Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kledenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Mag hij nou nooit eens zich in de media vertonen zonder al die buttons?
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..quote:
Ja dat bedoelde ik, foutjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..
Jij bent hier anders ook nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kleden
Ik zaptequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef superniger het volgende:
DWDD en Humberto Tan hebben vandaag de betere gasten.
Ik kijk doordeweeks zelden Pauw, maar op vrijdag ben ik hier wel vaker.quote:
* De 2 beste auto'squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb geen verstand van F1, maar is het niet zo dat het een beetje mee zat met het uitvallen van die 2 grote namen?
Aidsclub , meer nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.quote:
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Mag hij nou nooit eens zich in de media vertonen zonder al die buttons?
Daarom vind ik het juist leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Pauw over sport is meestal een beetje genant
Ga doorquote:
heeft wel witte tandenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
Zo lastig met die helm opdoenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.
Gun ik Netto en Poeperd nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.
Je vindt jezelf leuk he ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |