Yep, normaal is de laatste show altijd met Derksen, De Vries en Kelder. Dan is zo'n interview met een autocoureur toch wel een tegenvaller.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef gosschalks het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze voor de laatste aflevering geen volle tafel met gasten hebben.. Voor dit interview met Verstappen had Pauw vast wel een uur extra zendtijd kunnen krijgen ergens.
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, normaal is de laatste show altijd met Derksen, De Vries en Kelder. Dan is zo'n interview met een autocoureur toch wel een tegenvaller.
Ze zouden ons eens moeten uitnodigen. Voor geld beledig ik iedereen op commando. Ook zonder geld trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.
Die krijgen de kans niet. Althans niet in derderangs "Journalistieke" programma's.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.
Doe ik al 600.000 posts.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zouden ons eens moeten uitnodigen. Voor geld beledig ik iedereen op commando. Ook zonder geld trouwens.
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.quote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Mag hij nou nooit eens zich in de media vertonen zonder al die buttons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |