Speelt leeftijd geen rol in GoT? Melisandre's reveal was dus helemaal niet zo erg?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alsof er veel mensen aan ouderdom dood gaan binnen GoT
Wat zit daar nog in dan? En waarom lopen Varys en Tyrion alleen het Lannister evangelie aan Dany te verkondigen ipv het ook over de o zo belangrijke bloemenlovers te hebben?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:55 schreef Typisch het volgende:
De legers van de Tyrells komen naar Kings Landing. Hoe zou de rol dan Olenna dan uitgespeeld zijn?
Mijn favoriete karakterquote:
Ik weet niet. Zij heeft dan, samen met de Kerk, een ontzettend grote hoeveelheid legers in de hoofdstad van het continent. Denk jij dat je daar iets mee kunt doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zit daar nog in dan? En waarom lopen Varys en Tyrion alleen het Lannister evangelie aan Dany te verkondigen ipv het ook over de o zo belangrijke bloemenlovers te hebben?
Wat daar in zit? Het leger van de Tyrells is een heel groot deel van de hele garde toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zit daar nog in dan? En waarom lopen Varys en Tyrion alleen het Lannister evangelie aan Dany te verkondigen ipv het ook over de o zo belangrijke bloemenlovers te hebben?
Ze is wel een goede speelsterquote:
Ik hoop dat je analytisch vermogen in het echte leven wat beter is dan je kijk op Game of Thrones als je daadwerkelijk denkt op Littlefinger te lijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
Mijn favo karakter is Littlefinger. IRL ben ik ook een beetje zo dat ik alles van iedereen weet en alles onthoud (en mijn werk als ICTer maakt het heel makkelijk om alles van alles te weten)
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:54 schreef Angelof9 het volgende:
Je weet het idd maar nooit binnen GoT, maar ik verwacht dat Olenna nog wel een rol gaat spelen in het een of ander.
Ik weet eigenlijk nooit wat ik hier nu mee moet, nu ik weet dat ze er niet meer zo uitzietquote:
Ze was niet voor niets een Avenger! Wraak zal ze nemen!quote:
Maar je snapt helemaal geen reet van Game of Thronesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
Mijn favo karakter is Littlefinger. IRL ben ik ook een beetje zo dat ik alles van iedereen weet en alles onthoud (en mijn werk als ICTer maakt het heel makkelijk om alles van alles te weten)
Dat is nou juist het punt, als je doet alsof je dom bent vertellen mensen je veel meerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je analytisch vermogen in het echte leven wat beter is dan je kijk op Game of Thrones als je daadwerkelijk denkt op Littlefinger te lijken.
Zo zal haar kleindochter er misschien uitzien nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit wat ik hier nu mee moet, nu ik weet dat ze er niet meer zo uitziet
LF doet niet alsof hij dom is. Hij doet alsof hij nergens invloed op heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt, als je doet alsof je dom bent vertellen mensen je veel meer.
In dat opzicht verschillen we misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
LF doet niet alsof hij dom is. Hij doet alsof hij nergens invloed op heeft.
Eigenlijk lijkt ze hier heel veel op Margaery!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt ze hier heel veel op Margaery!
wat is dat voor rare kronkel boven haar enkel, net alsof ze een gebroken been heeft?quote:
Haha.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Maanvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |