ik moet een startkwalificatie hebben en mijn moeder zei dat ik zo jong geen uitkering kan krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon door die opleiding cruisen tot je achttiende, daarna is er geen hoop meer.
Serieus? Hoeveel krijg je per maand?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, bakken met geld man, 3 keer per jaar op vakantie en alles.
Ook je vakantie geld weer binnen? Lekker extra veel biertjes klappen deze zomer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft blijkbaar nooit het mooie leven mogen genieten, wat verdiend ze per uur?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik moet een startkwalificatie hebben en mijn moeder zei dat ik zo jong geen uitkering kan krijgen.
2.5k, ligt natuurlijk wel aan wat je hiervoor hebt gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel krijg je per maand?
Genieten he? vakantie, bier alles.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:01 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ook je vakantie geld weer binnen? Lekker extra veel biertjes klappen deze zomer.
Mijn moeder werkt nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft blijkbaar nooit het mooie leven mogen genieten, wat verdiend ze per uur?
[..]
2.5k, ligt natuurlijk wel aan wat je hiervoor hebt gedaan.
Geen wolkje aan de lucht, beetje sollicitatieplicht en alles, maar ik geef toch geen neuk, gewoon loze sollicitaties doorgeven.quote:
je elke dag suf rukkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:01 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ook je vakantie geld weer binnen? Lekker extra veel biertjes klappen deze zomer.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft het goed bekeken, ze doet ook niets zwart?
ken je zijn moeder niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft het goed bekeken, ze doet ook niets zwart?
Ah, ik denk dat ze wel iets zwarts doet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:03 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Geen idee, dat heeft ze niet gezegd. Denk het niet.
Nee man, ik ben helaas niet zwart.quote:
Nee, want dan zou ze niet zo vaak thuis zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ze wel iets zwarts doet.
ze 'werkt' veel thuisquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:04 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ze niet zo vaak thuis zijn.
Maar, serieus 2.5k per maand. Dat is meer dan een systeembeheerder aan het begin verdient, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moeder heeft blijkbaar nooit het mooie leven mogen genieten, wat verdiend ze per uur?
[..]
2.5k, ligt natuurlijk wel aan wat je hiervoor hebt gedaan.
Alsof er meer nodig is in het levenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer behalve bier drinken?
Bier is levensbehoefte nummer1quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Gamen en muziek en misschien films. Ik drink niet eens bier, ik heb het niet nodig.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Bier is levensbehoefte nummer1
Een pilsje maakt eten overbodig, want 1 pilsje staat gelijk aan een boterham
Ik weet niet of serieus bedoeld is of niet, maar zou je niet eens wat willen doen in je leven, zoals reizen bijvoorbeeld. Ik denk namelijk niet dat dat kan van een uitkering.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos en drink op kosten van de staat biertjes in de voortuin op een witte tuinstoel van de Gamma.
Wat is jouw baan?
Wat is er nou leuk aan reizenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:45 schreef walid het volgende:
[..]
Ik weet niet of serieus bedoeld is of niet, maar zou je niet eens wat willen doen in je leven, zoals reizen bijvoorbeeld. Ik denk namelijk niet dat dat kan van een uitkering.
Is sws niet serieusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:45 schreef walid het volgende:
[..]
Ik weet niet of serieus bedoeld is of niet, maar zou je niet eens wat willen doen in je leven, zoals reizen bijvoorbeeld. Ik denk namelijk niet dat dat kan van een uitkering.
Reizenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan reizen
Je hebt alleen veel geld nodig voor dure spullen zoals een goede computer, voor de rest niet.
Dat laat SBS gewoon dagelijks zien hoor. Dan moet het waar zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:45 schreef walid het volgende:
[..]
Ik ben al ongeveer 2 jaar niet op vakantie geweest en het hoeft van mij ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Reizen![]()
Nieuwe culturen ontdekken waarmee je met mensen leuke gesprekken kan hebben en ervaringen kan delen
Ik zou sws nog wel het e.e.a. van de wereld willen zien. India lijkt mij bijvoorbeeld heel gaaf. Zou ook wel graag naar Kenia gaan bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:49 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ben al ongeveer 2 jaar niet op vakantie geweest en het hoeft van mij ook niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |