Paste niet meer aan tafel.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Jules Schelvis is een held. Niet deze nobuddies.
Ik heb genoten. Eén van de leukste en beste ooit. Dit is goeie muziek.quote:
Ik heb wel eens miserabelere uitzendingen gezien.quote:
halina.gifquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Nu lijkt het alsof Prince voor iedereen een ultieme held was, maar toen hij overleed was er niemand in de studio die iets over Prince kon vertellen.
Wellicht bedoelde hij dit seizoenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer Peter Pannekoek? Jammer dit weer.
Kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we nog van jou genieten.
quote:
Ik heb pleinvreesquote:
Youp. Als ie nog leeftquote:
Zullen we eens kijken wat er van die show op NPO2 geworden is?quote:
Ik kijk. Daarna 2v12, da's ook wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken wat er van die show op NPO2 geworden is?
Niks mis meequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk. Daarna 2v12, da's ook wel leuk
Vroefer wel met Joop Koopmans.quote:
Ah, dat is wel aardig om te wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroefer wel met Joop Koopmans.
Ken je Verbal de FOK!ker ? Die maakt de vragen
Ook voor 1 tegen 100. Bij de eerste uitzending van die voetbalkwis wist ie precies welke kandidaat leuk zou zijn. Zijn moeder is een bekende dj en radiomaakster van vroeger. Anne van Egmond. Vroeger postte hij hier veel. Zoals velen amper meer.quote:
In de Lucky zat een klein bashje van onze grote vriend KUZU van Denkquote:
Dat kijk ik weer niet Karina 😊quote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef Karina het volgende:
Wel om 19:00 uur Bed & Breakfast, ook leuk. En om half 9 trouwens Groeten van Max. Niks mis mee.
Mis je wel wat hoorquote:
Stoor ze nou niet anders kunnen we na de zomer niet genieten van al dat UNIEKE talent. Hebben ze dadelijk een burn-out!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:29 schreef Evertjan het volgende:
Wel zonde dan Ali in de zomerstop van DWDD is overleden nu missen we weer een speciale uitzending
Straks overlijdt Charles Aznavour nog. Al vermoed ik dat Matthijs daar zijn vakantie wel voor onderbreekt en met een speciale themauitzending komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:29 schreef Evertjan het volgende:
Wel zonde dan Ali in de zomerstop van DWDD is overleden nu missen we weer een speciale uitzending
Ali B?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:29 schreef Evertjan het volgende:
Was ook bedoeld voor de jeugd, geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond er niet zoveel aan. In het publiek zaten ook bijna alleen pubers, viel me op.
Ik heb ook gekeken naar Dafne. Heerlijk dat DWDD maandag weer begintquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:45 schreef Karina het volgende:
van afgelopen woensdag: Blijf jij op voor Dafne? Film het voor DWDD!
Met instructies
Heb je een filmpje ingestuurdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar Dafne. Heerlijk dat DWDD maandag weer begint
En Halina Reijn, Jan Mulder, Freek Vonk, Jort Kelder, Prem, Marc Marie, Ali B en eigenlijk alle BN-ers die al jaren in de vaste kliek van DWDD rondhangen en tig keer per seizoen komen opdraven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk komt Sylvana nooit meer terug.
Huh? Nee johquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:57 schreef Karina het volgende:
Heb je een filmpje ingestuurdZou wel grappig zijn.
Ik zat nog te twijfelen om er Sylvana en Halina van te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:47 schreef Weakling het volgende:
[..]
En Halina Reijn, Jan Mulder, Freek Vonk, Jort Kelder, Prem, Marc Marie, Ali B en eigenlijk alle BN-ers die al jaren in de vaste kliek van DWDD rondhangen en tig keer per seizoen komen opdraven.
Ze zijn op zich wel goed, maar het is allemaal zo voorspelbaar geworden als ze komen opdraven. Sleets, hoog tijd voor een frisse wind door DWDD.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
... de rest van je lijstje bestaat ook uit mensen die goed zijn in wat ze doen dat kan ik nog wel waarderen ...
Iedereen die gaat kijken sterkte gewenst.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond begint deze aids weer.
Einde bericht.
Je kijkt er anders wel fanatiek naar. Heb je zelf aids?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond begint deze aids weer.
Einde bericht.
DWDD besmet iedereen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Je kijkt er anders wel fanatiek naar. Heb je zelf aids?
Heb ik gezegd dat jij mocht gokken?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:53 schreef tralalala het volgende:
Mogen we al gokken op de gasten?
Ik gok op Erben Wennemars.
Nee, maar ik zeg nu wel dat jij ook mag gokken!quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:01 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat jij mocht gokken?
Ik gok op een allochtone tafelheer of dame.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg nu wel dat jij ook mag gokken!
Ik hoop het.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:06 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik gok op een allochtone tafelheer of -dame.
En Sue the Night is de nieuwe huisband van DWDD.quote:Maandag 22 augustus 2016
DWDD is terug
De Wereld Draait Door is terug. De opening van het twaalfde seizoen staat in het teken van de Olympische Spelen. Te gast is onder anderen judoka Henk Grol. Hij liet voor deze Spelen weten dat als hij, na brons in Bejing en Londen, in Rio geen goud zou winnen, zijn carrière mislukt was. Zijn hele leven stond in het teken van die ene droom. Hij werd in Rio in de tweede ronde uitgeschakeld en vloog dus terug in de zogenaamde loser-vlucht.
Erik Dijkstra is tafelheer en voor alle niet-medaillewinnaars is er muziek gespeeld door Moke en het Noordpool Orkest.
Fidan vind ik wel een leuke vrouw.quote:
quote:In onze eerste uitzending van het twaalfde seizoen blikken we terug op de Olympische Spelen in Rio. Te gast is judoka Henk Grol. Hij liet voor deze Spelen weten dat als hij, na brons in Bejing en Londen, in Rio geen goud zou winnen, zijn carrière mislukt was. Zijn hele leven stond in het teken van die ene droom. Hij werd in Rio in de tweede ronde uitgeschakeld en vloog dus terug in de zogenaamde loser-vlucht.
Voor alle niet-medaillewinnaars is er muziek gespeeld door Moke en het Noordpool Orkest.
3 prachtige verhalen Rio 2016
De beste sporters van de wereld stegen in Rio tot grote hoogten of waadden door diepe dalen. Nederland behaalde een elfde plaats in het medailleklassement, met maar liefst negentien plakken. TeamNL won acht keer goud, zeven keer zilver en viermaal brons. Maar welke verhalen hebben we nog niet uitgebreid kunnen horen? Tom Lanoye, Ernest van der Kwast en Buffi Duberman geven hun favoriete Rio-verhaal.
Ja, zie post #112quote:
hehequote:Op maandag 22 augustus 2016 14:33 schreef Simpleton het volgende:
http://speld.nl/2016/08/22/paniek-dwdd-we-iets-toots-jongens/
Kijken naar RTL Boulevard waar het nieuws is dat Anouk een chipsschaal leegeetquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:01 schreef superniger het volgende:
Waarom is DWDD tegelijk met RTL Boulevard.
Erg vervelend.
Henk Grol.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:01 schreef YazooW het volgende:
Welke Henk?
De judoka of de bejaardenmeneer?
Vanavond weer Linda's zomerweek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijken naar RTL Boulevard waar het nieuws is dat Anouk een chipsschaal leegeet.
Ik kijk niet naar het Familiediner.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, we kijken vanavond ook naar het Familiediner en de Pauwshow
Toch?
Wat jammerquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het Familiediner.
Henk Krol heeft vandaag al zijn verkiezingsprogramma gelanceerd, God.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie is Henk de bejaardenmeneer dan?
Dat is geen echte meneer natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Krol heeft vandaag al zijn verkiezingsprogramma gelanceerd, God.
Eens met Stijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijk mens is dat. Die Caldasbash was te triest voor woorden.
Je merkt ook duidelijk dat hij er een passie voor heeft, wat ik soms betwijfel(de) bij het wielrennen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Mart zowaar aardig bij het basketbal
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zatquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn daar gifjes van?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zat
Nooit meer uitnodigen, wat een vent.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zat
dat was mega-quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen gifjes achter de hand hebquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou zal ik wat minderen dan
quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen gifjes achter de hand heb
Gifjes in topics heb ik geen enkel probleem mee
Maurits Hendriks is erger.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Oneens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maurits Hendriks is erger.
Gelukkig kun je wegzappen als je geen flikker om sport geeft.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
De Wereld Sport Door, vanavond...
De mensen die niets met sport hebben doen wel enorm veel aan hun mening doordrammen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wegzappen als je geen flikker om sport geeft.
Dat schijnt voor sommigen een moeilijk fenomeen te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wegzappen als je geen flikker om sport geeft.
Jacques is tenminste nog een voormalig tophockeyer die zelf veel bereikt heeft. Maurits is een miezerig ventje die mislukt is als coach en nu af loopt te geven op de prestaties van de atleten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oneens.
Als je op de nationale televisie een succesvol hockeycoach affikt om de meest bizarre dingen, moeten ze je droppen in de sloppenwijken van Zuid-Afrika zonder geld, paspoort of iets.
SOOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jacques is tenminste nog een voormalig tophockeyer die zelf veel bereikt heeft. Maurits is een miezerig ventje die mislukt is als coach en nu af loopt te geven op de prestaties van de atleten.
Ik geniet van de madheid.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mensen die niets met sport hebben doen wel enorm veel aan hun mening doordrammen.
Bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 22 augustus 2016 19:16 schreef luckass het volgende:
Ik wil even het volgende posten hier
RaismanGodin
Dat je iets bereikt hebt, is geen excuus om blind te schreeuwen dat het ligt aan de coach die te dik is en een baard heeft. Als je met z'n kortzichtige gedachte tekeer gaat op de Nationale Televisie waar minstens een miljoen mensen naar kijken, spoor je compleet niet. Dan nog liever een wat omhooggevallen man met een zure gedachte zoals de meeste users die op FOK! hebben. Je mag van mij de meet kortzichtige inhoudelijke dingen roepen, maar een coach de schuld geven op basis van zijn verschijning is ziekelijk, kleinerend en misselijkmakend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jacques is tenminste nog een voormalig tophockeyer die zelf veel bereikt heeft. Maurits is een miezerig ventje die mislukt is als coach en nu af loopt te geven op de prestaties van de atleten.
Ik ben benieuwd wanneer we Sylvana weer mogen verwelkomenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
17 minuten in en t gaat al over racisme..
OOOOOHHHHquote:
Ja, dat is wel verwerpelijk. Had ik niet meegekregen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je iets bereikt hebt, is geen excuus om blind te schreeuwen dat het ligt aan de coach die te dik is en een baard heeft. Als je met z'n kortzichtige gedachte tekeer gaat op de Nationale Televisie waar minstens een miljoen mensen naar kijken, spoor je compleet niet. Dan nog liever een wat omhooggevallen man met een zure gedachte zoals de meeste users die op FOK! hebben. Je mag van mij de meet kortzichtige inhoudelijke dingen roepen, maar een coach de schuld geven op basis van zijn verschijning is ziekelijk, kleinerend en misselijkmakend.
Eens met Fylax. Wat heb ik ook een kutleven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
17 minuten in en t gaat al over racisme..
Sylvana wordt tegenwoordig wel lekker aangepakt in DWDD.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we Sylvana weer mogen verwelkomen
Wel als anchor van een avondprogramma.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Henry Schut en Herman van der Zandt zijn toch niet nieuw, Erik.
Precies de reden waarom we haar niet meer gaan zienquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sylvana wordt tegenwoordig wel lekker aangepakt in DWDD.
Denk dat Sylvana niet meer komt en dat ze haar een soort van in bescherming nemen tegen zichzelf.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we Sylvana weer mogen verwelkomen
Henry was dat in 2014 toch ook in Sotsji (wat ik overigens compleet niet gevolgd heb)?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel als anchor van een avondprogramma.
Was dat niet Dioon? Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henry was dat in 2014 toch ook in Sotsji (wat ik overigens compleet niet gevolgd heb)?
Wat boeit het. Oprotten met die grafkut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noemt Matthijs haar nou al twee keer Duffy i.p.v Buffi?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat boeit het. Oprotten met die grafkut.
Mex zal het wel weten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet Dioon? Geen idee eigenlijk.
Zeldzaam domme opmerkingquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef Fylax het volgende:
Het is anders omdat met turnen je haar belangrijker is dan met zwemmen, lijkt me?
OWS / [ Op TV ] Studio sportwinter, elke dag om 20.25 met Henry en Erbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet Dioon? Geen idee eigenlijk.
Omdat ze alles wat Engels is weg willen hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef marcodej het volgende:
Waarom is Bombay verandert in Mumbai?
Tijdens je oefening moet het knotten ja, maar tijdens je zwemmen moet je er ook een badmuts overheenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat moet toch echt fucking strak zitten enzo
Als rivierpoepen een Olympische sport was geweest dan hadden ze goud, zilver en brons gewonnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
India maar 2 medaillesDat is op zijn minst bizar te noemen.
Bombay zeggen op een luchthaven kan je in de problemen brengen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef marcodej het volgende:
Waarom is Bombay verandert in Mumbai?
Wel het enige echt interessante verhaal.quote:
Ik denk zelfs 5 keer goud vanwege een evengrote plons ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als rivierpoepen een Olympische sport was geweest dan hadden ze goud, zilver en brons gewonnen.
Ja inderdaad maar voor zo'n groot land is het gewoon lachwekkend dat er geen topsportcultuur aanwezig is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef luckass het volgende:
[..]
doen massaal aan cricket (niet olumpisch)
Henk is me altijd net iets te MADquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:23 schreef luckass het volgende:
Ik hoop dat Henk straks weer mad gaat doen over de nieuwe judoregels en de waarde van zilver/brons.
Ben je wel eens in dat land geweest? Het zou juist verbazen als ze het wel goed doen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar voor zo'n groot land is het gewoon lachwekkend dat er geen topsportcultuur aanwezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |