ik heb ooit 4 ton in een sociaal plan voor medewerkers erbij geluld omdat ik via via wist dat men nog veel geld in een bepaalde BV had zittenquote:
Oh, had dat meteen gezegd, nu geloof ik je wél.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ooit 4 ton in een sociaal plan voor medewerkers erbij geluld omdat ik via via wist dat men nog veel geld in een bepaalde BV had zitten
Als je harde schijf vol staat met lekken uit crewfora van FOK! ben je toch wel een beetje littlefinger achtig of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, had dat meteen gezegd, nu geloof ik je wél.
Nee. Nee echt niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je harde schijf vol staat met lekken uit crewfora van FOK! ben je toch wel een beetje littlefinger achtig of niet?
oke okequote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Nee echt niet.
Maar dit voelt een beetje alsof ik een kind vertel dat Sinterklaas niet bestaat, dus ik hou maar op.
Bedankt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ooit 4 ton in een sociaal plan voor medewerkers erbij geluld omdat ik via via wist dat men nog veel geld in een bepaalde BV had zitten
jippiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke oke. maar ik weet bijv. ook welke corrupte acties bepaalde lokale politieke partijen hebben uitgehaald, welke info ik weer kan gebruiken her en der?
ben ik dany, lekker de hele dag tits out rondparaderen.quote:
bedanktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:20 schreef Maanvis het volgende:
mgoed laten we het weer over voorspellingen hebben.
Wie weet nog leuke logische wtf dingen voor Tyrion, Jon of Sansa?
dus; tyrion. wat is zijn motief?quote:
ja kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus; tyrion. wat is zijn motief?
Varys wil wat het beste is voor de 7 kingdoms maar iedereen weet wat voor gecastreerde nepperd het is. Wat is zijn motivatie? Wil hij rijkdom? Macht? Sex kan het niet zijn, misschien wraak?
Tyrion, Jon en Dany zijn straks de 3 drakenrijders. Dat is mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:20 schreef Maanvis het volgende:
mgoed laten we het weer over voorspellingen hebben.
Wie weet nog leuke logische wtf dingen voor Tyrion, Jon of Sansa?
Het enige dat jullie gemeen hebben is compleet gebrek aan inzien of handelen naar wat anderen willen, grootheidswaanzin en het feit dat ik hoop van beiden niks meer te horenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
Mijn favo karakter is Littlefinger. IRL ben ik ook een beetje zo dat ik alles van iedereen weet en alles onthoud (en mijn werk als ICTer maakt het heel makkelijk om alles van alles te weten)
In het eerste seizoen vond ik dat ook. Maar ik ben hem veel meer gaan waarderen vanaf seizoen 3/4.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:33 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Het enige dat jullie gemeen hebben is grootheidswaanzin en het feit dat ik hoop van beiden niks meer te horen
Ik vind littlefinger echt een eikel die alles voor iedereen verneukt. (...)
Tot op heden is hij vanaf het laagste het hoogste gestegen naar mijn meningquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:33 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Het enige dat jullie gemeen hebben is compleet gebrek aan inzien of handelen naar wat anderen willen, grootheidswaanzin en het feit dat ik hoop van beiden niks meer te horen
Ik vind littlefinger echt een eikel die alles voor iedereen verneukt. (...)
Ken je klassiekers, barbaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken je klassiekers, barbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
here you go lovequote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:34 schreef padlarf het volgende:
Ik liever 20 niet leuke plaatjes van Slayage dan 1 post van Maanvis
SPOILER: titels en synopsis van aflevering 6 en 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: eigen speculatie/interpretatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Het is een van mijn favoriete karakters, maar ik was dan ook fan van benjamin linus (lost) en t-bag (prison break)quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In het eerste seizoen vond ik dat ook. Maar ik ben hem veel meer gaan waarderen vanaf seizoen 3/4.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
SPOILER: titels en synopsis van aflevering 6 en 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens sommige is GoT heel erg voorspelbaar gewordenSPOILER: eigen speculatie/interpretatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
GoT was altijd in zekere zin voorspelbaar met dank aan foreshadowing. Niet iedereen pikt dat opquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens sommige is GoT heel erg voorspelbaar geworden
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Oma Tyrell heeft er ooit voor gezorgd dat de Tyrells uberhaubt aan de macht kwamen geloof ik.Dan zou ze meer dan 300 jaar oud moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Er zijn zelfs mensen die dit seizoen traag vinden gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens sommige is GoT heel erg voorspelbaar geworden
Ja, steeds een week tussen elke aflevering.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die dit seizoen traag vinden gaan
Gelukkig luister ik nu Rains of Castamere terwijl ik de GoT reddit doorpluisquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, steeds een week tussen elke aflevering.
Prachtig, de Red Wedding versie is de beste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Mr.Major het volgende:
Previewspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
De acteur van Tormundgod![]()
https://www.instagram.com/p/BFeogxfi4KO/
Robb's vrouw.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie is de chick tussen Myrcella en Ellaria? Voor de rest herken ik ze allemaal
Kan zo maar zijn ja, nu je het zo zegtquote:
klein kind van charlie chaplin meen ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie is de chick tussen Myrcella en Ellaria? Voor de rest herken ik ze allemaal
Te herkennen aan het snorretjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
klein kind van charlie chaplin meen ik
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is niemand goed?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
SPOILER: titels en synopsis van aflevering 6 en 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: eigen speculatie/interpretatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook de eerste indruk van de wildlings die we kregen. Maar bleek toch dat ze een goede reden hadden om dat te doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:01 schreef maho_91 het volgende:
[..]Het zal ook kunnen hoor, maar vermoed van niet. Wildlings snapte ik nog wel. Die wouden ook weg bij de WW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat was ook de eerste indruk van de wildlings die we kregen. Maar bleek toch dat ze een goede reden hadden om dat te doen.![]()
Misschien wel omdat de mensen juist het kwaad zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze vermoorden allemaal mensen, dus ze lijken me zeker niet goed.Oh.![]()
Mwah daar geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel omdat de mensen juist het kwaad zijn.![]()
Emilia Clarke zou toch niet meer naakt gaan
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
misschien was het een stuntdubbelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Emilia Clarke zou toch niet meer naakt gaan
net als bij cersei![]()
Nee, Emilia Clarke gaat alleen nog naakt als het van toegevoegde waarde is. Heeft ze zelf bevestigd na de aflevering van deze week.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien was het een stuntdubbel
net als bij cersei![]()
Volgens mij zijn de beelden uit se01 gebruikt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien was het een stuntdubbel
net als bij cerseiWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Iedereen in GoT gaat alleen nog maar naakt als het van toegevoegde waarde is volgens mijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nee, Emilia Clarke gaat alleen nog naakt als het van toegevoegde waarde is. Heeft ze zelf bevestigd na de aflevering van deze week.
Oh.![]()
Behalve Carice.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen in GoT gaat alleen nog maar naakt als het van toegevoegde waarde is volgens mijWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
http://www.ew.com/article(...)s-emilia-clarke-danyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de beelden uit se01 gebruikt.![]()
Vergeet Carice niet inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen in GoT gaat alleen nog maar naakt als het van toegevoegde waarde is volgens mij
mag het weten![]()
Ik denk dat het veel complexer is. De mensen+ red god , children of the forest en white walkers+ wights. Daar gaat het tussen en elk zal zijn eigen motief hebben voor zijn eigen belang of zoiets.
Of niet natuurlijk![]()
Sowieso zullen ze wel uitdiepen waarom die WW perse al die mensen vermoorden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:46 schreef Mr.Major het volgende:
Ik denk dat het veel complexer is. De mensen+ red god , children of the forest en white walkers+ wights. Daar gaat het tussen en elk zal zijn eigen motief hebben voor zijn eigen belang of zoiets.
Of niet natuurlijk
Het is niks voor GRRM dat ze een soort orcs zijn uit LOTR die alleen maar slechte dingen willen doen puur omdat het kan.Oh.![]()
Als de seriemakers maar niet denken van "mwah good vs evil is ook leuk laten we het aantal afleveringen van de komende seizoenen maar verminderen". Of dat dat van hogerop bepaald wordt. Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze wel uitdiepen waarom die WW perse al die mensen vermoorden.
Het is niks voor GRRM dat ze een soort orcs zijn uit LOTR die alleen maar slechte dingen willen doen puur omdat het kan.![]()
the king who caredquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Wat ik net zie in de comments van een youtube video.... zijn sommige mensen echt zo dom?
Dat is gewoon fout, mannen worden niet infertile als ze ouder worden.(en hij zal zo oud zijn als Ned, als die niet onthoofd was)Ja de kans zal minder zijn maar Howland Reed kan met groot gemak nog een zoon krijgen.
Opzich zou dat niet eens erg zijn, maar die laatste comment.
[ Bericht 7% gewijzigd door MillsStork op 21-05-2016 20:30:03 ]![]()
Ik heb begrepen dat ik voor een betere Stannis maar de boeken moet gaan lezen.quote:
Alleen kan ik nergens een fijn formaat boek vinden.
Alleen maar die miniscule boekjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
mwah een betere stannis, die scheelt niet gek veel van serie stannis, alleen gaat serie stannis verder dan boek stannis is gekomen, omdat aan het einde van het laatste boek stannis richting zuiden gaat vanaf castle black en niet verder daarom kotsen veel mensen op serie stannis omdat boek stannis niet zijn dochter zou verbranden, maar dat moet nog blijken, aangezien grrm zelf de makers heeft voorgesteld om shireen in de fik te steken is het mi niet ondenkbaar dat shireen het niet gaat reddenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik voor een betere Stannis maar de boeken moet gaan lezen.
Alleen maar die miniscule boekjes.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Lees nu maar de boeken gewoon. Het is overduidelijk dat je er niets van snapt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah een betere stannis, die scheelt niet gek veel van serie stannis, alleen gaat serie stannis verder dan boek stannis is gekomen, omdat aan het einde van het laatste boek stannis richting zuiden gaat vanaf castle black en niet verder daarom kotsen veel mensen op serie stannis omdat boek stannis niet zijn dochter zou verbranden, maar dat moet nog blijken, aangezien grrm zelf de makers heeft voorgesteld om shireen in de fik te steken is het mi niet ondenkbaar dat shireen het niet gaat redden“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lees nu maar de boeken gewoon. Het is overduidelijk dat je er niets van snapt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De hardcover variant is dan ook lastig compleet te krijgen en anders voor veuls te veul geld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik voor een betere Stannis maar de boeken moet gaan lezen.
Alleen maar die miniscule boekjes.
mag het weten![]()
A great man once said:quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:15 schreef MillsStork het volgende:
Wat ik net zie in de comments van een youtube video.... zijn sommige mensen echt zo dom?
[ afbeelding ]
Dat is gewoon fout, mannen worden niet infertile als ze ouder worden.(en hij zal zo oud zijn als Ned, als die niet onthoofd was)Ja de kans zal minder zijn maar Howland Reed kan met groot gemak nog een zoon krijgen.
Opzich zou dat niet eens erg zijn, maar die laatste comment.
"Geen betere plek dan het internet om je vertrouwen in de mensheid te verliezen."![]()
Ik had er ook op gereageerd, benieuwd wat hij terug zal schrijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:04 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
A great man once said:
"Geen betere plek dan het internet om je vertrouwen in de mensheid te verliezen."![]()
![]()
You just now?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:04 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
A great man once said:
ze is alweer wat jaren ouder nu hèquote:Op zondag 22 mei 2016 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dany was in het eerste seizoen wel een stuk aantrekkelijker als ik dat zo terug zie![]()
[ afbeelding ]![]()
Aan de hand van diverse trailers en de casting , wat gaat er nog gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kaneelstokje op 22-05-2016 12:03:56 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Moeten trailer-besprekingen ook niet in spoiler? Want gebeurtenissen die nog niet zijn voorgekomen in de serie.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan de hand van diverse trailers en de casting , wat gaat er nog gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten![]()
alles moet onder spoilers en alles....quote:Op zondag 22 mei 2016 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aan de hand van diverse trailers en de casting , wat gaat er nog gebeuren?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik was vergeten dat iedereen hier actief alle trailers vermijd.![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Nieuwste episode is uitgelekt
streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de leak is waarschijnlijk een fout van HBO nordic. some one is in trouble!
https://torrentfreak.com/(...)t&utm_medium=twitterIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Out of a job, more likely....quote:Op zondag 22 mei 2016 12:17 schreef Slayage het volgende:
de leak is waarschijnlijk een fout van HBO nordic. some one is in trouble!
https://torrentfreak.com/(...)t&utm_medium=twitter
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
ik ga hem vanavond gewoon lekker live kijken vanuit mijn hotel hier in DC, denk dat veel mensen de gelekte versie ff links laten liggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
in america zal dat zeer zeker het geval zijn, maar ik weet niet hoe dat is in noorwegen(?) (nordic)quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
kwalitieit schijnt crap te zijn dus waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:56 schreef Re het volgende:
ik ga hem vanavond gewoon lekker live kijken vanuit mijn hotel hier in DC, denk dat veel mensen de gelekte versie ff links laten liggen
regisseur zegt dat de brief gewoon van ramsey is overigens
http://www.independent.co(...)theory-a7041361.htmlIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: