Van watquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben onder de indruk
[..]
kijk zelf gewoon
Nee, 9:30 uur wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ok, hoelaat zal ik door met mijn werk? Ik ben nu koffie aan drinken, zo omeletje en daarna een glas groene thee. Is een uur of 10 acceptabel?
je werkt thuis?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ok, hoelaat zal ik door met mijn werk? Ik ben nu koffie aan drinken, zo omeletje en daarna een glas groene thee. Is een uur of 10 acceptabel?
Echt héquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat een rare vraag, je ziet toch dat we aan het slowchatten zijn?
Ow maar de verhalen hier dat ik lichtelijk obese ben was natuurlijk ook bullshit. Heb overgewicht, maar kan nog lopen hoorquote:
Zeker, heb er zelfs twee genomenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé
Heeft je kankerstick gesmaakt?
Je hebt liever dat ze iets anders likken zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Deze twee hondjes zitten nu op m'n schoot
[ afbeelding ]
Ze likken de hele tijd m'n voeten
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zeker, heb er zelfs twee genomen
die verhalen komen anders meestal van jou zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow maar de verhalen hier dat ik lichtelijk obese ben was natuurlijk ook bullshit. Heb overgewicht, maar kan nog lopen hoor
Ik vind dit echt een rare post.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze iets anders likken zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |