Zullen we eens kijken wat er van die show op NPO2 geworden is?quote:
Ik kijk. Daarna 2v12, da's ook wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken wat er van die show op NPO2 geworden is?
Niks mis meequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk. Daarna 2v12, da's ook wel leuk
Vroefer wel met Joop Koopmans.quote:
Ah, dat is wel aardig om te wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroefer wel met Joop Koopmans.
Ken je Verbal de FOK!ker ? Die maakt de vragen
Ook voor 1 tegen 100. Bij de eerste uitzending van die voetbalkwis wist ie precies welke kandidaat leuk zou zijn. Zijn moeder is een bekende dj en radiomaakster van vroeger. Anne van Egmond. Vroeger postte hij hier veel. Zoals velen amper meer.quote:
In de Lucky zat een klein bashje van onze grote vriend KUZU van Denkquote:
Dat kijk ik weer niet Karina 😊quote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef Karina het volgende:
Wel om 19:00 uur Bed & Breakfast, ook leuk. En om half 9 trouwens Groeten van Max. Niks mis mee.
Mis je wel wat hoorquote:
Stoor ze nou niet anders kunnen we na de zomer niet genieten van al dat UNIEKE talent. Hebben ze dadelijk een burn-out!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:29 schreef Evertjan het volgende:
Wel zonde dan Ali in de zomerstop van DWDD is overleden nu missen we weer een speciale uitzending
Straks overlijdt Charles Aznavour nog. Al vermoed ik dat Matthijs daar zijn vakantie wel voor onderbreekt en met een speciale themauitzending komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:29 schreef Evertjan het volgende:
Wel zonde dan Ali in de zomerstop van DWDD is overleden nu missen we weer een speciale uitzending
Ali B?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:29 schreef Evertjan het volgende:
Was ook bedoeld voor de jeugd, geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond er niet zoveel aan. In het publiek zaten ook bijna alleen pubers, viel me op.
Ik heb ook gekeken naar Dafne. Heerlijk dat DWDD maandag weer begintquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:45 schreef Karina het volgende:
van afgelopen woensdag: Blijf jij op voor Dafne? Film het voor DWDD!
Met instructies
Heb je een filmpje ingestuurdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken naar Dafne. Heerlijk dat DWDD maandag weer begint
En Halina Reijn, Jan Mulder, Freek Vonk, Jort Kelder, Prem, Marc Marie, Ali B en eigenlijk alle BN-ers die al jaren in de vaste kliek van DWDD rondhangen en tig keer per seizoen komen opdraven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk komt Sylvana nooit meer terug.
Huh? Nee johquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:57 schreef Karina het volgende:
Heb je een filmpje ingestuurdZou wel grappig zijn.
Ik zat nog te twijfelen om er Sylvana en Halina van te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:47 schreef Weakling het volgende:
[..]
En Halina Reijn, Jan Mulder, Freek Vonk, Jort Kelder, Prem, Marc Marie, Ali B en eigenlijk alle BN-ers die al jaren in de vaste kliek van DWDD rondhangen en tig keer per seizoen komen opdraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |