Yep, normaal is de laatste show altijd met Derksen, De Vries en Kelder. Dan is zo'n interview met een autocoureur toch wel een tegenvaller.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef gosschalks het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze voor de laatste aflevering geen volle tafel met gasten hebben.. Voor dit interview met Verstappen had Pauw vast wel een uur extra zendtijd kunnen krijgen ergens.
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, normaal is de laatste show altijd met Derksen, De Vries en Kelder. Dan is zo'n interview met een autocoureur toch wel een tegenvaller.
Ze zouden ons eens moeten uitnodigen. Voor geld beledig ik iedereen op commando. Ook zonder geld trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.
Die krijgen de kans niet. Althans niet in derderangs "Journalistieke" programma's.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch bedroevend dat er in dit land van 17 miljoen inwoners slechts een paar mannen zijn met een rullevante mening.
Doe ik al 600.000 posts.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zouden ons eens moeten uitnodigen. Voor geld beledig ik iedereen op commando. Ook zonder geld trouwens.
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.quote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Mag hij nou nooit eens zich in de media vertonen zonder al die buttons?
Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kledenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..quote:
Ja dat bedoelde ik, foutjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..
Jij bent hier anders ook nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kleden
Ik zaptequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef superniger het volgende:
DWDD en Humberto Tan hebben vandaag de betere gasten.
Ik kijk doordeweeks zelden Pauw, maar op vrijdag ben ik hier wel vaker.quote:
* De 2 beste auto'squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb geen verstand van F1, maar is het niet zo dat het een beetje mee zat met het uitvallen van die 2 grote namen?
Aidsclub , meer nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.quote:
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Daarom vind ik het juist leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Pauw over sport is meestal een beetje genant
Ga doorquote:
heeft wel witte tandenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
Zo lastig met die helm opdoenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.
Gun ik Netto en Poeperd nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.
Je vindt jezelf leuk he ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |