Leuk me fotoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vrouwen vinden zichzelf altijd obese
Weet nie, niks gezien op instagram. Dan neem ik het niet serieusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb wel een lange piem0l hoor
Oh dan zal ik zo weer een selfie maken onder de douche en op instagram zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nie, niks gezien op instagram. Dan neem ik het niet serieus
Die ene dm van mij is sws onbeperkt houdbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks man. Heb nog steeds geen dm's binnen om freestyle te seksen. Bummer
als je dat doet krijg je van mij een likequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh dan zal ik zo weer een selfie maken onder de douche en op instagram zetten
Lol echtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Wel het nummer om in de auto te rijden terwijl die weirdo kickt daarop.
Heb nog niet geappt.
haha, hoe dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nog niet geappt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nog niet geappt.
Ow oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef Drug het volgende:
[..]
Die ene dm van mij is sws onbeperkt houdbaar
Ik ook, maar ik zei ik meen het echt. Heb geld nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol echt
Ik kreeg van een andere, voor mij onbekende, user een pm:"Wil je dat echt doen? Meende je dat?"
en hoeveel bood hij je om masturberend naast je te zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol echt
Ik kreeg van een andere, voor mij onbekende, user een pm:"Wil je dat echt doen? Meende je dat?"
ga je die foto dan ook aan je dochter laten zien?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je dat doet krijg je van mij een like
Dit vind ik een rare post.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ga je die foto dan ook aan je dochter laten zien?
Oké ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:37 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
I ejaculate sperm whales out of my Moby Dick
picsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb wel een lange piem0l hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |