Vrouwen vinden zichzelf altijd obesequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die verhalen komen anders meestal van jou zelf
schijnbaar wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vrouwen vinden zichzelf altijd obese
Tsjaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een rare post.
nee, jij bent ook gewoon raarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn raar en ik heb een slaaptekort
Wat je zegt, ben je zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn raar en ik heb slaaptekort
Jij was gisteravond verdwaaldquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn raar en ik heb slaaptekort
Nee ;squote:
Oh shut up relnichtquote:
waarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was gisteravond verdwaald
Je zat in de VBL SCquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ;s
[..]
Oh shut up relnicht
[..]
waar
Ik mag haar wel. In tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ze probeert ergens erbij te horen, laat haar even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag haar wel. In tegenstelling tot jou.Hoe kan je Opso nou mogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag haar wel. In tegenstelling tot jou.Gaan jullie na deze hard2getmanoeuvres nog neuken ofwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Haagsie, jij bent dan ook net als ik aardig "lost": grtd/klb/vbl..
iehlquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaan jullie na deze hard2getmanoeuvres nog neuken ofwa
Niet met hem aubquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gaan jullie na deze hard2getmanoeuvres nog neuken ofwa
ze is aardigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe kan je Opso nou mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |