das kleuren, de lijntje zetten is tekenenquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan niet eens binnen de lijntjes tekenen G
echt, dat vroege leven is niks voor mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
das kleuren, de lijntje zetten is tekenen
het is geen tekening Jquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kan niet eens binnen de lijntjes tekenen G
is hier altijd wel goed leesbaar andersquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:58 schreef NoelGallagher het volgende:
heb ook echt een bagger handschrift
Zoals elke man.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:58 schreef NoelGallagher het volgende:
heb ook echt een bagger handschrift
Ontzettend gaar land. Ze moesten zelf eens weten hoe achterlijk ze zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:06 schreef xcachet het volgende:
This Dutch Cheese Commercial Is Definitely Too Hot For Television (Extremely NSFW)
9GAGAmerikanen die niks gewend zijn weer hoor
jizzed in ma pantsquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:06 schreef xcachet het volgende:
This Dutch Cheese Commercial Is Definitely Too Hot For Television (Extremely NSFW)
9GAGAmerikanen die niks gewend zijn weer hoor
Nu snap ik al die tienerzwangerschappen wel. Als ze hier al te preuts voor zijn laat staan om erover te pratenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ontzettend gaar land. Ze moesten zelf eens weten hoe achterlijk ze zijn.
nipplegatequote:Op woensdag 25 mei 2016 08:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu snap ik al die tienerzwangerschappen wel. Als ze hier al te preuts voor zijn laat staan om erover te praten![]()
Is wel een groot verschil tussen de publiekelijke reactie op naakt en de privé reactie volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu snap ik al die tienerzwangerschappen wel. Als ze hier al te preuts voor zijn laat staan om erover te praten![]()
Op 9GAG zitten vooral pubers.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Is wel een groot verschil tussen de publiekelijke reactie op naakt en de privé reactie volgens mij.
9fag lelquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat er ook een tijdje op maar mehhhhhh. Al tijden niet geweest
Janet Jackson liet tijdens de superbowl een keer een stukje van haar nipple zien ofzo. iedereen werd mad en wild. allemaal acties ondernomen om zoiets te voorkomenquote:
Srs?quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Janet Jackson liet tijdens de superbowl een keer een stukje van haar nipple zien ofzo. iedereen werd mad en wild. allemaal acties ondernomen om zoiets te voorkomen
Hehequote:Op woensdag 25 mei 2016 07:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gisteren een gedeeld met maatje
net of dat per ongeluk ging, justin timberlake trekt e letterlijk een lap van haar topje af waardoor je haar appelflap zagquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeah. behoorlijk sneu maargoedwel mooi land though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |