Ik vertrouw er op dat mensen het in spoilertags zullen zetten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh wacht mensen gaan hier spoileren.
Wegklikken
word of god betekent niks... wat een regisseur of de schrijver zegt over een aflevering die al geweest is heeft dezelfde waarde als wat een FOK! user of je zusje die nog nooit GoT heeft gekeken er over zegt. Bovendien: Kregen bastaardzonen wel schrijfles al helemaal in de bolton wereld?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
kwalitieit schijnt crap te zijn dus waarschijnlijk.
regisseur zegt dat de brief gewoon van ramsey is overigens
http://www.independent.co(...)theory-a7041361.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Michellee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
word of god betekent niks... wat een regisseur of de schrijver zegt over een aflevering die al geweest is heeft dezelfde waarde als wat een FOK! user of je zusje die nog nooit GoT heeft gekeken er over zegt.
Als Jon kan lezen dan kan Ramseygod vast schijven. Daarnaast heeft elk kasteel een persoonlijke schrijfaap en ravenverzorger.quote:Bovendien: Kregen bastaardzonen wel schrijfles al helemaal in de bolton wereld?
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef Michellee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja kloptquote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
word of god betekent niks... wat een regisseur of de schrijver zegt over een aflevering die al geweest is heeft dezelfde waarde als wat een FOK! user of je zusje die nog nooit GoT heeft gekeken er over zegt. Bovendien: Kregen bastaardzonen wel schrijfles al helemaal in de bolton wereld?![]()
Mag je hier vragen om Torrent-links? Zo ja, waar kan ik er een vinden van E05?
Even door de duidelijkheid, ik weet waar ik moet zoeken maar heb nog niks gevonden, maar wellicht zie ik het over het hoofd![]()
![]()
Er staat wel een streamlink in post 192.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef underground1009 het volgende:
Mag je hier vragen om Torrent-links? Zo ja, waar kan ik er een vinden van E05?(she/her)![]()
DMquote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef underground1009 het volgende:
Mag je hier vragen om Torrent-links? Zo ja, waar kan ik er een vinden van E05?
Even door de duidelijkheid, ik weet waar ik moet zoeken maar heb nog niks gevonden, maar wellicht zie ik het over het hoofdT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik zit zo te twijfelen om te kijken...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Al een weekje of 2 inmiddelsquote:
Ben ook weer opnieuw begonnenZit nu weer bij S01E07
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haha lekker bezig hoor. GoT is lifequote:Op zondag 22 mei 2016 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al een weekje of 2 inmiddels
Ben ook weer opnieuw begonnenZit nu weer bij S01E07
Het is het zeker waard te wachten. Nu kijken is echter gewoon instant fullfillment duuss...![]()
Beste serie ooit gemaaktquote:
Hij is al gestartquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |