quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Wat een kansloze seizoensafsluiting dit.. Echt jammer.
Nascarquote:
Triest dat dat commentaar overal is aangepast en naar voren gehaald ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef tralalala het volgende:
Olav zag het ongeluk pas toen de beide wagens al stil stonden in de grindbak
Oh dat commentaar is zo gemonteerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef tralalala het volgende:
Olav zag het ongeluk pas toen de beide wagens al stil stonden in de grindbak
Was joking.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de linke tussen mijn Lange_Lans en homotenten zonder zadels niet kan leggen. Misschien kun je er een gedicht over maken?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was joking.
Verkeerde grap waarschijnlijk. Maar ik dicht hem niet.
Carglass repareert , Carglass vervangtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Liever een ster in m'n voorruit Hihaho
Als ie wereldkampioen is ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Is al zoveel aandacht aan besteed, dan moet Pauw nu een uur lang "lekenvragen" gaan stellen. Laat die jongen dan een uur praten bij iemand die verstand van de sport heeft (bij een ander programma). Had Pauw een mooie aflevering met veel gasten gehad. Maar ach.. Volgend jaar beter.
Ja. Hij zei het wel, maar toen waren we al een vijf seconden of zo verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat commentaar is zo gemonteerd?
Beetje niveautje JE KAN ER GEEN HOUWTJETOUWTJE MEER VANquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk dom commentaar was dat.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De gruwelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben was onzichtbaar in de halve finales van de Champions Liek.
Ik snap ook niet de vergelijking met Jack van Gelder en Dennis Bergkamp.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik las Voorhuid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Liever een ster in m'n voorruit Hihaho
Mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op en is ook cult geworden. Ik snap die vergelijking wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet de vergelijking met Jack van Gelder en Dennis Bergkamp.
Dat was genot.
Bijna het einde van Chequequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet de vergelijking met Jack van Gelder en Dennis Bergkamp.
Dat was genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |