Vrouwen vinden zichzelf altijd obesequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die verhalen komen anders meestal van jou zelf
schijnbaar wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vrouwen vinden zichzelf altijd obese
Tsjaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een rare post.
nee, jij bent ook gewoon raarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn raar en ik heb een slaaptekort
Wat je zegt, ben je zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn raar en ik heb slaaptekort
Jij was gisteravond verdwaaldquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn raar en ik heb slaaptekort
Nee ;squote:
Oh shut up relnichtquote:
waarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was gisteravond verdwaald
Je zat in de VBL SCquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ;s
[..]
Oh shut up relnicht
[..]
waar
Ik mag haar wel. In tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ze probeert ergens erbij te horen, laat haar even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag haar wel. In tegenstelling tot jou.Hoe kan je Opso nou mogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag haar wel. In tegenstelling tot jou.Gaan jullie na deze hard2getmanoeuvres nog neuken ofwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Haagsie, jij bent dan ook net als ik aardig "lost": grtd/klb/vbl..
iehlquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaan jullie na deze hard2getmanoeuvres nog neuken ofwa
Niet met hem aubquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaan jullie na deze hard2getmanoeuvres nog neuken ofwa
ze is aardigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe kan je Opso nou mogen?
Leuk me fotoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vrouwen vinden zichzelf altijd obese
Weet nie, niks gezien op instagram. Dan neem ik het niet serieusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb wel een lange piem0l hoor
Oh dan zal ik zo weer een selfie maken onder de douche en op instagram zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nie, niks gezien op instagram. Dan neem ik het niet serieus
Die ene dm van mij is sws onbeperkt houdbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks man. Heb nog steeds geen dm's binnen om freestyle te seksen. Bummer
als je dat doet krijg je van mij een likequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh dan zal ik zo weer een selfie maken onder de douche en op instagram zetten
Lol echtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Wel het nummer om in de auto te rijden terwijl die weirdo kickt daarop.
Heb nog niet geappt.
haha, hoe dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nog niet geappt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nog niet geappt.
Ow oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef Drug het volgende:
[..]
Die ene dm van mij is sws onbeperkt houdbaar
Ik ook, maar ik zei ik meen het echt. Heb geld nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol echt
Ik kreeg van een andere, voor mij onbekende, user een pm:"Wil je dat echt doen? Meende je dat?"
en hoeveel bood hij je om masturberend naast je te zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol echt
Ik kreeg van een andere, voor mij onbekende, user een pm:"Wil je dat echt doen? Meende je dat?"
ga je die foto dan ook aan je dochter laten zien?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je dat doet krijg je van mij een like
Dit vind ik een rare post.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ga je die foto dan ook aan je dochter laten zien?
Oké ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:37 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
I ejaculate sperm whales out of my Moby Dick
picsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb wel een lange piem0l hoor
Hij kwam niet met een geldbedrag aangezien ik zei dat ik het niet meendequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoeveel bood hij je om masturberend naast je te zitten?
Ga beetje lapdance doen bij je vriendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zei ik meen het echt. Heb geld nodig.
En dat is ook zo.
Maar ja ben geen 22 he
gemiste kansquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij kwam niet met een geldbedrag aangezien ik zei dat ik het niet meende
[..]
Ga beetje lapdance doen bij je vriend
Nou, weet niet of dat nog wel gaat werken allemaalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij kwam niet met een geldbedrag aangezien ik zei dat ik het niet meende
[..]
Ga beetje lapdance doen bij je vriend
In 6 delen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Komt zometeen op Instagram
Leedvermaakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet niet waarom maar moest lachen om al die lepeltopics in haags pohi
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel. Vanuit 6 invalshoeken belicht.
Jellyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is wel erg jong en mooi voor jou
Leuk dit weerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zeer zeker niet. Ik denk alleen dat zij iemand verdient die equal is.
goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet alleen dat het naarmate je ouder wordt je cholesterol uit zichzelf van nature al toeneemt, want meer vetafzettingen/slomere metabolisme.
Maar dat is het dan ook wel eigk.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet alleen dat het naarmate je ouder wordt je cholesterol uit zichzelf van nature al toeneemt, want meer vetafzettingen/slomere metabolisme.
Want ik ben zooooo fatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het is iets waar jij teveel van hebt
Ja, kweet er alles van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zou je deze tatta aanraden te eten uit de Turkse keuken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn moeder eet niet als een tokkie?
Ze eet Turks. Veel deegwaar en zo.
Kokorecquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zou je deze tatta aanraden te eten uit de Turkse keuken?
Ah oké. Tja science is visie over cholesterol volgens mij as we speak aan het bijstellen. Deegwaar bevat vaak transvetten en dat is sws kanjerslecht voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn moeder eet niet als een tokkie?
Ze eet Turks. Veel deegwaar en zo.
Kokoretsi (Grieks: Κοκορέτσι, Turks: kokoreç) is een grilgerecht van de ingewanden van een geit of een lam.quote:
Je vraagt het aan de verkeerde, ik vind de Turkse keuken niet bijzonder smakelijk. Ik vind sarma erg lekker, evenals dolma. Als je uiteten gaat zou je kunnen kiezen voor vlees. Verwacht geen culinaire shit, want de Turkse restaurants in NL zijn daar niet voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja jeetje man doe nou eens aardigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goedzo
ik heb jou gemist, waar was jij? Wil je weer verdwijnen aub?
En wat zou je me dan aanraden te eten als je kan kiezen uit alle keukens?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde, ik vind de Turkse keuken niet bijzonder smakelijk. Ik vind sarma erg lekker, evenals dolma. Als je uiteten gaat zou je kunnen kiezen voor vlees. Verwacht geen culinaire shit, want de Turkse restaurants in NL zijn daar niet voor.
Wel als je geld wil spenderen. Bijv: http://www.aliocakbasi.nl/
Weet je wat je moet proberen? Iskembe corbasi.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En wat zou je me dan aanraden te eten als je kan kiezen uit alle keukens?
Is risico ablaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb gister vet lekkere met geitenkaas gevulde pogaca gemaakt. Kom maar met die transvetjes
Broodje donerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet die eckte Doner. Wel die gore zooi wat hier voor doner gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Broodje doner
Al het andere is te hoog gegrepen voor jullie
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Broodje doner
Italian, indian, thai. Forget the rest.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat mijn vriend TARDIS.?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fusion natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Italiaanse keukenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Italian, indian, thai. Forget the rest.
Trek ook je internetkabel uit je modem.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik ga vandaag een afgezonderd nonnenleven leiden.
Hier ook een stijfje gekregen van deze erotische fictie.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Jezus
Stimo kheb je advies opgevolg
Ik loop zo richting de bijlmer station
Ik zie verderop fhking lekker wijf, ze zag me ook
Ik bleef dr maar gewoon aankijke zoals je zei
Opeens krulde dr mondhoeke zo omhoog wow man
Ik kreeg harde in skinny kk kut
En iets Nederlands dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Italiaanse keuken. I can't even hoor. Gewoon lekker rauwe pasta een homp vlees en olijfolie als smaakmaker. Echt nog nooit iets Italiaans gegeten waar ik van dacht dat het culinair was.
Nederlands is krachtvoer. Gewoon hutspot met tempeh snap je.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En iets Nederlands dan?
inb4 Nederlands is gwn alles uit pakjes en zakjes dus bah
Ja duh. wallah je kan chickies nat krijgen met oogcontactquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Jezus
Stimo kheb je advies opgevolg
Ik loop zo richting de bijlmer station
Ik zie verderop fhking lekker wijf, ze zag me ook
Ik bleef dr maar gewoon aankijke zoals je zei
Opeens krulde dr mondhoeke zo omhoog wow man
Ik kreeg harde in skinny kk kut
Als vegetariër ben je zeker wel fan van de indiase keuken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Italiaanse keuken. I can't even hoor. Gewoon lekker rauwe pasta een homp vlees en olijfolie als smaakmaker. Echt nog nooit iets Italiaans gegeten waar ik van dacht dat het culinair was.
Jij eet dan ook niks met vleesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Vegetariër?!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als vegetariër ben je zeker wel fan van de indiase keuken?
veganistquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als vegetariër ben je zeker wel fan van de indiase keuken?
O faktap. Ik heb echt prachtige Italiaanse gerechten gegeten. Strawberry risotto, wat een heerlijke starter was datquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb goden lichaam vraag maar hier in de SC.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij eet dan ook niks met vlees
Daarom hebje mislukte onvolgroeide lichaam
En jij een mislukte onvolgroeide brein?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij eet dan ook niks met vlees
Daarom hebje mislukte onvolgroeide lichaam
doubt it.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb goden lichaam vraag maar hier in de SC.
Risotto is wel nice ja, met pompoen of paddenstoelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Drug het volgende:
[..]
O faktap. Ik heb echt prachtige Italiaanse gerechten gegeten. Strawberry risotto, wat een heerlijke starter was dat
Gewoon afzuigen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hou zo van koken met een shitload aan kruiden, maar na het koken stinkt je huis en kleding
100% pure vegan gainzquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan bevestigen, maar denk dat hij kuurtjes doet zoals al die vegan bodybuilders.
Waarom mag je huis niet naar leven ruiken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hou zo van koken met een shitload aan kruiden, maar na het koken stinkt je huis en kleding
stuur me danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Twijfel is de sterkste geloofsbelijdenis.
Heb je weleens Garam Masala gebruiktquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mag je huis niet naar leven ruiken?
dat stinkt toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je weleens Garam Masala gebruikt
Ben je in Italië geweest? Als ik daar ben, maakt niet uit of ik naar sterrenrestaurant ga of een trattoria, het eten is er echt geweldig. Maar vegan is natuurlijk wat minder keus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Risotto is wel nice ja, met pompoen of paddenstoelen.
Maar de rest is kut hoor je me!!!
Echt geloofwaardig en representatiefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb goden lichaam vraag maar hier in de SC.
Maak eens curry met garam masala. En dan niet een kut lepeltje maar echt vier eetlepels. DOe er wat knoflook bij en je huis meurt naar een Sri Lankeesquote:
Jawel toen ik nog een jonge manjer was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:33 schreef Drug het volgende:
[..]
Ben je in Italië geweest? Als ik daar ben, maakt niet uit of ik naar sterrenrestaurant ga of een trattoria, het eten is er echt geweldig. Maar vegan is natuurlijk wat minder keus.
Ik vraag m'n vriendin altijd om zo te ruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maak eens curry met garam masala. En dan niet een kut lepeltje maar echt vier eetlepels. DOe er wat knoflook bij en je huis meurt naar een Sri Lankees
haha mad jelly deze ecto mislukte arabquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt geloofwaardig en representatief
chai is een boerin die normaalgesproken hele dag (paarden)uiers met elkaar vergelijkt en de mooiste gaat melken
Welke keuken prefereer je?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Jawel toen ik nog een jonge manjer was.
Maar natuurlijk kunnen ze wel koken maar vindt het wel een erg repetitieve bende.
Ja, maar je bent niet gespierd eh.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon volgroeid 1.92, breed, rechterstoot van mike tyson
Blessed
Het is wat Che_.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Broodje doner
Dat zijn keukens zelf, geen gerechten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Italian, indian, thai. Forget the rest.
haha zo klein?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon volgroeid 1.92, breed, rechterstoot van mike tyson
Blessed
Heb niet echt voorkeur eigenlijk. Eten zelf alles door elkaar. Maar w.b.t. koken vind in Indo echt super leuk. En Indo is natuurlijkquote:
Heel goed, jij dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ja volgens mij wel. Hoe is het, goede kornuit zeer?
Cultureel dingetje. Midden-Oosten worden dit soort vrouwen gevierd in plaats van die magere latten met wat spieren die je hier vindt.quote:
Show mequote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Opso wil je iets zien wat ik echt shockerend vond. Kijken wat jouw mening is.
WATquote:
Ik snap dit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WAT
Ook echt bruidje met hoofddoek erbij, haramheid level +100000%
Maar serieus, al die kinderen. Die wijven. Wat
u wotquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap dit nietBen best liberaal en alles, maar wallah ben utandim. bu ne yav
hahahahahah mijn vader had die chicks eruit gegooid man
Z'n gangetje. Straks een sollicitatie voor m'n eerste grotemensenbaan na m'n studie. Spannend hè?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zou een beeldhouwwerk van je naakte lichaam gemaakt moeten worden.
Hmmm...ik proef wat spanning tussen ass en bruidjequote:
Ja snap ik. Had dat de allereerste keer niet omdat dat echt eenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Straks een sollicitatie voor m'n eerste grotemensenbaan na m'n studie. Spannend hè?
Wat is ditquote:
jij weet echt zo veel van vrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmmm...ik proef wat spanning tussen ass en bruidjeDenk dat de ass teveel "shine" opeiste op haar bruiloft.
En dan volgende maand lekker aftrekken op je bankrekening.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja snap ik. Had dat de allereerste keer niet omdat dat echt een![]()
![]()
baan was waar ik na het gesprek al bij aangaf dat het niks werd maar de tweede keer zomgzomg maar wel aangenomen
.
Je mag tegen betaling in de leer bij mij.quote:
Een cabaretprogramma is duurder en waarschijnlijk minder leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je mag tegen betaling in de leer bij mij.
Wat een onzin. Die vrouw is buikdanseres.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmmm...ik proef wat spanning tussen ass en bruidjeDenk dat de ass teveel "shine" opeiste op haar bruiloft.
Wat is de verloning?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dan volgende maand lekker aftrekken op je bankrekening.
Weet jij waar de clitoris zit? Daar heb ik wel een bedragje voor over namelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je mag tegen betaling in de leer bij mij.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die vrouw is buikdanseres.
Gelukkig zijn andere comments die dat bevestigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die vrouw is buikdanseres.
quote:Dalixsa Flores Erazo2 maanden geleden
Stole the limelight from the bride do know how important it is to dance, I am very critical of the Arab dance, this woman is the best dancer of belly dance I've seen. Felicidades!!
Waarom is hij dan toch zo gefrustreerd altijd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet weten dat Che_ een grote piemel heeft.
Ja okequote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol werd net zwoel aangestaard toen ik de trein uitstapte door zo sma'tje die ging instappen
Was wss omdat je weer een raar clownspakje aan hebt getrokken vandaag waarvan je denkt dat het stijlvol is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol werd net zwoel aangestaard toen ik de trein uitstapte door zo sma'tje die ging instappen
nooo gquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was wss omdat je weer een raar clownspakje aan hebt getrokken vandaag waarvan je denkt dat het stijlvol is.
Met een hippe armband en shirt met diepe v-hals?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nooo g
Nagenoeg zelfde gekleed waren we
Full black n leathet jacket
wil je een foto plaatsen? brn wel benieuwdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nooo g
Nagenoeg zelfde gekleed waren we
Full black n leathet jacket
zo'n bosje shag uit de V hangen, vrouwen worden wild.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hippe armband en shirt met diepe v-hals?
geen accessoires wel tanktop met wat borsthaartjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een hippe armband en shirt met diepe v-hals?
Dat zal het zijn, ze lachte je uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen accessoires wel tanktop met wat borsthaartjes
Houd je bek eens negatievelingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ze lachte je uit
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:23 schreef Catkiller het volgende:
Ho eens, zo gaan we niet met elkaar om in dit topic.
Ah de whiteknight van madeliefff is er weerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom is hij dan toch zo gefrustreerd altijd?
Sinds elke keer als iemand iets zegt tegen Stimo waar ze op dat moment geen zin in heeft.quote:
😂😂😂quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:11 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Zeer met bril op achtergrond?
Dat is wel een dominant typje jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinds elke keer als iemand iets zegt tegen Stimo waar ze op dat moment geen zin in heeft.
Hier ben ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah de whiteknight van madeliefff is er weer
Meteen zo persoonlijk, jammer hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah de whiteknight van madeliefff is er weer
Hahaha, hilarisch dit. Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:11 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is maagd tot het huwelijk van wat ik heb gehoord dus nee. Maar ze is ook meer als een moeder voor mij gezien haar zeer hoge leeftijd dus heb daar ook geen interesse in.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geeft ze je op zn minst seks? Is wel een moe-lander
Dit klopt, we pesten hier iemand alleen in groepsverband. Eén op één is teveel risico.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:23 schreef Catkiller het volgende:
Ho eens, zo gaan we niet met elkaar om in dit topic.
Niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en madeliefff nu?
Voor iemand die zo veel van vrouwen weet, herken je er eentje bedroevend slecht. Saillant detail in deze is dat er op de hele video enkel vrouwelijke bezoekers te zien zijn. Je zal wel afgeleid zijn door dei wulpse vrouw, dat is ook spannend.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:11 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Voor elke deksel is er een potje. Een jampotje. Ahahaha snap je hem? Want ze draagt een dikke bril.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Voor iemand die zo veel van vrouwen weet, herken je er eentje bedroevend slecht. Saillant detail in deze is dat er op de hele video enkel vrouwelijke bezoekers te zien zijn. Je zal wel afgeleid zijn door dei wulpse vrouw, dat is ook spannend.
ja snap ik hehehehequote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor elke deksel is er een potje. Een jampotje. Ahahaha snap je hem? Want ze draagt een dikke bril.
Allemaal redenen, maar ik lees afgewezen 😂quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is maagd tot het huwelijk van wat ik heb gehoord dus nee. Maar ze is ook meer als een moeder voor mij gezien haar zeer hoge leeftijd dus heb daar ook geen interesse in.
Voor iemand die slecht kan lezen kan je wel best goed spellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allemaal redenen, maar ik lees afgewezen 😂
Nee ik ga wel voor een jongere fiets.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer, moet ik een goed woordje voor je doen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor iemand die slecht kan lezen kan je wel best goed spellen.
Deze kennerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Allemaal redenen, maar ik lees afgewezen 😂
Che_ heeft veel antropologisch en sociaal onderzoek gedaan a.d.h.v. pornofilms.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze kennerde wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk zegt men wel eens maar deze user heeft daar maling aan en past zijn ongeëvenaard analytisch vermogen toe op het XX-gen.
De wereld ligt aan zijn voeten.
okequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Weetje waar ik nu echt zin in heb
In zo'n viesvettige chocoladelavacake
Ik heb een ijskoffie gemaakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
wat maakt het uit of ik het lekker vind?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA HALLO WEIRDO ZEG DAN OF HET LEKKER IS OF NIET WAT MOET IK MET OKE BIPOLAIR WIJF
Ik heb zin om te slapen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Hier kom ik echter niet uit: cy gaf je geen seks maar ging wel vreemdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze kennerde wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk zegt men wel eens maar deze user heeft daar maling aan en past zijn ongeëvenaard analytisch vermogen toe op het XX-gen.
De wereld ligt aan zijn voeten.
Zoveel onbaatzuchtige zelfopoffering, zoveel toewijding ten gunste van de vrouw. Che_quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Che_ heeft veel antropologisch en sociaal onderzoek gedaan a.d.h.v. pornofilms.
oke manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Seks geef je niet aan elkaar, dat heb je met elkaar. Maar daar kom je nog wel achter wanneer je een keer niet hebt hoeven betalen ervoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier kom ik echter niet uit: cy gaf je geen seks maar ging wel vreemd
Hoe dan
Is je hart soms gebroken door een meisje Cheetje? En projecteer je dat nu op mij? Want jij denkt vaker aan CY dan ik, een frappante situatie.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan
Deze afgunst en jellyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan
Maar jij huilt jezelf nog elke avond in slaap toch om haar? En hij denkt nog meer aan haar?? Woooow.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is je hart soms gebroken door een meisje Cheetje? En projecteer je dat nu op mij? Want jij denkt vaker aan CY dan ik, een frappante situatie.
quote:
Er was hier ooit een FOK!ster waar ik een relatie mee gehad heb maar dat is al vier jaar uit. Che_ denkt nu dat hij beter weet hoe onze relatie in elkaar zat en denkt dat de tranen vloeien als hij haar naam gebruikt.quote:
quote:
Che_ is ongelukkig om iets met vrouwen en zodra hij de kans ziet om dit af te reageren op andere users doet hij dit.quote:
En dat terwijl jij niet caret en dus niks te verliezen hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Er was hier ooit een FOK!ster waar ik een relatie mee gehad heb maar dat is al vier jaar uit. Che_ denkt nu dat hij beter weet hoe onze relatie in elkaar zat en denkt dat de tranen vloeien als hij haar naam gebruikt.
wie was de gelukkige FOK!ster?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Er was hier ooit een FOK!ster waar ik een relatie mee gehad heb maar dat is al vier jaar uit. Che_ denkt nu dat hij beter weet hoe onze relatie in elkaar zat en denkt dat de tranen vloeien als hij haar naam gebruikt.
Tot nu toe niets verloren nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:12 schreef zeer het volgende:
[..]
En dat terwijl jij niet caret en dus niks te verliezen hebt
Wat een loser die Che_.
Waarom betrek je mij er precies bij? Wel janken dat CY er bij betrokken wordt, maar zelf dit ook doen terwijl ik hier geen reet mee te maken heb.quote:
Ik dacht dat we complete willekeur aan het toepassen waren in onze sneren en ik wilde daarin zeker niet achterblijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij er precies bij? Wel janken dat CY er bij betrokken wordt, maar zelf dit ook doen terwijl ik hier geen reet mee te maken heb.
Je moet niet zo schijnheilig doen, Tardis. Practice what you preach.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we complete willekeur aan het toepassen waren in onze sneren en ik wilde daarin zeker niet achterblijven.
Complete willekeurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we complete willekeur aan het toepassen waren in onze sneren en ik wilde daarin zeker niet achterblijven.
boehoehoehoehoequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet niet zo schijnheilig doen, Tardis. Practice what you preach.
easy smeazyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan er hier iemand goed een dekbed in een dekbedovertrek stoppen? Aanmeldingen mogen in DM.
Kut werk.
Prutser. Dat is vet easyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kan er hier iemand goed een dekbed in een dekbedovertrek stoppen? Aanmeldingen mogen in DM.
Kut werk.
Het gaat nu even niet om jou Stimo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet niet zo schijnheilig doen, Tardis. Practice what you preach.
waarom lukt jou dit niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kut werk.
Ja als je een eenpersoons dekbed in een overtrek stopt voor een tweepersoons zeker.quote:
Motorisch gestoord en zuurstoftekort bij mijn geboorte.quote:
HOEKJES ZITTEN ALTIJD KUT JAquote:
Hey WCH, nieuwe kloon?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Motorisch gestoord en zuurstoftekort bij mijn geboorte.
Dekbedovertrek binnenstebuiten, je armen er in steken en in iedere punt een punt van je dekbed vastpakken. Rukken als de malle.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als je een eenpersoons dekbed in een overtrek stopt voor een tweepersoons zeker.
Mijn vriendin kan het al helemaal niet, volgens mij is dat echter een smoes zodat ik het doe.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Dekbedovertrek binnenstebuiten, je armen er in steken en in iedere punt een punt van je dekbed vastpakken. Rukken als de malle.
???
>dekbed in overtrek
vraag je begeleider dan om hulpquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Motorisch gestoord en zuurstoftekort bij mijn geboorte.
Ik kan niet zo goed rukken, ben geen koeienmelker zoals jij maar ik ga een poging wagen zo op die manier.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Dekbedovertrek binnenstebuiten, je armen er in steken en in iedere punt een punt van je dekbed vastpakken. Rukken als de malle.
???
>dekbed in overtrek
Je moet je dekbetred binnenste buiten doen, dekbed pakken alsook de hoekjes van het dekbed en het dan omdraaien.quote:
Heb dikke bos haar, bijna Braddiekapselquote:
Schiet niet zo in de stress, wijf. Als je geen context kan lezen bemoei je dan vooral met je menstruatie en hou je erbuiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, daarom spreek ik jou aan. Ik heb het nu over jou.
noobquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kut werk.
madeliefff en Aberquote:
Ja. En draai hem niet binnenstebuiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Kut werk.
ik ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. En draai hem niet binnenstebuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |