Gelukkig maar. Lijkt me ook best awkward.quote:
Vind je het vervelend als mensen achter je rug om praten over je? Zeker zwaar gehad op de middelbare school.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Lijkt me ook best awkward.
Hoeveel auto's heeft ie wel al niet verneukt?quote:
vind je het gek als hij 500 euro per auto uitgeeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heeft ie wel al niet verneukt?![]()
Nee, dat gebeurd toch wel als je vaak in de picture staat, kan je niks tegen doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vind je het vervelend als mensen achter je rug om praten over je? Zeker zwaar gehad op de middelbare school.
Haha, als er iemand niet interessant is ben jij het wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd toch wel als je vaak in de picture staat, kan je niks tegen doen.
Ik vind wel dat hij best een goeie stem heeft, hij praat best fijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:09 schreef xcachet het volgende:
"In een bocht was het geluid er niet. En als ik rechtuit reed was het geluid er wel."
Hoe spannend hij het ook verteld
Oké.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, als er iemand niet interessant is ben jij het wel.
Heeft ze dat hier openbaar verkondigdquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoef geen vieze bedwantsen iddbahbah
Lekker leventje wel, vooral die variatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Net wakker, lag net in bed, zit nu in bed.
beetje variatie
Nee, iedereen DM gestuurdquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft ze dat hier openbaar verkondigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |