Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kledenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Mag hij nou nooit eens zich in de media vertonen zonder al die buttons?
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..quote:
Ja dat bedoelde ik, foutjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit gesponsord is door Red Bull, dat idee krijg ik..
Jij bent hier anders ook nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere slaaf van Red Bull moet zich zo kleden
Ik zaptequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef superniger het volgende:
DWDD en Humberto Tan hebben vandaag de betere gasten.
Ik kijk doordeweeks zelden Pauw, maar op vrijdag ben ik hier wel vaker.quote:
* De 2 beste auto'squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb geen verstand van F1, maar is het niet zo dat het een beetje mee zat met het uitvallen van die 2 grote namen?
Aidsclub , meer nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEEEE we kunnen jou niet missen PL.
Misschien kunnen we nog antieke gefaalde ajacieden bespreken hier
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laat mij ook zo'n slaaf zijn voor een paar miljoen euro per jaar.
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.quote:
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Mag hij nou nooit eens zich in de media vertonen zonder al die buttons?
Daarom vind ik het juist leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Pauw over sport is meestal een beetje genant
Ga doorquote:
heeft wel witte tandenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
Zo lastig met die helm opdoenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze hebben het petje vastgelijmd aan z'n hoofd. Als hij ooit van sponsor verandert, hoeven ze alleen het logo te vervangen.
Gun ik Netto en Poeperd nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien worden jullie nog kampioen als de resultaten van Twente worden geschrapt.
Je vindt jezelf leuk he ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je ook steeds dat suikerwater zuipen
Nee de vragen die ik wil horen. Voor andere vragen hebben we F1 op FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeroen Pauw vraagt allerlei domme dingen.
Nopequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou hij zonder het uitvallen van die 2 ook gewonnen hebben?
Hersenspoeling uit Zeist.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
Doe dat petje gewoon af, je bent al een wandelende reclamezuil.
De wat ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lulring zit er weer vuistdiep in zo te zien
Neem dan was derde net zo goed geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen wielrenners dat zehun petje m,oeten afdoen enquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Specularium het volgende:
Doe dat petje gewoon af, je bent al een wandelende reclamezuil.
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen even heen en weer is gevlogenquote:
Leg eens uitquote:
Een bordeel.quote:
Dan wacht ik tot hij die 2 verslaat. Daarna ga ik pas juichen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Maar goed, zonder het uitvallen van die 2 was Raikkonen ook niet 2e geworden.
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Derde plek is voor losers, dus iets voor Feyenoord.
Die heet toch Red Bull ?quote:
Dan moet je wachten totdat de specs veranderen of totdat hij in een Mercedes rijdt. Anders gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot hij die 2 verslaat. Daarna ga ik pas juichen.
Ach laat ook maarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot hij die 2 verslaat. Daarna ga ik pas juichen.
Mijn god. Wat een losers zitten er toch op FOK!quote:
Daar staan inderdaad altijd hometrainers. Althans, de bordelen waar ik ben geweest.quote:
Dat is W.F Hermansquote:
Zoek mijn topicsquote:
Jullie lullen over VBL. Dan gooi ik het gewoon op de 2e versnelling.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Wat een losers zitten er toch op FOK!
Noemen ze het soms studio Ajax. Ze halen het er zelfs bij Verstappen bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vind je het leuk dat Robben niet speelt. Eén van de beste nederlandse voetballers ooit.quote:
Ditquote:
Wie?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom vind je het leuk dat Robben niet speelt. Eén van de beste nederlandse voetballers ooit.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Wat een kansloze seizoensafsluiting dit.. Echt jammer.
Krijgen we Jinekgodin komende zomer weer?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Wat een kansloze seizoensafsluiting dit.. Echt jammer.
Homotenten zonder zadels. Vandaar Lange_Lansquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad altijd hometrainers. Althans, de bordelen waar ik ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |