Ze zijn op zich wel goed, maar het is allemaal zo voorspelbaar geworden als ze komen opdraven. Sleets, hoog tijd voor een frisse wind door DWDD.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
... de rest van je lijstje bestaat ook uit mensen die goed zijn in wat ze doen dat kan ik nog wel waarderen ...
Iedereen die gaat kijken sterkte gewenst.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond begint deze aids weer.
Einde bericht.
Je kijkt er anders wel fanatiek naar. Heb je zelf aids?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond begint deze aids weer.
Einde bericht.
DWDD besmet iedereen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Je kijkt er anders wel fanatiek naar. Heb je zelf aids?
Heb ik gezegd dat jij mocht gokken?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:53 schreef tralalala het volgende:
Mogen we al gokken op de gasten?
Ik gok op Erben Wennemars.
Nee, maar ik zeg nu wel dat jij ook mag gokken!quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:01 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat jij mocht gokken?
Ik gok op een allochtone tafelheer of dame.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg nu wel dat jij ook mag gokken!
Ik hoop het.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:06 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik gok op een allochtone tafelheer of -dame.
En Sue the Night is de nieuwe huisband van DWDD.quote:Maandag 22 augustus 2016
DWDD is terug
De Wereld Draait Door is terug. De opening van het twaalfde seizoen staat in het teken van de Olympische Spelen. Te gast is onder anderen judoka Henk Grol. Hij liet voor deze Spelen weten dat als hij, na brons in Bejing en Londen, in Rio geen goud zou winnen, zijn carrière mislukt was. Zijn hele leven stond in het teken van die ene droom. Hij werd in Rio in de tweede ronde uitgeschakeld en vloog dus terug in de zogenaamde loser-vlucht.
Erik Dijkstra is tafelheer en voor alle niet-medaillewinnaars is er muziek gespeeld door Moke en het Noordpool Orkest.
Fidan vind ik wel een leuke vrouw.quote:
quote:In onze eerste uitzending van het twaalfde seizoen blikken we terug op de Olympische Spelen in Rio. Te gast is judoka Henk Grol. Hij liet voor deze Spelen weten dat als hij, na brons in Bejing en Londen, in Rio geen goud zou winnen, zijn carrière mislukt was. Zijn hele leven stond in het teken van die ene droom. Hij werd in Rio in de tweede ronde uitgeschakeld en vloog dus terug in de zogenaamde loser-vlucht.
Voor alle niet-medaillewinnaars is er muziek gespeeld door Moke en het Noordpool Orkest.
3 prachtige verhalen Rio 2016
De beste sporters van de wereld stegen in Rio tot grote hoogten of waadden door diepe dalen. Nederland behaalde een elfde plaats in het medailleklassement, met maar liefst negentien plakken. TeamNL won acht keer goud, zeven keer zilver en viermaal brons. Maar welke verhalen hebben we nog niet uitgebreid kunnen horen? Tom Lanoye, Ernest van der Kwast en Buffi Duberman geven hun favoriete Rio-verhaal.
Ja, zie post #112quote:
hehequote:Op maandag 22 augustus 2016 14:33 schreef Simpleton het volgende:
http://speld.nl/2016/08/22/paniek-dwdd-we-iets-toots-jongens/
Kijken naar RTL Boulevard waar het nieuws is dat Anouk een chipsschaal leegeetquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:01 schreef superniger het volgende:
Waarom is DWDD tegelijk met RTL Boulevard.
Erg vervelend.
Henk Grol.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:01 schreef YazooW het volgende:
Welke Henk?
De judoka of de bejaardenmeneer?
Vanavond weer Linda's zomerweek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijken naar RTL Boulevard waar het nieuws is dat Anouk een chipsschaal leegeet.
Ik kijk niet naar het Familiediner.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, we kijken vanavond ook naar het Familiediner en de Pauwshow
Toch?
Wat jammerquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het Familiediner.
Henk Krol heeft vandaag al zijn verkiezingsprogramma gelanceerd, God.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie is Henk de bejaardenmeneer dan?
Dat is geen echte meneer natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Krol heeft vandaag al zijn verkiezingsprogramma gelanceerd, God.
Eens met Stijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijk mens is dat. Die Caldasbash was te triest voor woorden.
Je merkt ook duidelijk dat hij er een passie voor heeft, wat ik soms betwijfel(de) bij het wielrennen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Mart zowaar aardig bij het basketbal
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zatquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn daar gifjes van?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zat
Nooit meer uitnodigen, wat een vent.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Frank de Boer gaf het kampioenschap weg omdat hij in een karretje zat
dat was mega-quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen gifjes achter de hand hebquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou zal ik wat minderen dan
quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen gifjes achter de hand heb
Gifjes in topics heb ik geen enkel probleem mee
Maurits Hendriks is erger.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |