Een heel stuk aantrekkelijker. Ze is door de jaren heen een aantal kilotjes aangekomenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany was in het eerste seizoen wel een stuk aantrekkelijker als ik dat zo terug zie![]()
[ afbeelding ]
meer waar voor je geld je weetzquote:Op zondag 22 mei 2016 13:03 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Een heel stuk aantrekkelijker. Ze is door de jaren heen een aantal kilotjes aangekomen
Ik denk dat HBO niet blij gezien het feit dat ze er alles aan doen om piraterij tegen te gaan.... En gewoon een episode lekken voordat hij uitgezonden wordt is toch wel ernstig...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
in america zal dat zeer zeker het geval zijn, maar ik weet niet hoe dat is in noorwegen(?) (nordic)
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Sunst0rm het volgende:
Nieuwste episode is uitgelekt
streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big SpoilersKon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nieuwste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
Wow, die eindscene liet me huilen ... Wow...
edit 13:38: Nog steeds tranen
[ Bericht 17% gewijzigd door Fylax op 22-05-2016 13:38:41 ](she/her)![]()
Vond die eindscène best heftigSPOILER: 5e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Joosie200 op 22-05-2016 13:48:26 ]mag het weten![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
Vond die eindscène best heftigSPOILER: 5e afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)![]()
Ik zal dit topic maar even links laten altijd mensen die zich niet in kunnen houdenWaarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
Alles staat in spoilersquote:Op zondag 22 mei 2016 14:15 schreef Baszh het volgende:
Ik zal dit topic maar even links laten altijd mensen die zich niet in kunnen houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteit is inderdaad crappy... Jammer...![]()
?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:27 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ja bedanktik krijg alleen die confirmationmail niet
![]()
Moet een account aanmaken en bevestigen via de mail maar ik krijg die mail niet (ook niet in de spambox)![]()
Het ging om een livestream. Denk dat hij elders te vinden is.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Mr.Major het volgende:
Moet een account aanmaken en bevestigen via de mail maar ik krijg die mail niet (ook niet in de spambox)
mag het weten![]()
Gewoon weg klikken, je hoeft je niet te registreren.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Mr.Major het volgende:
Moet een account aanmaken en bevestigen via de mail maar ik krijg die mail niet (ook niet in de spambox)![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar wenkbrauwen waren in de eerste seizoenen ook lichter vergeleken met nu.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:03 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Een heel stuk aantrekkelijker. Ze is door de jaren heen een aantal kilotjes aangekomen
Daardoor is het nu wel heel erg obvious dat ze een pruik draagt.Oh.![]()
In spoilers ja. Pas klikken als je gekeken hebt. Of wegklikken uit MyATquote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh wacht mensen gaan hier spoileren.
Wegklikken
mag het weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: