Dat is geen echte meneer natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Krol heeft vandaag al zijn verkiezingsprogramma gelanceerd, God.
Eens met Stijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijk mens is dat. Die Caldasbash was te triest voor woorden.
Je merkt ook duidelijk dat hij er een passie voor heeft, wat ik soms betwijfel(de) bij het wielrennen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Mart zowaar aardig bij het basketbal
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zatquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn daar gifjes van?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zat
Nooit meer uitnodigen, wat een vent.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zat
dat was mega-quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen gifjes achter de hand hebquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou zal ik wat minderen dan
quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen gifjes achter de hand heb
Gifjes in topics heb ik geen enkel probleem mee
Maurits Hendriks is erger.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Oneens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maurits Hendriks is erger.
Gelukkig kun je wegzappen als je geen flikker om sport geeft.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
De Wereld Sport Door, vanavond...
De mensen die niets met sport hebben doen wel enorm veel aan hun mening doordrammen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wegzappen als je geen flikker om sport geeft.
Dat schijnt voor sommigen een moeilijk fenomeen te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig kun je wegzappen als je geen flikker om sport geeft.
Jacques is tenminste nog een voormalig tophockeyer die zelf veel bereikt heeft. Maurits is een miezerig ventje die mislukt is als coach en nu af loopt te geven op de prestaties van de atleten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oneens.
Als je op de nationale televisie een succesvol hockeycoach affikt om de meest bizarre dingen, moeten ze je droppen in de sloppenwijken van Zuid-Afrika zonder geld, paspoort of iets.
SOOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jacques is tenminste nog een voormalig tophockeyer die zelf veel bereikt heeft. Maurits is een miezerig ventje die mislukt is als coach en nu af loopt te geven op de prestaties van de atleten.
Ik geniet van de madheid.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mensen die niets met sport hebben doen wel enorm veel aan hun mening doordrammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |