Dan zou jij 0 sterretjes moeten hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende: [..]
voor elke positieve note krijg je een sterretje naast je username
Jij bent dus gewoon een bitch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan zou jij 0 sterretjes moeten hebben
nee, danny zn chick is knorretjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owja ik heb echt vrij lang, zeg maar tot ergens vorige maand gedacht dat yvonne en danny gewoon ook man-vrouw was
zo ben ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had echt notalgische nachtbagger tt in gedachten, maar oke, kaap maar gewoon
Was fa2 zoals al dp altijd zegtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon een bitch.
vrijheid van meningsuiting toch, daar schijnt die kale nogal fan van te zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag je wel zeggen dat de chick van de baas een varken is?
Jmmrquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deze troll is nog lechter dan mijne
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
omg fa2 van fatwo = fatoe?
betekent dat dat?
nicequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:26 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke(Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of ander soort Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus, alleen maar turkse/marokkaanse winkeltjes. Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan
Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill)
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.
Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot.. (we gingen om kwart voor 2 weg en om ongeveer kwart over 7 stonden we op een parkeerplaats)
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan
Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg![]()
![]()
![]()
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
leuke dag gehad du, fijn om te horenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:26 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke(Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of ander soort Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus, alleen maar turkse/marokkaanse winkeltjes. Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan
Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill)
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.
Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot.. (we gingen om kwart voor 2 weg en om ongeveer kwart over 7 stonden we op een parkeerplaats)
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan
Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg![]()
![]()
![]()
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
Het was echt een ervaring jongequote:
Yes, was zeker tof!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuke dag gehad du, fijn om te horen
Je bent gewoon een intelligente jongenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms ben ik te dom voor m'n eigen slimheid
nee hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent gewoon een intelligente jongen
alleen een ekte intelligentsia zou zijn eigen intelligentie in twijfel trekkenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:29 schreef GeleHaas het volgende:
[..]
alleen een ekte intelligentsia zou zijn eigen intelligentie in twijfel trekken
ik ben trots op jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb fa2 eerder ontrafeld dan qt, dat wel![]()
ik ben blij dat ik niet bij jou in de auto zatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:31 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben wel kneiter erg geschrokken daar
Eerste keer op de snelweg bij Antwerpen, ik zie een gat tussen een vrachtwagen en een bus, kijk over m`n schouder, knipperlicht aan. En ik wil rijden.
Hoor ik echt in een periode van hooguit 2-3 seconde PEEEEEEEPPPPPPP!!!!!
Ik weer snel terug naar mijn oude rijstrook. Komt diezelfde bus die achter mij reed mij voorbij met zonder grappen ik denk 115-120 kilometer per uur.
Ik heb vrachtwagens en bussen gekke toeren zien uithalen, elkaar in halen. Andere auto's inhalen. Harmonicabussen met 100 op de snelweg die tussen auto's gaan alsof het niks is, alle gaatjes wringen ze zich tussen.
Ook in de stad, die mensen boeit he-le-maal niks. Van links/rechts, ze kijken recht voor zich uit en gooien hun auto er gewoon voor, dan word je weer rechts in gehaald, dan word je links in gehaald nog geen 2 meter voor een zebrapad, dan word er naar je getoeterd omdat je moet opschieten terwijl je al 10 minuten in de file staat. Dan hoor je piepende banden hier, dan hoor je piepende banden en een schreeuw daar.. Echt, waar ik in was beland.. Mi gado
ojee tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:31 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben wel kneiter erg geschrokken daar
Eerste keer op de snelweg bij Antwerpen, ik zie een gat tussen een vrachtwagen en een bus, kijk over m`n schouder, knipperlicht aan. En ik wil rijden.
Hoor ik echt in een periode van hooguit 2-3 seconde PEEEEEEEPPPPPPP!!!!!
Ik weer snel terug naar mijn oude rijstrook. Komt diezelfde bus die achter mij reed mij voorbij met zonder grappen ik denk 115-120 kilometer per uur.
Ik heb vrachtwagens en bussen gekke toeren zien uithalen, elkaar in halen. Andere auto's inhalen. Harmonicabussen met 100 op de snelweg die tussen auto's gaan alsof het niks is, alle gaatjes wringen ze zich tussen.
Ook in de stad, die mensen boeit he-le-maal niks. Van links/rechts, ze kijken recht voor zich uit en gooien hun auto er gewoon voor, dan word je weer rechts in gehaald, dan word je links in gehaald nog geen 2 meter voor een zebrapad, dan word er naar je getoeterd omdat je moet opschieten terwijl je al 10 minuten in de file staat. Dan hoor je piepende banden hier, dan hoor je piepende banden en een schreeuw daar.. Echt, waar ik in was beland.. Mi gado
Ik was blij toen ik uit de auto was kan ik je melden...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:33 schreef GeleHaas het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet bij jou in de auto zat
ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik was blij toen ik uit de auto was kan ik je melden...
Ik hoorde altijd verhalen over Belgie en het verkeer daar.. Maar fucking hell, er komen morgen wat fragmentjes in m`n vlog van't verkeer (Er vanuitgaande dat de hele heenreis is gefilmd)
the problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidencequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:30 schreef SideEffect het volgende:
A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool.
nee hoezoquote:
hierzo blazen we spliffs, bij jou wordt er gechilled met limonade en chipsquote:
nee is van kgv, weet alleen even niet meer welk nummerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hierzo blazen we spliffs, bij jou wordt er gechilled met limonade en chips
0118-vier toch en geen kgv
Dit is waarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
the problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence
trouwens
plagiaat ergenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:38 schreef KGV het volgende:
[..]
nee is van kgv, weet alleen even niet meer welk nummer
It wasn't my day. My week. My Month. My life. God damn it.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dit is waar![]()
Steek je tong niet uit of ik hak 'm eraf
quote:
oh had sws niet echt het idee dat je dat deedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
np verder, maar neem je nooit meer srs
Van zulke quotes word je sadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
It wasn't my day. My week. My Month. My life. God damn it.
Die vind ik leuker van hem
zag je al echte nederlande rap autoriteit maar nu niet meerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh had sws niet echt het idee dat je dat deed
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag je al echte nederlande rap autoriteit maar nu niet meer
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:41 schreef KGV het volgende:
inb4 jankende hzaw; ja ik post die ding gwn nog een keer
ga lekker door johquote:
okquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik van nature al dus dat is niet erg
die faber i nu echt ripped af zag ik laatstquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
softdrugs harddrugs er wordt in gehandeld ik ben schizofreen en ik word ervoor behandeld
ja had het ook gezien iddquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die faber i nu echt ripped af zag ik laatst
jij hebt liever groot waterhoofd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:53 schreef SideEffect het volgende:
Klein hoofdje met een huge bovenlichaam
je moet niet denken dat ik speel kan je dit beloven als je stoer doet mattie gaan we stukje lopenquote:
Nee maar bij hem is het heel erg uit verhoudingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt liever groot waterhoofd?
alleen op die coverfotoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee maar bij hem is het heel erg uit verhouding
ga terug naar nws flikkerquote:
vond het wel meevallen toen op tv zag ik hemquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee maar bij hem is het heel erg uit verhouding
Hier lijkt het heel raarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond het wel meevallen toen op tv zag ik hem
ja ik doe dat ook graagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:01 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
sjaak zegt wel eens kanker heh. zonder betekenis ook gewoon. kan je dat wel aan?
lijkt alsof z'n hoofd op een ander lichaam geshopt isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier lijkt het heel raar
[ afbeelding ]
mwah ligt meer aan foto denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier lijkt het heel raar
[ afbeelding ]
ja hij zegt niet geshopt. denk toch body iets groter gemaakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier lijkt het heel raar
[ afbeelding ]
gaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:02 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
ja hij zegt niet geshopt. denk toch body iets groter gemaakt.
nee jullie stoere rechtse bois kwetst niks tochquote:
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mwah ligt meer aan foto denk ik
dolf jansen op de fokquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jullie stoere rechtse bois kwetst niks toch
alles moet kunnen want vrijheid van meningsuiting
jupquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Hier ziet het er iets normaler uit
[ afbeelding ]
heeft iemand dat laatste boek?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Hier ziet het er iets normaler uit
[ afbeelding ]
ja van die andere dolf hebben we er al genoegquote:
Nee lijkt me ook niet boeiendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:13 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet zijn gebruikelijke stijl schijnt..
is een roman geen autobiografischquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
Heb bij een boek van Pepijn het idee dat ik net zo goed een dagje tripreports op drugsforum kan gaan lezen
geen autobiografie*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een roman geen autobiografisch
geen autobiografich boekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen autobiografie*
maar lijkt me nog steeds niet heel interessant
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat hij best aardig kan schrijven eigenlijk
Is een roman, niet autobiografisch*quote:
Ben je er nou nog steeds?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:20 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.
nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:20 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.
walgelijke zin danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i een roman, geen autobiografich boek
Ja even plaspauze. ijsje gepakt, ik ga zo weer verderslapen man.quote:
Vast wel maar het boek gaat over een man die drugs gebruikt, dat lijkt me niet echt interessantquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat hij best aardig kan schrijven eigenlijk
wat is jouw favoriete boek?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vast wel maar het boek gaat over een man die drugs gebruikt, dat lijkt me niet echt interessant
3de keer vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja even plaspauze. ijsje gepakt, ik ga zo weer verderslapen man.
wauw wist niet dat ik zoveel voor je betekendequote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:24 schreef deadprez het volgende:
if you could be my only friend
I'd cherish all the time we spend
and though we're so infrequent now
our hearts dance somewhere anyhow
so many make our lives seem cheap
and in the end we all must sleep
:$quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw wist niet dat ik zoveel voor je betekende
Ik neem nog ff een limonade ook. Ohja, het blijft droog vandaag buiten.quote:
Bedankt hans.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:26 schreef dapinkwin het volgende:
een roman is een genre, een lang verhaal, meestal fictie.
doe je de deur zo even dichtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:26 schreef dapinkwin het volgende:
een roman is een genre, een lang verhaal, meestal fictie.
lezen wordt ook nogal verpest door de middelbare schoolquote:
smoesjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
lezen wordt ook nogal verpest door de middelbare school
ik geloof dat Oorlogswinter het laatste boek is geweest dat ik met plezier gelezen heb, in groep 7 ofzo
Mweh, ik vond lezen altijd enorm leuk.quote:
pfff geen idee eig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt, wat is jouw lievelingsboek dan
Dacht even dat je dp wasquote:
maar jonko smoken net iets leuker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, ik vond lezen altijd enorm leuk.
quote:
Nee, de dwang heeft het compleet verpest.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar jonko smoken net iets leuker?
douwe bob twitterde dit ofzo?quote:
quote:
hier, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:39 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
het is wel leuk maar klinkt mij allemaal teveel hetzelfde
quote:
reis door de nacht als enige ooit denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Welk boek heb je vaker dan 2 keer gelezen
Jawel, dit is gitaarwerk. Nogal een verschil met Elvis.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:41 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
er is daarbinnen niet veel dat elvis evenaart of zie het verkeerd?
Ja klopt idd, vandaar dat ik al zei dat het wat meer psychobilly is; dat is een beetje de punkversie van rockabilly.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:44 schreef Kurovski het volgende:
Da's meer punkachtig. Vind ik de Stray Cats toch beter om naar te luisteren. Maar ja, smaken...
de naam gaf het al wegquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt idd, vandaar dat ik al zei dat het wat meer psychobilly is; dat is een beetje de punkversie van rockabilly.
quequote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:53 schreef Kurovski het volgende:
Wat is dat nou weer dp? Jouw opvoeding deugt niet man.
oh das niet mijn opvoeding hoor, dit nummer kwam ik paar jaar geleden tegenquote:
yesquote:
hmzquote:Op dinsdag 17 mei 2016 04:00 schreef Kurovski het volgende:
gvd lege plek weer naast me in bed. nja, er zijn ergere dingen. Ik ga weer slapen dp, ltr.
gewoon uitschrijven en via WOOFF gaan werken op een afgezonderde biologische leefgemeenschap ergens op het Oostblokquote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:46 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn, heb geen zin meer in school en stage.
nee dnkje ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:48 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon uitschrijven en via WOOFF gaan werken op een afgezonderde biologische leefgemeenschap ergens op het Oostblok
oke brbquote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
kun je ook gelijk als rijke Westerling een of andere lokale 8/10 nemen en een foto waarop je hem pegged als UI instellen
hoe moet naaktlopen is niet verboden in Nederland hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:50 schreef Crip het volgende:
ik ben uit de douche gekomen en ben gelijk weer op bed gaan zitten als een aangestrande orka.
moet me aankleden maar wil nie
ik bespaar de wereld mijn lichaamquote:Op dinsdag 17 mei 2016 06:53 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe moet naaktlopen is niet verboden in Nederland hoor
jij bnt perfect bbyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:07 schreef zeer het volgende:
[..]
oh nou in dat geval brb even een klassiek scheermes pakken om m'n polsen door te snijden
rip
oh, hoi chaiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is de leukste user van fok!
Ik vind jou ook leuk hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HPLC is de leukste user van fok!
equote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, is iedereen weer naar school?
Heb eerste twee uur gym, dus heb vrij genomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, is iedereen weer naar school?
Terechte klachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eerste twee uur gym, dus heb vrij genomen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
wist niet dat jij nog op de middelbare school zatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb elk jaar twee keer moeten doen, maar ben nu bijna klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wist niet dat jij nog op de middelbare school zat
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb elk jaar twee keer moeten doen, maar ben nu bijna klaar
Je was dus een vroege leerlingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:54 schreef HPLC het volgende:
Ik was 16 toen ik van groep 8 naar de eerste ging
Dat was ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je was dus een vroege leerling
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Geen idee, ben net wakker.
quote:
leuk. Ga zo kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gister gechilld op t park met BBQ en lekker bruin kleurtje gekregen. Heb een mooie selfie gemaakt en op insta geplaatst, kijk maar
Vandaag strak in pak de stad en feesten want het is vandaag Grunnlovsdag
leuke foto Maar selfie? Je staat bijna een km van de camera vandaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gister gechilld op t park met BBQ en lekker bruin kleurtje gekregen. Heb een mooie selfie gemaakt en op insta geplaatst, kijk maar
Vandaag strak in pak de stad en feesten want het is vandaag Grunnlovsdag
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Lol ik wist dat ik op die manier een like van je kon krijgen
M'n selfiestok is 1 km.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
leuke foto Maar selfie? Je staat bijna een km van de camera vandaan
xxxxxquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ga even roken beneden dus WiFi is even weg, tot zo Haags xoxoxoxo
Van watquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben onder de indruk
[..]
kijk zelf gewoon
Nee, 9:30 uur wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ok, hoelaat zal ik door met mijn werk? Ik ben nu koffie aan drinken, zo omeletje en daarna een glas groene thee. Is een uur of 10 acceptabel?
je werkt thuis?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ok, hoelaat zal ik door met mijn werk? Ik ben nu koffie aan drinken, zo omeletje en daarna een glas groene thee. Is een uur of 10 acceptabel?
Echt héquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat een rare vraag, je ziet toch dat we aan het slowchatten zijn?
Ow maar de verhalen hier dat ik lichtelijk obese ben was natuurlijk ook bullshit. Heb overgewicht, maar kan nog lopen hoorquote:
Zeker, heb er zelfs twee genomenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé
Heeft je kankerstick gesmaakt?
Je hebt liever dat ze iets anders likken zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Deze twee hondjes zitten nu op m'n schoot
[ afbeelding ]
Ze likken de hele tijd m'n voeten
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zeker, heb er zelfs twee genomen
die verhalen komen anders meestal van jou zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow maar de verhalen hier dat ik lichtelijk obese ben was natuurlijk ook bullshit. Heb overgewicht, maar kan nog lopen hoor
Ik vind dit echt een rare post.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze iets anders likken zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |