DWDD University.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had eigenlijk nog wel een uur Connie gewild.
#BRINGBACKCONNIE
Dat is de tweede die ik noemde. Goed werk, vraag me wel of hoe zijn enorm directe stijl van schrijven vertaald naar het Nederlands.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets ('iets'... een boek) van hem gelezen, kende alleen de persoon erachter niet. (Elementaire Deeltjes.)
Liever Baksteen een uur lang over vliegtuigcrashesquote:
"Begrijpen we het allemaal nog mensen?"quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over alcohol. Dat zou echt fantastisch zijn.
twitter:kierentwiet twitterde op donderdag 19-05-2016 om 23:57:40Als Connie Palmen een keer hard uitademt in de tank van de bolide van Max Verstappen, wint die de volgende 5 races ook #pauw reageer retweet
Kijkers massaal 112 bellen voordat ze zichzelf de coma inzuipt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Begrijpen we het allemaal nog mensen?"
Lol!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:00 schreef tralalala het volgende:
twitter:kierentwiet twitterde op donderdag 19-05-2016 om 23:57:40Als Connie Palmen een keer hard uitademt in de tank van de bolide van Max Verstappen, wint die de volgende 5 races ook #pauw reageer retweet
Maar Ethanol brandt minder krachtig als benzine...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:00 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:00 schreef tralalala het volgende:
quote:Max Verstappen vanavond in seizoensafsluiter Pauw
Formule 1-sensatie Max Verstappen zit vanavond in de seizoensafsluiter van de talkshow van Jeroen Pauw. Het gaat om een exclusief interview. Dat heeft de VARA laten weten. Verstappen zorgde zondag voor een sensatie in Spanje door als eerste Nederlander én als jongste coureur ooit de Grand Prix te winnen. Na de historische overwinning was de sporter al te zien in de Ziggo Sport-talkshow Peptalk met Jack van Gelder, maar nu kiest hij ook voor een optreden in één van de drie grote talkshows.
Niet De Wereld Draait Door of RTL Late Night, maar Pauw gaat er met Verstappen vandoor. Daarmee heeft Pauw een mooie naam op de gastenlijst van de voorlopig laatste aflevering.
Het gaat goed met de talkshow van Pauw. Steeds vaker weet hij concurrent RTL Late Night te overtreffen, ondanks dat hij een half uur later begint. Vorige week scoorde Pauw drie dagen op rij meer kijkers dan RTL Late Night en deze week lukt hem dat al twee avonden.
De komende maanden moet de NPO 1-kijker het zonder dagelijkse late night-talkshow stellen, want Eva Jinek mag dit jaar op zomervakantie van de zender. Dat betekent dat RTL Late Night een zomer lang vrij baan krijgt.
Bron
Humbert had gisteren Rick Astleyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:42 schreef Sked het volgende:
Had graag gezien dat Pauw door was gegaan tot de sportzomer echt begint, maar hij heeft wel Max
Lekker voor je, Humberto.
Laat die man ook eens uitrustenquote:
Hij is pas net weer begonnen in maart...quote:
En 800.000 euro verdienen en elke dag een ander wijf neuken. Dat lijkt je natuurlijk ook wel wat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:43 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Hij is pas net weer begonnen in maart...
Paar weken televisie maken en weer 4 maand vakantie, dat wil ik ook wel
Dat doe ik al. Nou ja, elke dag een ander wijf niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:48 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En 800.000 euro verdienen en elke dag een ander wijf neuken. Dat lijkt je natuurlijk ook wel wat.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:49 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Nou ja, elke dag een ander wijf niet.
Nee Connie Palmen was verhelderend. Net gekerken. Mijn god, wat genent.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:51 schreef Specularium het volgende:
Dikke flopshow wordt dit ook.
Een diepteinterview met iemand die heel goed rondjes kan rijden.
De redactie daar lacht zich ook kapot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Connie Palmen was verhelderend. Net gekerken. Mijn god, wat genent.
Kon het bijna niet aanzien.
Toch straks een dik miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:51 schreef Specularium het volgende:
Dikke flopshow wordt dit ook.
Een diepteinterview met iemand die heel goed rondjes kan rijden.
Ik vind hem eigenlijk vaak wel verfrissend en bijdehand in interviews. Die lijken echt niet op de interviews met voetballers die er na de wedstrijd even twaalf clichés uitbraken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch straks een dik miljoen kijkers.
Al verwacht ik ook weinig verheffende uitspraken. Daarvoor heeft Grindbak Jr. al te veel mediatraining gehad.
Je zag Pauw zich ook inhouden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
De redactie daar lacht zich ook kapot.
Z'n Engels is voor een 18jarige ook erg goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk vaak wel verfrissend en bijdehand in interviews. Die lijken echt niet op de interviews met voetballers die er na de wedstrijd even twaalf clichés uitbraken.
Ach bij Mathijs zat gisteren Tom Lanoy over het Belgische voetbal te spreken. Hij wist niet dat er lucht in een bal zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:45 schreef Tagliano het volgende:
Pauw en sport
Pauw een uur over sport_______________
Al is het nog wel een leuke discussie of F1 echt sport (en potentieel Olympisch-waardig) is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:45 schreef Tagliano het volgende:
Pauw en sport
Pauw een uur over sport_______________
F1 boeit mij niet enorm eerlijk gezegd, dat komt er ook nog bijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al is het nog wel een leuke discussie of F1 echt sport (en potentieel Olympisch-waardig) is.
Dit dus. Mad jelly diep daar @Rembrandtplein . Lekker voor zequote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:42 schreef Sked het volgende:
Had graag gezien dat Pauw door was gegaan tot de sportzomer echt begint, maar hij heeft wel Max
Lekker voor je, Humberto.
Ik heb vroeger ten tijden van Jos (toen jij nog in de box zatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
F1 boeit mij niet enorm eerlijk gezegd, dat komt er ook nog bij
Er is wel een verschil tussen 5 minuten na de wedstrijd (met bloedsmaak nog vers in de mond) en een mooi geënsceneerd toneelstuk met Jack van Gelder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk vaak wel verfrissend en bijdehand in interviews. Die lijken echt niet op de interviews met voetballers die er na de wedstrijd even twaalf clichés uitbraken.
Yep, normaal is de laatste show altijd met Derksen, De Vries en Kelder. Dan is zo'n interview met een autocoureur toch wel een tegenvaller.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef gosschalks het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze voor de laatste aflevering geen volle tafel met gasten hebben.. Voor dit interview met Verstappen had Pauw vast wel een uur extra zendtijd kunnen krijgen ergens.
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, normaal is de laatste show altijd met Derksen, De Vries en Kelder. Dan is zo'n interview met een autocoureur toch wel een tegenvaller.
Ze zouden ons eens moeten uitnodigen. Voor geld beledig ik iedereen op commando. Ook zonder geld trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.
Die krijgen de kans niet. Althans niet in derderangs "Journalistieke" programma's.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.
Doe ik al 600.000 posts.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zouden ons eens moeten uitnodigen. Voor geld beledig ik iedereen op commando. Ook zonder geld trouwens.
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.quote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Mag hij nou nooit eens zich in de media vertonen zonder al die buttons?
Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kledenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..quote:
Ja dat bedoelde ik, foutjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..
Jij bent hier anders ook nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kleden
Ik zaptequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef superniger het volgende:
DWDD en Humberto Tan hebben vandaag de betere gasten.
Ik kijk doordeweeks zelden Pauw, maar op vrijdag ben ik hier wel vaker.quote:
* De 2 beste auto'squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb geen verstand van F1, maar is het niet zo dat het een beetje mee zat met het uitvallen van die 2 grote namen?
Aidsclub , meer nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.quote:
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Daarom vind ik het juist leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Pauw over sport is meestal een beetje genant
Ga doorquote:
heeft wel witte tandenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
Zo lastig met die helm opdoenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.
Gun ik Netto en Poeperd nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.
Je vindt jezelf leuk he ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
Nee de vragen die ik wil horen. Voor andere vragen hebben we F1 op FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeroen Pauw vraagt allerlei domme dingen.
Nopequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou hij zonder het uitvallen van die 2 ook gewonnen hebben?
Hersenspoeling uit Zeist.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
Doe dat petje gewoon af, je bent al een wandelende reclamezuil.
De wat ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lulring zit er weer vuistdiep in zo te zien
Neem dan was derde net zo goed geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen wielrenners dat zehun petje m,oeten afdoen enquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
Doe dat petje gewoon af, je bent al een wandelende reclamezuil.
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen even heen en weer is gevlogenquote:
Leg eens uitquote:
Een bordeel.quote:
Dan wacht ik tot hij die 2 verslaat. Daarna ga ik pas juichen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Maar goed, zonder het uitvallen van die 2 was Raikkonen ook niet 2e geworden.
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Derde plek is voor losers, dus iets voor Feyenoord.
Die heet toch Red Bull ?quote:
Dan moet je wachten totdat de specs veranderen of totdat hij in een Mercedes rijdt. Anders gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot hij die 2 verslaat. Daarna ga ik pas juichen.
Ach laat ook maarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot hij die 2 verslaat. Daarna ga ik pas juichen.
Mijn god. Wat een losers zitten er toch op FOK!quote:
Daar staan inderdaad altijd hometrainers. Althans, de bordelen waar ik ben geweest.quote:
Dat is W.F Hermansquote:
Zoek mijn topicsquote:
Jullie lullen over VBL. Dan gooi ik het gewoon op de 2e versnelling.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Wat een losers zitten er toch op FOK!
Noemen ze het soms studio Ajax. Ze halen het er zelfs bij Verstappen bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vind je het leuk dat Robben niet speelt. Eén van de beste nederlandse voetballers ooit.quote:
Ditquote:
Wie?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vind je het leuk dat Robben niet speelt. Eén van de beste nederlandse voetballers ooit.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Wat een kansloze seizoensafsluiting dit.. Echt jammer.
Krijgen we Jinekgodin komende zomer weer?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Homotenten zonder zadels. Vandaar Lange_Lansquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad altijd hometrainers. Althans, de bordelen waar ik ben geweest.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie lullen over VBL. Dan gooi ik het gewoon op de 2e versnelling.Ik reageer overal op. Vandaar mijn 600.000 postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
testquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer overal op. Vandaar mijn 600.000 posts
Qua race ja, qua kansen voor Max nee.quote:
Ik vind het geweldig. Connie Palmer filosofisch over Jeux de Boule was inderdaad leuker geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Ik ben bang dat ik de linke tussen mijn Lange_Lans en homotenten zonder zadels niet kan leggen. Misschien kun je er een gedicht over maken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Homotenten zonder zadels. Vandaar Lange_Lans
Een goed stel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
IS HET ZO'N DAG? JAAAA HET IS ZO'N DAG
Tony. Of Haraldquote:
Erwin Krolquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Krijgen we Jinekgodin komende zomer weer?
Is al zoveel aandacht aan besteed, dan moet Pauw nu een uur lang "lekenvragen" gaan stellen. Laat die jongen dan een uur praten bij iemand die verstand van de sport heeft (bij een ander programma). Had Pauw een mooie aflevering met veel gasten gehad. Maar ach.. Volgend jaar beter.quote:
Robben was onzichtbaar in de halve finales van de Champions Liek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vind je het leuk dat Robben niet speelt. Eén van de beste nederlandse voetballers ooit.
Geeft keepertraining bij Kölnquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Nascarquote:
Triest dat dat commentaar overal is aangepast en naar voren gehaald ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef tralalala het volgende:
Olav zag het ongeluk pas toen de beide wagens al stil stonden in de grindbak
Oh dat commentaar is zo gemonteerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef tralalala het volgende:
Olav zag het ongeluk pas toen de beide wagens al stil stonden in de grindbak
Was joking.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de linke tussen mijn Lange_Lans en homotenten zonder zadels niet kan leggen. Misschien kun je er een gedicht over maken?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was joking.
Verkeerde grap waarschijnlijk. Maar ik dicht hem niet.
Carglass repareert , Carglass vervangtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Liever een ster in m'n voorruit Hihaho
Als ie wereldkampioen is ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Is al zoveel aandacht aan besteed, dan moet Pauw nu een uur lang "lekenvragen" gaan stellen. Laat die jongen dan een uur praten bij iemand die verstand van de sport heeft (bij een ander programma). Had Pauw een mooie aflevering met veel gasten gehad. Maar ach.. Volgend jaar beter.
Ja. Hij zei het wel, maar toen waren we al een vijf seconden of zo verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat commentaar is zo gemonteerd?
Beetje niveautje JE KAN ER GEEN HOUWTJETOUWTJE MEER VANquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk dom commentaar was dat.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De gruwelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben was onzichtbaar in de halve finales van de Champions Liek.
Ik snap ook niet de vergelijking met Jack van Gelder en Dennis Bergkamp.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik las Voorhuid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Liever een ster in m'n voorruit Hihaho
Mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op en is ook cult geworden. Ik snap die vergelijking wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet de vergelijking met Jack van Gelder en Dennis Bergkamp.
Dat was genot.
Bijna het einde van Chequequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat was genot.
Hij zat alleen maar op Max en Vettel te letten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Triest dat dat commentaar overal is aangepast en naar voren gehaald ja.
Jij begrijpt het. Maar er zijn ook F1 snobs. Die weten alles al.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bonobo11 het volgende:
Aardig interview
1 op 1, Jeroen is redelijk voorbereid
Voor de leek duidend en de kenner beetje interessant.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Carglass repareert , Carglass vervangt
Goeie Opper.quote:
Niet eens. Dat Max Vettel buitenom inhaalde ontging hem ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij zat alleen maar op Max en Vettel te letten.
Het was niet tenenkrommend itt Olav.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op en is ook cult geworden. Ik snap die vergelijking wel.
Die van gelder vond je bij dat doelpunt op dat toernooi van die Bergkamp vast ook kut.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, dat was geweldig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van gelder vond je bij dat doelpunt op dat toernooi van die Bergkamp vast ook kut.
Mooi wiefke voor de woanbotquote:
Ei uitgekomen?quote:
Wat is het verschil qua liefhebbers van de sport ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat was genot.
Je bent wel in vorm vanavond hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Sinds Max in die nieuwe bolide rijdt heeft hij wel vleugels gekregen zeg.
Van Gelder werd verweten dat ie Ajacied is Olav Mol gelukkig niet.quote:
Maximaalquote:
dus je zet wel elke keer die kutsmileyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gelder werd verweten dat ie Ajacied is Olav Mol gelukkig niet.
I:P
Olav is voor Belgranoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gelder werd verweten dat ie Ajacied is Olav Mol gelukkig niet.
I:P
Haha madquote:
Of niemand heeft er interesse in.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Martinello het volgende:
Olav Mol is een Volidiot, maar er is blijkbaar niemand die het beter kan.
Maak een foto, pleur hem in KPD.quote:
Waarom dit dan niet. Waar om kijk je eigenlijkquote:
Was always alzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Sinds Max in die nieuwe bolide rijdt heeft hij wel vleugels gekregen zeg.
Om jou te pesten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom dit dan niet. Waar om kijk je eigenlijk
Nederland heeft alleen maar kutcommentatoren. Noem er 3 die goed zijn.quote:
de tokkie idd, maar dat kan niet op het officiele Olav Mol Max overwinning shirtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zegt overigens JO FUCKING HELL niet JO FUCKING HO
Goeie Tong.quote:
Arnoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland heeft alleen maar kutcommentatoren. Noem er 3 die goed zijn.
En kom niet aan met El Sierd dat is net zo'n gek als Olav.
Brabansonne, hij is een Belg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welk volkslied was dat na het Wilhelmus?
Komt er weer één zeiken.quote:
Catalunya.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oostenrijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En dan nu de korfbalfinale tussen PKC en Balindemandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Zipportal het volgende:
NOS Sport maar janken om de beelden. 25 jaar lang F1 verkracht met je kut samenvattingen.
Turkijequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nu in het Nederlandsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Martinello het volgende:
Olav Mol is een Vollidiot, maar er is blijkbaar niemand die het beter kan.
dit is een vrij bijzondere analogie.quote:
Evert ten Napel icm Youri.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als een donald een lullige opmerking plaatst als dickheadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus je zet wel elke keer die kutsmiley
El Sierdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat telt niet, die fles is 10x kleiner.quote:
Stoere boy heurquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen als een donald een lullige opmerking plaatst als dickhead
Raar hij ? Dat als mensen zeggen dat het geen lichamelijke sport is ? Het is gruwelijk zwaar.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee een uur lang Ariana Grande, daar word je blij van.
Max zit er altijd zo bijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
Je ziet dat Max dit niet heel leuk vindt, maar goed de NPO zal wel wat betalen.
Auto"sport"quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar hij ? Dat als mensen zeggen dat het geen lichamelijke sport is ? Het is gruwelijk zwaar.
Voor het eerst dat je iets begrijpt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |