Wel als anchor van een avondprogramma.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Henry Schut en Herman van der Zandt zijn toch niet nieuw, Erik.
Precies de reden waarom we haar niet meer gaan zienquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sylvana wordt tegenwoordig wel lekker aangepakt in DWDD.
Denk dat Sylvana niet meer komt en dat ze haar een soort van in bescherming nemen tegen zichzelf.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we Sylvana weer mogen verwelkomen
Henry was dat in 2014 toch ook in Sotsji (wat ik overigens compleet niet gevolgd heb)?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel als anchor van een avondprogramma.
Was dat niet Dioon? Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henry was dat in 2014 toch ook in Sotsji (wat ik overigens compleet niet gevolgd heb)?
Wat boeit het. Oprotten met die grafkut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noemt Matthijs haar nou al twee keer Duffy i.p.v Buffi?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat boeit het. Oprotten met die grafkut.
Mex zal het wel weten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet Dioon? Geen idee eigenlijk.
Zeldzaam domme opmerkingquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef Fylax het volgende:
Het is anders omdat met turnen je haar belangrijker is dan met zwemmen, lijkt me?
OWS / [ Op TV ] Studio sportwinter, elke dag om 20.25 met Henry en Erbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet Dioon? Geen idee eigenlijk.
Omdat ze alles wat Engels is weg willen hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef marcodej het volgende:
Waarom is Bombay verandert in Mumbai?
Tijdens je oefening moet het knotten ja, maar tijdens je zwemmen moet je er ook een badmuts overheenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat moet toch echt fucking strak zitten enzo
Als rivierpoepen een Olympische sport was geweest dan hadden ze goud, zilver en brons gewonnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
India maar 2 medaillesDat is op zijn minst bizar te noemen.
Bombay zeggen op een luchthaven kan je in de problemen brengen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef marcodej het volgende:
Waarom is Bombay verandert in Mumbai?
Wel het enige echt interessante verhaal.quote:
Ik denk zelfs 5 keer goud vanwege een evengrote plons ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als rivierpoepen een Olympische sport was geweest dan hadden ze goud, zilver en brons gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |