SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:"Could you bring back a man without a head?" Arya asked. "Just the once, not six times. Could you?"
"I have no magic, child. Only prayers. That first time, his lordship had a hole right through him and blood in his mouth, I knew there was no hope. So when his poor torn chest stopped moving, I gave him the good god's own kiss to send him on his way. I filled my mouth with fire and breathed the flames inside him, down his throat to lungs and heart and soul. The last kiss it is called, and many a time I saw the old priests bestow it on the Lord's servants as they died. I had given it a time or two myself, as all priests must. But never before had I felt a dead man shudder as the fire filled him, nor seen his eyes come open. It was not me who raised him, my lady. It was the Lord. R'hllor is not done with him yet. Life is warmth, and warmth is fire, and fire is God's and God's alone."
Arya felt tears well in her eyes.
Thoros used a lot of words, but all they meant was no, that much she understood.
Ja grapjas, die gehaat wordt door alle andere Lannisters.quote:
Dat valt wel mee, Jamie mag hem nog steeds heel graag en wilde zelfs voor hem gaan vechten bij die trial by combat. Dus of Dany samenwerkt met de Lannisters als ze in Kings Landing komt zal afhankelijk zijn hoeveel macht Jamie dan heeft en hoeveel overtuigingskracht Tyrion en Varys dan hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:01 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja grapjas, die gehaat wordt door alle andere Lannisters.
Robert wou zijn broers niet te veel macht geven, dus ik betwijfel of hij Stannis zou gekozen hebben als Hand. Hij was echter wel Master of the Ships en zat in de Small Council.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:53 schreef Tanin het volgende:
Iemand vroeg paar paginas terug trouwens wie Robert als hand zou nemen indien ned nee had gezegd. Tywin werd genoemd.
Nu weet ik dat Robert geen hoge pet ophad van zn broertje, maar zou hij niet stannis boven tywin gekozen hebben?
De Lannisters hebben haar familie uitgemoord, zou ze dat vergeten zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Jamie mag hem nog steeds heel graag en wilde zelfs voor hem gaan vechten bij die trial by combat. Dus of Dany samenwerkt met de Lannisters als ze in Kings Landing komt zal afhankelijk zijn hoeveel macht Jamie dan heeft en hoeveel overtuigingskracht Tyrion en Varys dan hebben.
hij zou hooguit Dany vragen Jaimie te sparen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Jamie mag hem nog steeds heel graag en wilde zelfs voor hem gaan vechten bij die trial by combat. Dus of Dany samenwerkt met de Lannisters als ze in Kings Landing komt zal afhankelijk zijn hoeveel macht Jamie dan heeft en hoeveel overtuigingskracht Tyrion en Varys dan hebben.
Ligt er aan hoe politiek vaardig ze is. Ze kan alles in de fik zetten en als tiran op die troon gaan zitten of gaan samenwerken met de Lannisters (en tyrells) en in vrede regeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:04 schreef Baszh het volgende:
[..]
De Lannisters hebben haar familie uitgemoord, zou ze dat vergeten zijn?
dan denk ik niet dat ze daar de lannisters voor kiestquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe politiek vaardig ze is. Ze kan alles in de fik zetten en als tiran op die troon gaan zitten of gaan samenwerken met de Lannisters (en tyrells) en in vrede regeren.
wijzen er signalen op dat ze dat met de starks gaat doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan denk ik niet dat ze daar de lannisters voor kiest
dat zeg ik niet, maar zeker niet met de lannistersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wijzen er signalen op dat ze dat met de starks gaat doen?
Waarom zou ze met de Lannisters samen werken? Waarom zouden de Lannisters met haar samenwerken? Dit slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tywin zou een betere keus zijn, maar gek genoeg denk ik eerder aan Jaime. Dan heeft Cersei niets om over te zeuren en hij dreigde er mee toen Ned opstapte.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:53 schreef Tanin het volgende:
Iemand vroeg paar paginas terug trouwens wie Robert als hand zou nemen indien ned nee had gezegd. Tywin werd genoemd.
Nu weet ik dat Robert geen hoge pet ophad van zn broertje, maar zou hij niet stannis boven tywin gekozen hebben?
Dan eerder nog Renly denk ik. Die had ook in de Small Council gezeten en kon volgens mij goed opschieten met Ned. Bovendien ook wel geliefd bij mensen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:03 schreef zipcon het volgende:
[..]
Robert wou zijn broers niet te veel macht geven, dus ik betwijfel of hij Stannis zou gekozen hebben als Hand. Hij was echter wel Master of the Ships en zat in de Small Council.
In ieder geval denk ik niet dat de broer op nummer 2 zou zetten, hij was straightforward maar had niet het hart van de mensen wordt vaak herhaald.. Maar welke kandidaten zijn er dan wel?
Overigens lijkt het me onwaarschijnlijk dat Ned definitief neen kon zeggen, LF en Varys zouden hem wss nudgen tot aanvaarding van de rol.
Dat ligt er dus aan hoe de invloed van Jamie is. Je ziet nu ook dat Cersei veel gematigder en minder 'POWAAAH IS POWAAAAH' is nu Jamie weer terug is en hun dochter dood is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar zeker niet met de lannisters
Ik denk dat Tyrion ook nog liever van de kant van Sansa kiest dan voor Cersei
Tyrion en Varys weten de ins en outs en hebben nog macht in Kings Landing.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom zou ze met de Lannisters samen werken? Waarom zouden de Lannisters met haar samenwerken? Dit slaat echt nergens op.
Dorne is idd een goeie ja, met die wraakzuchtige sand snakes aan het roerquote:Als ze al gaat samenwerken zal dat met de legers uit het Noorden, Highgarden en Dorne zijn.
Het Noorden is een brandhaard, Dorne is een het GoT equivalent van Iraq onder ISIS en Highgarden is in huwelijk verbonden aan de troon. Daenerys zou de Tyrells nooit meer aan kunnen bieden dan de Lannisters nu al gedaan hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:08 schreef Nielsch het volgende:
Als ze al gaat samenwerken zal dat met de legers uit het Noorden, Highgarden en Dorne zijn.
neh, niet echt..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tyrion en Varys weten de ins en outs en hebben nog macht in Kings Landing.
[..]
Die gaan binnenkort toch wel dood.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:10 schreef Maanvis het volgende:
Dorne is idd een goeie ja, met die wraakzuchtige sand snakes aan het roer.
En in Kuala Lumpurquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Information is powerquote:
Tyrion heeft alle machtige mensen in KL dood gewenst tijdens z'n trialquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Tyrion is gay???quote:
Power is powerquote:
We hebben het ook niet over het nu he. Als Dany de oversteek maakt hebben Sansa, Jon en Baelish het noorden verenigd en bestaat er een goed samenwerkingsverband met The Vale. The Sand Snakes zijn tegen die tijd vermoord en er zit weer een Martell afstammeling op de troon. Er zijn in het verleden bovendien eerder huwelijken geweest tussen de Targaryens en de Martells. De relatie tussen de Lannisters en de Tyrells gaat dit seizoen nog knappen verwacht ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het Noorden is een brandhaard, Dorne is een het GoT equivalent van Iraq onder ISIS en Highgarden is in huwelijk verbonden aan de troon. Daenerys zou de Tyrells nooit meer aan kunnen bieden dan de Lannisters nu al gedaan hebben.
Wordt wel een saai einde van GoT als Dany geen tegenstand krijgt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over het nu he. Als Dany de oversteek maakt hebben Sansa, Jon en Baelish het noorden verenigd en bestaat er een goed samenwerkingsverband met The Vale. The Sand Snakes zijn tegen die tijd vermoord en er zit weer een Martell afstammeling op de troon. Er zijn in het verleden bovendien eerder huwelijken geweest tussen de Targaryens en de Martells. De relatie tussen de Lannisters en de Tyrells gaat dit seizoen nog knappen verwacht ik.
die komt van beyond the wall natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wordt wel een saai einde van GoT als Dany geen tegenstand krijgt.
quote:
quote:"You would not believe half of what is happening in King's Landing, sweetling. Cersei stumbles from one idiocy to the next, helped along by her council of the deaf, the dim, and the blind. I always anticipated that she would beggar the realm and destroy herself, but I never expected she would do it quite so fast. It is quite vexing. I had hoped to have four or five quiet years to plant some seeds and allow some fruits to ripen, but now . . . it is a good thing that I thrive on chaos. What little peace and order the five kings left us will not long survive the three queens, I fear."
ja, saai dus. Return of the King all over again. 'het goede met engeltjes met blonde haren tegen het kwade vol orcs en monsters' ipv wat altijd al bij GOT was dat elk housje wel zijn krousje had.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
die komt van beyond the wall natuurlijk...
Als Dany de oversteek maakt heeft Euron de de halve Westkust verenigd onder de leus MAKE THE IRON ISLANDS GREAT AGAIN.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over het nu he. Als Dany de oversteek maakt hebben Sansa, Jon en Baelish het noorden verenigd en bestaat er een goed samenwerkingsverband met The Vale. The Sand Snakes zijn tegen die tijd vermoord en er zit weer een Martell afstammeling op de troon. Er zijn in het verleden bovendien eerder huwelijken geweest tussen de Targaryens en de Martells. De relatie tussen de Lannisters en de Tyrells gaat dit seizoen nog knappen verwacht ik.
dat zou wel een mooie twist zijn. Nog meer mensen die leuke ideeën hebben voor plottwists?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als Dany de oversteek maakt heeft Euron de de halve Westkust verenigd onder de leus MAKE THE IRON ISLANDS GREAT AGAIN.
daar ben ik nuquote:
Euron is koning en stuurt...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zou wel een mooie twist zijn. Nog meer mensen die leuke ideeën hebben voor plottwists?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2016 14:30:36 ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Euron is koning en stuurt...Yara naar Meereen om de draken van Dany te stelen. Dit lukt niet, ze faalt hopeloos en komt niet eens voorbij het eerste tolpoortje en de rol van DanyYara is uitgespeeld. Euron is de heerser van alles en iedereen. tot hij wakker wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Dat zou onverwacht zijn. RELEASE THE KRAKENquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:32 schreef Maanvis het volgende:
weet je wat ik leuk zou vinden? Als die mega inktvis van de greyjoys echt blijkt te zijn en hun helpt in hun queestes.
Haha, ik zou echt applaudicerend op de bank zitten als ze dat zouden doen!!! En dat die kraken dan Dany vermoord. Dan neem ik alles terug over dat Dany de hand boven het hoofd wordt gehouden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:33 schreef zipcon het volgende:
[..]
Dat zou onverwacht zijn. RELEASE THE KRAKEN
Al blijkt de Kraken wel trek te hebben in een smakelijk Maanvisjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha, ik zou echt applaudicerend op de bank zitten als ze dat zouden doen!!!
Selemat makan dan maar en zo. Ongeveer etenstijd toch?quote:
Ik dacht dat je die Disney verhaaltjes juist niet leuk vond?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:32 schreef Maanvis het volgende:
weet je wat ik leuk zou vinden? Als die mega inktvis van de greyjoys echt blijkt te zijn en hun helpt in hun queestes.
Dat laatste denk ik ook... oma Tyrell is niet zo heel blij met hoe de Lannisters de hele Marjorie en haar broer situatie hebben aangepakt. En Tommen is ook al niet zo betrouwbaar gebleken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt vrijwel zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De relatie tussen de Lannisters en de Tyrells gaat dit seizoen nog knappen verwacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk ben ik daar te hypocriet in misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die Disney verhaaltjes juist niet leuk vond?
tis 9 uur manquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Selemat makan dan maar en zo. Ongeveer etenstijd toch?
Ja weet ik, prima etenstijd daarquote:
moet morgen om 6 uur vliegtuig (5 uur aanwezig) hebben, laat eten is dan geen goed idee voor mij. Ik heb gewoon 6 uur gegeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja weet ik, prima etenstijd daar
Je bent toch niet in NL?!
Dan eerder Renly inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:03 schreef zipcon het volgende:
[..]
Robert wou zijn broers niet te veel macht geven, dus ik betwijfel of hij Stannis zou gekozen hebben als Hand. Hij was echter wel Master of the Ships en zat in de Small Council.
In ieder geval denk ik niet dat de broer op nummer 2 zou zetten, hij was straightforward maar had niet het hart van de mensen wordt vaak herhaald.. Maar welke kandidaten zijn er dan wel?
Overigens lijkt het me onwaarschijnlijk dat Ned definitief neen kon zeggen, LF en Varys zouden hem wss nudgen tot aanvaarding van de rol.
De High Sparrow heeft met Tommen gepraat en op basis daarvan heeft Tommen zijn leger de opdracht te geven niet op te treden tegen de High Sparrow. Wat er gezegd is, is niet duidelijk, maar het leger kan op bevel van de Koning dus niets doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:45 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook... oma Tyrell is niet zo heel blij met hoe de Lannisters de hele Marjorie en haar broer situatie hebben aangepakt. En Tommen is ook al niet zo betrouwbaar gebleken.
Hoorde ik nu goed dat er een heel Tyrell leger Kings Landing wordt binnengelaten ?
Waarom geen Lannister leger ?... Da's vragen om problemen.
Misschien gaat ze wel samenwerken met de Sparrow om de Tyrels uit te roeien en daarna af te rekenen met de sparrows als Tommen ziet dat ze de familie van zijn vrouw hebben vermoordquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De High Sparrow heeft met Tommen gepraat en op basis daarvan heeft Tommen zijn leger de opdracht te geven niet op te treden tegen de High Sparrow. Wat er gezegd is, is niet duidelijk, maar het leger kan op bevel van de Koning dus niets doen.
Daarop heeft Cersei het leger van de Tyrells uitgenodigd om te komen dealen met de High Sparrow en zijn gevolg. De Tyrells zijn hier op zich wel gevoelig voor omdat twee van hun kinderen liggen weg te rotten. Maar ik vertrouw Cersei niet, ze is iets van plan als dat leger er eenmaal is.
Oh lol.. ik had 't juist helemaal andersom geredeneerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De High Sparrow heeft met Tommen gepraat en op basis daarvan heeft Tommen zijn leger de opdracht te geven niet op te treden tegen de High Sparrow. Wat er gezegd is, is niet duidelijk, maar het leger kan op bevel van de Koning dus niets doen.
Daarop heeft Cersei het leger van de Tyrells uitgenodigd om te komen dealen met de High Sparrow en zijn gevolg. De Tyrells zijn hier op zich wel gevoelig voor omdat twee van hun kinderen liggen weg te rotten. Maar ik vertrouw Cersei niet, ze is iets van plan als dat leger er eenmaal is.
En Oma Tyrell heeft er ooit voor gezorgd dat de Tyrells uberhaubt aan de macht kwamen geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:09 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Oh lol.. ik had 't juist helemaal andersom geredeneerd.
Ik vertrouw oma Tyrell niet, ik vind 'r een soort Little Finger, en verwacht eigenlijk dat ze zich tegen Cersei (èn Tommen) zal keren als dat leger eenmaal binnen de muren van King's Landing is.
Oma Tyrell heeft immers ook al op subtiele wijze voor Joffrey gezorgd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zij was mede verantwoordelijk voor Joffrey's dood toch? Die zou ik niet onderschattenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Maanvis het volgende:
oma tyrell maak ik me niet zoveel zorgen om, dat is een lijk dat nog rondloopt zegmaar.
en daarna komen 2 incapabele kinderen dus house martell is eigenlijk al voorbij.
Qua leeftijd is ze bijna dood. De actrice die haar speelt is 77.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zij was mede verantwoordelijk voor Joffrey's dood toch? Die zou ik niet onderschatten
We weten toch heel niet wat de leeftijdsverwachting is in GOT land? Alleen master Aemon is een natuurlijke dood gestorven van ouderdom.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Qua leeftijd is ze bijna dood. De actrice die haar speelt is 77.
Die is 93 jaar. Dus dan heeft oma Tyrell idd nog 16 jaar te gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We weten toch heel niet wat de leeftijdsverwachting is in GOT land? Alleen master Aemon is een natuurlijke dood gestorven van ouderdom.
Aemon werd toch 102 jaar?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die is 93 jaar. Dus dan heeft oma Tyrell idd nog 16 jaar te gaan.
wat praat jij weer een hoop onzinquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van oma tyrell is het niet bekend hoe oud ze is dus we moeten het met de leeftijden van de acteurs doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maanvis kijkt een alternatieve versie van Game of Thrones, lekker laten gaan.
Maar hoezo zou oma Tyrell geen politieke spelletjes kunnen spelen? Omdat ze op leeftijd is?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van oma tyrell is het niet bekend hoe oud ze is dus we moeten het met de leeftijden van de acteurs doen.
Leuk feitje is dat Arya en Sansa zowel in de serie als in het echt evenveel schelen
Dat zou ze idd wel kunnen maar gezien haar leeftijd is haar kans op overlijden voordat ze die politieke spelletjes ten uitvoer kan brengen erg groot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoezo zou oma Tyrell geen politieke spelletjes kunnen spelen? Omdat ze op leeftijd is?
Ze is nog vrij scherp hoor
Je vergelijkt t met de leeftijd van de actrice? Appels, peren, prut.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso had ze de hand in de dood van Joffrey EN in de arrestatie van Cersei. Besje is nog lang niet onschuldig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoezo zou oma Tyrell geen politieke spelletjes kunnen spelen? Omdat ze op leeftijd is?
Ze is nog vrij scherp hoor
Haar spelletjes worden al uitgevoerd. Volg je het verhaal wel of skip je door alles heen tot die WTF momenten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zou ze idd wel kunnen maar gezien haar leeftijd is haar kans op overlijden voordat ze die politieke spelletjes ten uitvoer kan brengen erg groot.
Maar jullie denken serieus dat oma tyrell nog belangrijk blijft? Ik vind dat meer iets van het verledenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergelijkt t met de leeftijd van de actrice? Appels, peren, prut.
onzinquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar jullie denken serieus dat oma tyrell nog belangrijk blijft? Ik vind dat meer iets van het verleden.
ik volg het verhaal wel, maar ik denk dat haar kaarten al wel zijn uitgespeeld om het maar zo eens te zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:43 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Haar spelletjes worden al uitgevoerd. Volg je het verhaal wel of skip je door alles heen tot die WTF momenten?
Ze is niet voor niets gevraagd voor de small council.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar jullie denken serieus dat oma tyrell nog belangrijk blijft? Ik vind dat meer iets van het verleden.
Iedereen zijn kans op overlijden is erg groot als je in Westeros woontquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zou ze idd wel kunnen maar gezien haar leeftijd is haar kans op overlijden voordat ze die politieke spelletjes ten uitvoer kan brengen erg groot.
Ik vind haar wel een baasquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso had ze de hand in de dood van Joffrey EN in de arrestatie van Cersei. Besje is nog lang niet onschuldig.
Alsof er veel mensen aan ouderdom dood gaan binnen GoTquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Speelt leeftijd geen rol in GoT? Melisandre's reveal was dus helemaal niet zo erg?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alsof er veel mensen aan ouderdom dood gaan binnen GoT
Wat zit daar nog in dan? En waarom lopen Varys en Tyrion alleen het Lannister evangelie aan Dany te verkondigen ipv het ook over de o zo belangrijke bloemenlovers te hebben?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:55 schreef Typisch het volgende:
De legers van de Tyrells komen naar Kings Landing. Hoe zou de rol dan Olenna dan uitgespeeld zijn?
Mijn favoriete karakterquote:
Ik weet niet. Zij heeft dan, samen met de Kerk, een ontzettend grote hoeveelheid legers in de hoofdstad van het continent. Denk jij dat je daar iets mee kunt doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zit daar nog in dan? En waarom lopen Varys en Tyrion alleen het Lannister evangelie aan Dany te verkondigen ipv het ook over de o zo belangrijke bloemenlovers te hebben?
Wat daar in zit? Het leger van de Tyrells is een heel groot deel van de hele garde toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zit daar nog in dan? En waarom lopen Varys en Tyrion alleen het Lannister evangelie aan Dany te verkondigen ipv het ook over de o zo belangrijke bloemenlovers te hebben?
Ze is wel een goede speelsterquote:
Ik hoop dat je analytisch vermogen in het echte leven wat beter is dan je kijk op Game of Thrones als je daadwerkelijk denkt op Littlefinger te lijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
Mijn favo karakter is Littlefinger. IRL ben ik ook een beetje zo dat ik alles van iedereen weet en alles onthoud (en mijn werk als ICTer maakt het heel makkelijk om alles van alles te weten)
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:54 schreef Angelof9 het volgende:
Je weet het idd maar nooit binnen GoT, maar ik verwacht dat Olenna nog wel een rol gaat spelen in het een of ander.
Ik weet eigenlijk nooit wat ik hier nu mee moet, nu ik weet dat ze er niet meer zo uitzietquote:
Ze was niet voor niets een Avenger! Wraak zal ze nemen!quote:
Maar je snapt helemaal geen reet van Game of Thronesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
Mijn favo karakter is Littlefinger. IRL ben ik ook een beetje zo dat ik alles van iedereen weet en alles onthoud (en mijn werk als ICTer maakt het heel makkelijk om alles van alles te weten)
Dat is nou juist het punt, als je doet alsof je dom bent vertellen mensen je veel meerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je analytisch vermogen in het echte leven wat beter is dan je kijk op Game of Thrones als je daadwerkelijk denkt op Littlefinger te lijken.
Zo zal haar kleindochter er misschien uitzien nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit wat ik hier nu mee moet, nu ik weet dat ze er niet meer zo uitziet
LF doet niet alsof hij dom is. Hij doet alsof hij nergens invloed op heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt, als je doet alsof je dom bent vertellen mensen je veel meer.
In dat opzicht verschillen we misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
LF doet niet alsof hij dom is. Hij doet alsof hij nergens invloed op heeft.
Eigenlijk lijkt ze hier heel veel op Margaery!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt ze hier heel veel op Margaery!
wat is dat voor rare kronkel boven haar enkel, net alsof ze een gebroken been heeft?quote:
Haha.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
ik heb ooit 4 ton in een sociaal plan voor medewerkers erbij geluld omdat ik via via wist dat men nog veel geld in een bepaalde BV had zittenquote:
Oh, had dat meteen gezegd, nu geloof ik je wél.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ooit 4 ton in een sociaal plan voor medewerkers erbij geluld omdat ik via via wist dat men nog veel geld in een bepaalde BV had zitten
Als je harde schijf vol staat met lekken uit crewfora van FOK! ben je toch wel een beetje littlefinger achtig of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, had dat meteen gezegd, nu geloof ik je wél.
Nee. Nee echt niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je harde schijf vol staat met lekken uit crewfora van FOK! ben je toch wel een beetje littlefinger achtig of niet?
oke okequote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Nee echt niet.
Maar dit voelt een beetje alsof ik een kind vertel dat Sinterklaas niet bestaat, dus ik hou maar op.
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ooit 4 ton in een sociaal plan voor medewerkers erbij geluld omdat ik via via wist dat men nog veel geld in een bepaalde BV had zitten
jippiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke oke. maar ik weet bijv. ook welke corrupte acties bepaalde lokale politieke partijen hebben uitgehaald, welke info ik weer kan gebruiken her en der?
ben ik dany, lekker de hele dag tits out rondparaderen.quote:
bedanktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:20 schreef Maanvis het volgende:
mgoed laten we het weer over voorspellingen hebben.
Wie weet nog leuke logische wtf dingen voor Tyrion, Jon of Sansa?
dus; tyrion. wat is zijn motief?quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus; tyrion. wat is zijn motief?
Varys wil wat het beste is voor de 7 kingdoms maar iedereen weet wat voor gecastreerde nepperd het is. Wat is zijn motivatie? Wil hij rijkdom? Macht? Sex kan het niet zijn, misschien wraak?
Tyrion, Jon en Dany zijn straks de 3 drakenrijders. Dat is mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:20 schreef Maanvis het volgende:
mgoed laten we het weer over voorspellingen hebben.
Wie weet nog leuke logische wtf dingen voor Tyrion, Jon of Sansa?
Het enige dat jullie gemeen hebben is compleet gebrek aan inzien of handelen naar wat anderen willen, grootheidswaanzin en het feit dat ik hoop van beiden niks meer te horenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
In het eerste seizoen vond ik dat ook. Maar ik ben hem veel meer gaan waarderen vanaf seizoen 3/4.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:33 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Het enige dat jullie gemeen hebben is grootheidswaanzin en het feit dat ik hoop van beiden niks meer te horen
Ik vind littlefinger echt een eikel die alles voor iedereen verneukt. (...)
Tot op heden is hij vanaf het laagste het hoogste gestegen naar mijn meningquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:33 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Het enige dat jullie gemeen hebben is compleet gebrek aan inzien of handelen naar wat anderen willen, grootheidswaanzin en het feit dat ik hoop van beiden niks meer te horen
Ik vind littlefinger echt een eikel die alles voor iedereen verneukt. (...)
Ken je klassiekers, barbaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken je klassiekers, barbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
here you go lovequote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:34 schreef padlarf het volgende:
Ik liever 20 niet leuke plaatjes van Slayage dan 1 post van Maanvis
SPOILER: titels en synopsis van aflevering 6 en 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: eigen speculatie/interpretatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Het is een van mijn favoriete karakters, maar ik was dan ook fan van benjamin linus (lost) en t-bag (prison break)quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In het eerste seizoen vond ik dat ook. Maar ik ben hem veel meer gaan waarderen vanaf seizoen 3/4.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
SPOILER: titels en synopsis van aflevering 6 en 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens sommige is GoT heel erg voorspelbaar gewordenSPOILER: eigen speculatie/interpretatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
GoT was altijd in zekere zin voorspelbaar met dank aan foreshadowing. Niet iedereen pikt dat opquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens sommige is GoT heel erg voorspelbaar geworden
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Oma Tyrell heeft er ooit voor gezorgd dat de Tyrells uberhaubt aan de macht kwamen geloof ik.Dan zou ze meer dan 300 jaar oud moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Er zijn zelfs mensen die dit seizoen traag vinden gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens sommige is GoT heel erg voorspelbaar geworden
Ja, steeds een week tussen elke aflevering.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die dit seizoen traag vinden gaan
Gelukkig luister ik nu Rains of Castamere terwijl ik de GoT reddit doorpluisquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, steeds een week tussen elke aflevering.
Prachtig, de Red Wedding versie is de beste.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Mr.Major het volgende:
Previewspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
De acteur van Tormundgod![]()
https://www.instagram.com/p/BFeogxfi4KO/
Robb's vrouw.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie is de chick tussen Myrcella en Ellaria? Voor de rest herken ik ze allemaal
Kan zo maar zijn ja, nu je het zo zegtquote:
klein kind van charlie chaplin meen ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie is de chick tussen Myrcella en Ellaria? Voor de rest herken ik ze allemaal
Te herkennen aan het snorretjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
klein kind van charlie chaplin meen ik
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is niemand goed?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
SPOILER: titels en synopsis van aflevering 6 en 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: eigen speculatie/interpretatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook de eerste indruk van de wildlings die we kregen. Maar bleek toch dat ze een goede reden hadden om dat te doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:01 schreef maho_91 het volgende:
[..]Het zal ook kunnen hoor, maar vermoed van niet. Wildlings snapte ik nog wel. Die wouden ook weg bij de WW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat was ook de eerste indruk van de wildlings die we kregen. Maar bleek toch dat ze een goede reden hadden om dat te doen.![]()
Misschien wel omdat de mensen juist het kwaad zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.Oh.![]()
Mwah daar geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel omdat de mensen juist het kwaad zijn.![]()
Emilia Clarke zou toch niet meer naakt gaan
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
misschien was het een stuntdubbelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Emilia Clarke zou toch niet meer naakt gaan
net als bij cersei![]()
Nee, Emilia Clarke gaat alleen nog naakt als het van toegevoegde waarde is. Heeft ze zelf bevestigd na de aflevering van deze week.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien was het een stuntdubbel
net als bij cersei![]()
Volgens mij zijn de beelden uit se01 gebruikt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien was het een stuntdubbel
net als bij cerseiWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Iedereen in GoT gaat alleen nog maar naakt als het van toegevoegde waarde is volgens mijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nee, Emilia Clarke gaat alleen nog naakt als het van toegevoegde waarde is. Heeft ze zelf bevestigd na de aflevering van deze week.
Oh.![]()
Behalve Carice.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen in GoT gaat alleen nog maar naakt als het van toegevoegde waarde is volgens mijWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
http://www.ew.com/article(...)s-emilia-clarke-danyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de beelden uit se01 gebruikt.![]()
Vergeet Carice niet inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen in GoT gaat alleen nog maar naakt als het van toegevoegde waarde is volgens mij
mag het weten![]()
Ik denk dat het veel complexer is. De mensen+ red god , children of the forest en white walkers+ wights. Daar gaat het tussen en elk zal zijn eigen motief hebben voor zijn eigen belang of zoiets.
Of niet natuurlijk![]()
Sowieso zullen ze wel uitdiepen waarom die WW perse al die mensen vermoorden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:46 schreef Mr.Major het volgende:
Ik denk dat het veel complexer is. De mensen+ red god , children of the forest en white walkers+ wights. Daar gaat het tussen en elk zal zijn eigen motief hebben voor zijn eigen belang of zoiets.
Of niet natuurlijk
Het is niks voor GRRM dat ze een soort orcs zijn uit LOTR die alleen maar slechte dingen willen doen puur omdat het kan.Oh.![]()
Als de seriemakers maar niet denken van "mwah good vs evil is ook leuk laten we het aantal afleveringen van de komende seizoenen maar verminderen". Of dat dat van hogerop bepaald wordt. Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze wel uitdiepen waarom die WW perse al die mensen vermoorden.
Het is niks voor GRRM dat ze een soort orcs zijn uit LOTR die alleen maar slechte dingen willen doen puur omdat het kan.![]()
the king who caredquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wat ik net zie in de comments van een youtube video.... zijn sommige mensen echt zo dom?
Dat is gewoon fout, mannen worden niet infertile als ze ouder worden.(en hij zal zo oud zijn als Ned, als die niet onthoofd was)Ja de kans zal minder zijn maar Howland Reed kan met groot gemak nog een zoon krijgen.
Opzich zou dat niet eens erg zijn, maar die laatste comment.
[ Bericht 7% gewijzigd door MillsStork op 21-05-2016 20:30:03 ]![]()
Ik heb begrepen dat ik voor een betere Stannis maar de boeken moet gaan lezen.quote:
Alleen kan ik nergens een fijn formaat boek vinden.
Alleen maar die miniscule boekjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
mwah een betere stannis, die scheelt niet gek veel van serie stannis, alleen gaat serie stannis verder dan boek stannis is gekomen, omdat aan het einde van het laatste boek stannis richting zuiden gaat vanaf castle black en niet verder daarom kotsen veel mensen op serie stannis omdat boek stannis niet zijn dochter zou verbranden, maar dat moet nog blijken, aangezien grrm zelf de makers heeft voorgesteld om shireen in de fik te steken is het mi niet ondenkbaar dat shireen het niet gaat reddenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik voor een betere Stannis maar de boeken moet gaan lezen.
Alleen maar die miniscule boekjes.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Lees nu maar de boeken gewoon. Het is overduidelijk dat je er niets van snapt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah een betere stannis, die scheelt niet gek veel van serie stannis, alleen gaat serie stannis verder dan boek stannis is gekomen, omdat aan het einde van het laatste boek stannis richting zuiden gaat vanaf castle black en niet verder daarom kotsen veel mensen op serie stannis omdat boek stannis niet zijn dochter zou verbranden, maar dat moet nog blijken, aangezien grrm zelf de makers heeft voorgesteld om shireen in de fik te steken is het mi niet ondenkbaar dat shireen het niet gaat redden“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lees nu maar de boeken gewoon. Het is overduidelijk dat je er niets van snapt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De hardcover variant is dan ook lastig compleet te krijgen en anders voor veuls te veul geld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik voor een betere Stannis maar de boeken moet gaan lezen.
Alleen maar die miniscule boekjes.
mag het weten![]()
A great man once said:quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:15 schreef MillsStork het volgende:
Wat ik net zie in de comments van een youtube video.... zijn sommige mensen echt zo dom?
[ afbeelding ]
Dat is gewoon fout, mannen worden niet infertile als ze ouder worden.(en hij zal zo oud zijn als Ned, als die niet onthoofd was)Ja de kans zal minder zijn maar Howland Reed kan met groot gemak nog een zoon krijgen.
Opzich zou dat niet eens erg zijn, maar die laatste comment.
"Geen betere plek dan het internet om je vertrouwen in de mensheid te verliezen."![]()
Ik had er ook op gereageerd, benieuwd wat hij terug zal schrijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:04 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
A great man once said:
"Geen betere plek dan het internet om je vertrouwen in de mensheid te verliezen."![]()
![]()
You just now?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:04 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
A great man once said:
ze is alweer wat jaren ouder nu hèquote:Op zondag 22 mei 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany was in het eerste seizoen wel een stuk aantrekkelijker als ik dat zo terug zie![]()
[ afbeelding ]![]()
Aan de hand van diverse trailers en de casting , wat gaat er nog gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kaneelstokje op 22-05-2016 12:03:56 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Moeten trailer-besprekingen ook niet in spoiler? Want gebeurtenissen die nog niet zijn voorgekomen in de serie.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan de hand van diverse trailers en de casting , wat gaat er nog gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
alles moet onder spoilers en alles....quote:Op zondag 22 mei 2016 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan de hand van diverse trailers en de casting , wat gaat er nog gebeuren?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik was vergeten dat iedereen hier actief alle trailers vermijd.![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Nieuwste episode is uitgelekt
streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de leak is waarschijnlijk een fout van HBO nordic. some one is in trouble!
https://torrentfreak.com/(...)t&utm_medium=twitterIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Out of a job, more likely....quote:Op zondag 22 mei 2016 12:17 schreef Slayage het volgende:
de leak is waarschijnlijk een fout van HBO nordic. some one is in trouble!
https://torrentfreak.com/(...)t&utm_medium=twitter
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
ik ga hem vanavond gewoon lekker live kijken vanuit mijn hotel hier in DC, denk dat veel mensen de gelekte versie ff links laten liggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
in america zal dat zeer zeker het geval zijn, maar ik weet niet hoe dat is in noorwegen(?) (nordic)quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
kwalitieit schijnt crap te zijn dus waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:56 schreef Re het volgende:
ik ga hem vanavond gewoon lekker live kijken vanuit mijn hotel hier in DC, denk dat veel mensen de gelekte versie ff links laten liggen
regisseur zegt dat de brief gewoon van ramsey is overigens
http://www.independent.co(...)theory-a7041361.htmlIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Een heel stuk aantrekkelijker. Ze is door de jaren heen een aantal kilotjes aangekomenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany was in het eerste seizoen wel een stuk aantrekkelijker als ik dat zo terug zie![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
meer waar voor je geld je weetzquote:Op zondag 22 mei 2016 13:03 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Een heel stuk aantrekkelijker. Ze is door de jaren heen een aantal kilotjes aangekomen
-Rabia Al-Basri![]()
Ik denk dat HBO niet blij gezien het feit dat ze er alles aan doen om piraterij tegen te gaan.... En gewoon een episode lekken voordat hij uitgezonden wordt is toch wel ernstig...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
in america zal dat zeer zeker het geval zijn, maar ik weet niet hoe dat is in noorwegen(?) (nordic)Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
de eerste mountain had kennelijk ook auditie gedaan voor drogo in het engels![]()
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Sunst0rm het volgende:
Nieuwste episode is uitgelekt
streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big SpoilersKon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nieuwste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
Wow, die eindscene liet me huilen ... Wow...
edit 13:38: Nog steeds tranen
[ Bericht 17% gewijzigd door Fylax op 22-05-2016 13:38:41 ](she/her)![]()
Vond die eindscène best heftigSPOILER: 5e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Joosie200 op 22-05-2016 13:48:26 ]mag het weten![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
Vond die eindscène best heftigSPOILER: 5e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
Ik zal dit topic maar even links laten altijd mensen die zich niet in kunnen houdenWaarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
Alles staat in spoilersquote:Op zondag 22 mei 2016 14:15 schreef Baszh het volgende:
Ik zal dit topic maar even links laten altijd mensen die zich niet in kunnen houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteit is inderdaad crappy... Jammer...![]()
?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:27 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja bedanktik krijg alleen die confirmationmail niet
![]()
Moet een account aanmaken en bevestigen via de mail maar ik krijg die mail niet (ook niet in de spambox)![]()
Het ging om een livestream. Denk dat hij elders te vinden is.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Mr.Major het volgende:
Moet een account aanmaken en bevestigen via de mail maar ik krijg die mail niet (ook niet in de spambox)
mag het weten![]()
Gewoon weg klikken, je hoeft je niet te registreren.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Mr.Major het volgende:
Moet een account aanmaken en bevestigen via de mail maar ik krijg die mail niet (ook niet in de spambox)![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar wenkbrauwen waren in de eerste seizoenen ook lichter vergeleken met nu.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:03 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Een heel stuk aantrekkelijker. Ze is door de jaren heen een aantal kilotjes aangekomen
Daardoor is het nu wel heel erg obvious dat ze een pruik draagt.Oh.![]()
In spoilers ja. Pas klikken als je gekeken hebt. Of wegklikken uit MyATquote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh wacht mensen gaan hier spoileren.
Wegklikken
mag het weten![]()
Ik vertrouw er op dat mensen het in spoilertags zullen zetten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh wacht mensen gaan hier spoileren.
Wegklikken(she/her)![]()
word of god betekent niks... wat een regisseur of de schrijver zegt over een aflevering die al geweest is heeft dezelfde waarde als wat een FOK! user of je zusje die nog nooit GoT heeft gekeken er over zegt. Bovendien: Kregen bastaardzonen wel schrijfles al helemaal in de bolton wereld?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
kwalitieit schijnt crap te zijn dus waarschijnlijk.
regisseur zegt dat de brief gewoon van ramsey is overigens
http://www.independent.co(...)theory-a7041361.htmlTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Michellee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
word of god betekent niks... wat een regisseur of de schrijver zegt over een aflevering die al geweest is heeft dezelfde waarde als wat een FOK! user of je zusje die nog nooit GoT heeft gekeken er over zegt.Als Jon kan lezen dan kan Ramseygod vast schijven. Daarnaast heeft elk kasteel een persoonlijke schrijfaap en ravenverzorger.quote:Bovendien: Kregen bastaardzonen wel schrijfles al helemaal in de bolton wereld?“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef Michellee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja kloptquote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
word of god betekent niks... wat een regisseur of de schrijver zegt over een aflevering die al geweest is heeft dezelfde waarde als wat een FOK! user of je zusje die nog nooit GoT heeft gekeken er over zegt. Bovendien: Kregen bastaardzonen wel schrijfles al helemaal in de bolton wereld?![]()
Mag je hier vragen om Torrent-links? Zo ja, waar kan ik er een vinden van E05?
Even door de duidelijkheid, ik weet waar ik moet zoeken maar heb nog niks gevonden, maar wellicht zie ik het over het hoofd![]()
![]()
Er staat wel een streamlink in post 192.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef underground1009 het volgende:
Mag je hier vragen om Torrent-links? Zo ja, waar kan ik er een vinden van E05?(she/her)![]()
DMquote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef underground1009 het volgende:
Mag je hier vragen om Torrent-links? Zo ja, waar kan ik er een vinden van E05?
Even door de duidelijkheid, ik weet waar ik moet zoeken maar heb nog niks gevonden, maar wellicht zie ik het over het hoofdT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik zit zo te twijfelen om te kijken...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Al een weekje of 2 inmiddelsquote:
Ben ook weer opnieuw begonnenZit nu weer bij S01E07
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haha lekker bezig hoor. GoT is lifequote:Op zondag 22 mei 2016 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al een weekje of 2 inmiddels
Ben ook weer opnieuw begonnenZit nu weer bij S01E07
Het is het zeker waard te wachten. Nu kijken is echter gewoon instant fullfillment duuss...![]()
Beste serie ooit gemaaktquote:
Hij is al gestartquote:
Nee sorryquote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hejje direct linkje? Gebruik geen spotnet
net de laatste gekeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on![]()
Ik zou LS die terugkeert echt dom vinden. Ze is nu al zo lang dood... Of heeft ze de hele tijd al lopen chillen bij thoros en gaat ze nu wraak nemen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toch kut dat het weer gelekt is. Ook maar downloaden voordat ik spoilers tegenkom. Aflevering bespreken hoort eigenlijk niet eens in spoilertags thuis, mag nog niet tot vannacht.![]()
Mag niet van wie?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:17 schreef lord_bono het volgende:
Toch kut dat het weer gelekt is. Ook maar downloaden voordat ik spoilers tegenkom. Aflevering bespreken hoort eigenlijk niet eens in spoilertags thuis, mag nog niet tot vannacht.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Bullshit. Alsof dit de eerste keer is dat een aflevering van een serie eerder gelekt wordt. Regel is simpel: Bespreken binnen spoilertags tot de uitzending geweest is. Daarna erbuiten.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:17 schreef lord_bono het volgende:
Toch kut dat het weer gelekt is. Ook maar downloaden voordat ik spoilers tegenkom. Aflevering bespreken hoort eigenlijk niet eens in spoilertags thuis, mag nog niet tot vannacht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorig jaar zijn er 4 afleveringen gelekt, toen zijn die toch ook niet 4 weken van te voren in spoilertags besproken? Maar goed, spoilertags gaan nog. Maar als je niet weet dat er een aflevering gelekt is en je verwacht er speculatie in te lezen ben je als nog de lul. Aangezien de spoilertags daar normaliter voor gebruikt worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bullshit. Alsof dit de eerste keer is dat een aflevering van een serie eerder gelekt wordt. Regel is simpel: Bespreken binnen spoilertags tot de uitzending geweest is. Daarna erbuiten.![]()
Iedereen doet het in spoilertags tot nu toe. Maar als het zo hoog zit, blijf dan gewoon ff een dagje weg. Ipv over what-ifs te zeikenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:23 schreef maho_91 het volgende:
Maar natuurlijk heb je altijd weer een kut die het zonder spoilertags doet!We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Dat is het hele probleem wat heerst, dat men speculatie binnen spoilertags zet. Dat hoort helemaal niet. Maar die discussie is al 100 keer gevoerd, ik begin er niet nog een keer aan.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:26 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er 4 afleveringen gelekt, toen zijn die toch ook niet 4 weken van te voren in spoilertags besproken? Maar goed, spoilertags gaan nog. Maar als je niet weet dat er een aflevering gelekt is en je verwacht er speculatie in te lezen ben je als nog de lul. Aangezien de spoilertags daar normaliter voor gebruikt worden.![]()
God bewaar me idd.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem wat heerst, dat men speculatie binnen spoilertags zet. Dat hoort helemaal niet. Maar die discussie is al 100 keer gevoerd, ik begin er niet nog een keer aan.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Het is mij egaal waar speculatie thuis hoort, feit is wel dat het bij Game of Thrones hoort. En de reden dat het in spoilertags gebeurt is ook vrij logisch, gezien de achtergrond info uit de boeken.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem wat heerst, dat men speculatie binnen spoilertags zet. Dat hoort helemaal niet. Maar die discussie is al 100 keer gevoerd, ik begin er niet nog een keer aan.![]()
Ik kan je vertellen dat boeklezers redelijk baffled zijn, na deze aflevering.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het is mij egaal waar speculatie thuis hoort, feit is wel dat het bij Game of Thrones hoort. En de reden dat het in spoilertags gebeurt is ook vrij logisch, gezien de achtergrond info uit de boeken.![]()
Ik ga het straks zienquote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat boeklezers redelijk baffled zijn, na deze aflevering.![]()
![]()
ik kom morgen voor de zekerheid maar hier weer
-Rabia Al-Basri![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, vidi, vodka.![]()
Kun je, al dan niet via DM/PM, uitleggen waarom? (Ik heb alleen het eerste boek gelezen maar ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat boeklezers redelijk baffled zijn, na deze aflevering.)
![]()
Omdat we op alle fronten voorbij de verhaallijnen van de boeken zijn. Vragen die al bijna 2 decennia spelen, worden langzaamaan beantwoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Kun je, al dan niet via DM/PM, uitleggen waarom? (Ik heb alleen het eerste boek gelezen maar ben nu wel nieuwsgierig.)
![]()
Toch hoop ik in de boeken in sommige gevallen op andere antwoorden.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat we op alle fronten voorbij de verhaallijnen van de boeken zijn. Vragen die al bijna 2 decennia spelen, worden langzaamaan beantwoord.![]()
Ah oke.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat we op alle fronten voorbij de verhaallijnen van de boeken zijn. Vragen die al bijna 2 decennia spelen, worden langzaamaan beantwoord.Ik dacht dat je bedoelde dat er deze aflevering iets gebeurde wat in de boeken compleet anders was ofzo.
![]()
IJdele hoop denk ik. De weg er naartoe zal wellicht anders en uitgebreider zijn, maar de conclusies zullen hetzelfde zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:40 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]
Toch hoop ik in de boeken in sommige gevallen op andere antwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Voor achtergrond uit de boeken is er een speciaal topic voor boekenlezers, iets wat hier al vaker gezegd is dan dat er GoT-personages zijn dood gegaan. (Al blijken ironisch genoeg sommige boekenfans moeite te hebben met lezen)quote:Op zondag 22 mei 2016 18:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het is mij egaal waar speculatie thuis hoort, feit is wel dat het bij Game of Thrones hoort. En de reden dat het in spoilertags gebeurt is ook vrij logisch, gezien de achtergrond info uit de boeken.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ik denk doordat de serie veel commerciëler is dat er wel degelijk verschillende conclusies zijn van verhaallijnen. We hebben in sommige verhaallijnen immers al andere conclusies gezien. Maarja blijft gokken natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IJdele hoop denk ik. De weg er naartoe zal wellicht anders en uitgebreider zijn, maar de conclusies zullen hetzelfde zijn.Achtergrondinfo is geen spoiler, maar ook dat is al vaker gezegd dan dat er GoT-personages zijn dood gegaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor achtergrond uit de boeken is er een speciaal topic voor boekenlezers, iets wat hier al vaker gezegd is dan dat er GoT-personages zijn dood gegaan. (Al blijken ironisch genoeg sommige boekenfans moeite te hebben met lezen)![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IJdele hoop denk ik. De weg er naartoe zal wellicht anders en uitgebreider zijn, maar de conclusies zullen hetzelfde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jasonjj90 op 22-05-2016 20:45:05 ]![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Jasonjj90 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?!?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef Drankster het volgende:
Aflevering 5 staat al op de bekende torrent sites.
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:41 schreef Mr.Major het volgende:
Dat was sarcasme omdat het hele topic hier al over gaat.quote:
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was sarcasme omdat het hele topic hier al over gaat.![]()
![]()
Meen je niet?!?!?!?!quote:Op zondag 22 mei 2016 20:45 schreef Drankster het volgende:
Aflevering 5 staat al op de bekende torrent sites.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Toch heel lief van je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: