Bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 22 augustus 2016 19:16 schreef luckass het volgende:
Ik wil even het volgende posten hier
RaismanGodin
Dat je iets bereikt hebt, is geen excuus om blind te schreeuwen dat het ligt aan de coach die te dik is en een baard heeft. Als je met z'n kortzichtige gedachte tekeer gaat op de Nationale Televisie waar minstens een miljoen mensen naar kijken, spoor je compleet niet. Dan nog liever een wat omhooggevallen man met een zure gedachte zoals de meeste users die op FOK! hebben. Je mag van mij de meet kortzichtige inhoudelijke dingen roepen, maar een coach de schuld geven op basis van zijn verschijning is ziekelijk, kleinerend en misselijkmakend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jacques is tenminste nog een voormalig tophockeyer die zelf veel bereikt heeft. Maurits is een miezerig ventje die mislukt is als coach en nu af loopt te geven op de prestaties van de atleten.
Ik ben benieuwd wanneer we Sylvana weer mogen verwelkomenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
17 minuten in en t gaat al over racisme..
OOOOOHHHHquote:
Ja, dat is wel verwerpelijk. Had ik niet meegekregen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je iets bereikt hebt, is geen excuus om blind te schreeuwen dat het ligt aan de coach die te dik is en een baard heeft. Als je met z'n kortzichtige gedachte tekeer gaat op de Nationale Televisie waar minstens een miljoen mensen naar kijken, spoor je compleet niet. Dan nog liever een wat omhooggevallen man met een zure gedachte zoals de meeste users die op FOK! hebben. Je mag van mij de meet kortzichtige inhoudelijke dingen roepen, maar een coach de schuld geven op basis van zijn verschijning is ziekelijk, kleinerend en misselijkmakend.
Eens met Fylax. Wat heb ik ook een kutleven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
17 minuten in en t gaat al over racisme..
Sylvana wordt tegenwoordig wel lekker aangepakt in DWDD.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we Sylvana weer mogen verwelkomen
Wel als anchor van een avondprogramma.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Henry Schut en Herman van der Zandt zijn toch niet nieuw, Erik.
Precies de reden waarom we haar niet meer gaan zienquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sylvana wordt tegenwoordig wel lekker aangepakt in DWDD.
Denk dat Sylvana niet meer komt en dat ze haar een soort van in bescherming nemen tegen zichzelf.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we Sylvana weer mogen verwelkomen
Henry was dat in 2014 toch ook in Sotsji (wat ik overigens compleet niet gevolgd heb)?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel als anchor van een avondprogramma.
Was dat niet Dioon? Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henry was dat in 2014 toch ook in Sotsji (wat ik overigens compleet niet gevolgd heb)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |