Hij kwam niet met een geldbedrag aangezien ik zei dat ik het niet meendequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoeveel bood hij je om masturberend naast je te zitten?
Ga beetje lapdance doen bij je vriendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zei ik meen het echt. Heb geld nodig.
En dat is ook zo.
Maar ja ben geen 22 he
gemiste kansquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij kwam niet met een geldbedrag aangezien ik zei dat ik het niet meende
[..]
Ga beetje lapdance doen bij je vriend
Nou, weet niet of dat nog wel gaat werken allemaalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij kwam niet met een geldbedrag aangezien ik zei dat ik het niet meende
[..]
Ga beetje lapdance doen bij je vriend
In 6 delen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Komt zometeen op Instagram
Leedvermaakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet niet waarom maar moest lachen om al die lepeltopics in haags pohi
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel. Vanuit 6 invalshoeken belicht.
Jellyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is wel erg jong en mooi voor jou
Leuk dit weerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zeer zeker niet. Ik denk alleen dat zij iemand verdient die equal is.
goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet alleen dat het naarmate je ouder wordt je cholesterol uit zichzelf van nature al toeneemt, want meer vetafzettingen/slomere metabolisme.
Maar dat is het dan ook wel eigk.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet alleen dat het naarmate je ouder wordt je cholesterol uit zichzelf van nature al toeneemt, want meer vetafzettingen/slomere metabolisme.
Want ik ben zooooo fatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het is iets waar jij teveel van hebt
Ja, kweet er alles van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zou je deze tatta aanraden te eten uit de Turkse keuken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn moeder eet niet als een tokkie?
Ze eet Turks. Veel deegwaar en zo.
Kokorecquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zou je deze tatta aanraden te eten uit de Turkse keuken?
Ah oké. Tja science is visie over cholesterol volgens mij as we speak aan het bijstellen. Deegwaar bevat vaak transvetten en dat is sws kanjerslecht voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn moeder eet niet als een tokkie?
Ze eet Turks. Veel deegwaar en zo.
Kokoretsi (Grieks: Κοκορέτσι, Turks: kokoreç) is een grilgerecht van de ingewanden van een geit of een lam.quote:
Je vraagt het aan de verkeerde, ik vind de Turkse keuken niet bijzonder smakelijk. Ik vind sarma erg lekker, evenals dolma. Als je uiteten gaat zou je kunnen kiezen voor vlees. Verwacht geen culinaire shit, want de Turkse restaurants in NL zijn daar niet voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja jeetje man doe nou eens aardigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goedzo
ik heb jou gemist, waar was jij? Wil je weer verdwijnen aub?
En wat zou je me dan aanraden te eten als je kan kiezen uit alle keukens?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde, ik vind de Turkse keuken niet bijzonder smakelijk. Ik vind sarma erg lekker, evenals dolma. Als je uiteten gaat zou je kunnen kiezen voor vlees. Verwacht geen culinaire shit, want de Turkse restaurants in NL zijn daar niet voor.
Wel als je geld wil spenderen. Bijv: http://www.aliocakbasi.nl/
Weet je wat je moet proberen? Iskembe corbasi.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En wat zou je me dan aanraden te eten als je kan kiezen uit alle keukens?
Is risico ablaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb gister vet lekkere met geitenkaas gevulde pogaca gemaakt. Kom maar met die transvetjes
Broodje donerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet die eckte Doner. Wel die gore zooi wat hier voor doner gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Broodje doner
Al het andere is te hoog gegrepen voor jullie
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Broodje doner
Al het andere is te hoog gegrepen voor jullie
Italian, indian, thai. Forget the rest.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat mijn vriend TARDIS.?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fusion natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |