vast boos omdat ze aandachtshoer isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wrm isze gestopt? jij had toch contact mer haar
ze had mij ooit een boze dm daarover gestuurdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast boos omdat ze aandachtshoer is
niet echt meer contact gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wrm isze gestopt? jij had toch contact mer haar
ja mij ook, heel verhaal over real life dit real life datquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ze had mij ooit een boze dm daarover gestuurd
deed ze lullig?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ben haar alleen eens tegen gekomen in Bar.
oja kan ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ben haar alleen eens tegen gekomen in Bar.
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
milena (ofzo) i toch jouw vriendinnetje?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze wilde geen drankje van me. Ik heb die ghb nu nog steeds
half fok volgens mij, bij het kansloze afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
4/10 wijf waar alle dimas in deze reeks op geilden
ojaa dat was het, ze wou geen drankje aannemen omdat ze je niet kendequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze wilde geen drankje van me. Ik heb die ghb nu nog steeds
iewhl bahquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
haha klopt, allebei al 100 keer gezien in het echt
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Etsu zegt dat het gay is dan is het echt gay
ben ook gewoon engquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ojaa dat was het, ze wou geen drankje aannemen omdat ze je niet kende
Snap het echt niet. In welke boerengehuchten wonen mensen dat ze zulke below average chicks niet tegenkomen...srs zelfs de straatratten zullen haar niet nafluiten hierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
half fok volgens mij, bij het kansloze af
al sla je me doodquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Snap het echt niet. In welke boerengehuchten wonen mensen dat ze zulke below average chicks niet tegenkomen...srs zelfs de straatratten zullen haar niet nafluiten hier
Nederland bestaat uit Amsterdam en alles binnen een radius van 20km van Amsterdam.quote:
SE assistente?quote:
je wil niet weten vriendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zelfs in Drenthe lopen er betere chicks?
Poeh netjes, 90k per jaar?quote:
Chicks die BozeHaas nog niet kennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Groningen geloof ik wel maar wtf is er in Drenthe
overal op de wereld lopen knappe meisjes, doe niet zo achterlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Groningen > Amterdamquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Che_ het volgende:
Verder dan Leiden, Amersfoort, Utrecht en ik waan me in het buitenland
Koeien en weilandenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Allemaal van die dikke Gerda's zeker met klompen enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overal op de wereld lopen knappe meisjes, doe niet zo achterlijk
ja man.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Allemaal van die dikke Gerda's zeker met klompen enzo
In Heerlen heeft Vanillekwak nog wel wat kamers tegen afzetprijzen voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Groningen 😂😂😂😂😂😂😂😂
Woon nog liever in Limburg
Ik heb alle steden in NL gezien. En niet alleen via google mapsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
verder dan amsterdam ben jij niet geweest
swsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
#strongindependentintelligentwoman
Ook Assen en Leeuwarden?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb alle steden in NL gezien. En niet alleen via google maps
alle steden...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oo ja..die huisjesmelker. Mt zn 800 voor 18m3quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In Heerlen heeft Vanillekwak nog wel wat kamers tegen afzetprijzen voor je
lekker zundapzz kiek'nquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Beetje wheelies trekken met de tractor en alle Gerdatjes worden nat
Ja doe je ook een v-halsje? en een grote jack en jones riem?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)tyles=166&gridsize=3
Is dit te dima?
Coevordenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Coevorden en Meppel hebben ook stadsrechten
nah polo en gwn leren vd riemquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja doe je ook een v-halsje? en een grote jack en jones riem?
en de mooiste stad is?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)tyles=166&gridsize=3
Is dit te dima?
leukste stad en wereldstad zijn niet hetzelfde hèquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:39 schreef Che_ het volgende:
Voor de provincialen is groningen al een wereldstad, haha
Simpele leven wel
ben nog nooit in maastricht geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Qua wat?
Maastricht is wel een mooie stad. Maar om te wonen enzo? Nee. Leuke stad? Nee.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ben nog nooit in maastricht geweest
Dat had ik van jou ook niet verwacht neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ben nog nooit in maastricht geweest
Dagje Maastricht is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ben maar 1 keer in Limburg geweest, dat was in Roermond
misschien dat ik er ooit een keer heen gaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dagje Maastricht is wel leuk hoor
gewoon even doorreizen al je bij je zus op bezoek bentquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
misschien dat ik er ooit een keer heen ga
haha ja kan welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon even doorreizen al je bij je zus op bezoek bent
dat versta ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja, ik ga hier toch ook niet Drent lullen
haha jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat je de knien los in 't hok heb lop'n, weet je waar ik het over heb
Konijnen los in het hok hebt lopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat je de knien los in 't hok heb lop'n, weet je waar ik het over heb?
Gelukkig dat ik Drents begrijp want anders kon jij net als hij ook sneaky een poging wagenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij maakt haar het hof en wij moeten lijdzaam toezien hoe ze straks naar amsterdam verkast
haha ja manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik Drents begrijp want anders kon jij net als hij ook sneaky een poging wagen
dit is gewoon nederlandsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is dit wel Nederlands of is dit een Spaanse lach
Drenths en Gronings akkedeert ook wel goudquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik woon 2 minuten drenthe af
ik kan drents helemaal verstaan, alleen niet spreken
klopt alleen verschillende accentenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drenths en Gronings akkedeert ook wel goud
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
weetnie wat jullie allemaal denken maar ik blijf in groningen wonen
maar zoveel kunnen niet eens meer echt plat praten hoor, ik ook maar een beetjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
klopt alleen verschillende accenten
spreek je thuis ook met je ouders drenthsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar zoveel kunnen niet eens meer echt plat praten hoor, ik ook maar een beetje
die echte echte boerenjongen wel, maar verder amper
nee, alleen m'n oma gaat hoe ouder ze wordt hoe platter tegen ons praten maar verder spreek ik het ook nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
spreek je thuis ook met je ouders drenths
Ik ben er wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo. Is er hier nog een stoute Jimmie?
haha kun je goed met haar oefenenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, alleen m'n oma gaat hoe ouder ze wordt hoe platter tegen ons praten maar verder spreek ik het ook nooit
heb je drank en drugs op repeat staanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lil Kleine is echt guilty pleasure
homoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Lil Kleine is echt guilty pleasure
nee want ik kan die ronnie niet uitstaan en ze doen ook echt elke plaat samenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
heb je drank en drugs op repeat staan
optyfenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:27 schreef Bolasie het volgende:
wtf kil kan nie slape wil over 7u in de gym staan gvd
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want ik kan die ronnie niet uitstaan en ze doen ook echt elke plaat samen
dat heeft niks met seksualiteit te maken etsu is gwn hete boiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen wil etsu wel een doen dus dan zou iedereen homo zijn?
wel leuk altijd als ze users kiezen die geen enkele binding met een forum hebbenquote:
ik kan hier gewoon leuk naar luisteren jaquote:
werken zul je, dat lijk brengt geen centen opquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, ik zelfdoding willen doen, mag niet, kennelijk, op feestdagen.
Leuk hoor, die participatiewet.
wat een onzin kerelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel leuk altijd als ze users kiezen die geen enkele binding met een forum hebben
WEL! Ook als lijk ben je nog inzetbaar... als skelet in het biologielokaal van een ROC in Helmondquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
werken zul je, dat lijk brengt geen centen op
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel leuk altijd als ze users kiezen die geen enkele binding met een forum hebben
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan hier gewoon leuk naar luisteren ja
scholen zijn ook maar een linkse hobby, je kunt die kinderen beter aan het werk zetten voor het grootkapitaalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WEL! Ook als lijk ben je nog inzetbaar... als skelet in het biologielokaal van een ROC in Helmond
da's waar...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
scholen zijn ook maar een linkse hobby, je kunt die kinderen beter aan het werk zetten voor het grootkapitaal
domme mensen denken ooit intelligent te worden en daarom zijn er cursussenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
scholen zijn ook maar een linkse hobby, je kunt die kinderen beter aan het werk zetten voor het grootkapitaal
srs, heb die boi nog nooit in klb zien postenquote:
niet zo hè, jimmy volgt ook een cursus en is intelligenter dan wij allemaal bij elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
domme mensen denken ooit intelligent te worden en daarom zijn er cursussen
stijfje gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
SOMS....
urineer ik in mijn pantalon...
SOMS... wegens de drank...
SOMS... omdat ik het wil. Houd de boel lekker heet.
dat ligt dan echt aan jezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, heb die boi nog nooit in klb zien posten![]()
nu is dat met de huidige lading kankerusers misschien ook wel weer een voordeel
beter komt hij zich hier even voorstellen voor hij tof doetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ligt dan echt aan jezelf
ja klopt, heel weinigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
verder kan ik geen nummer van hem vinden zonder ronnie
allang gedaan, zeurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter komt hij zich hier even voorstellen voor hij tof doet
pls, is het je kloontje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier hoef ik niet op te antwoorden
mijn eerste post met dit account was veel beterquote:
quote:
wattquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn eerste post met dit account was veel beter
[..]
als je geld wil verdienen moet je het doen zoals lil kleinequote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik rap alleen inhoudelijk, lil kleine niet
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je nou te onzeker zijn om een nummer op te sturen?
Sukkel..
ik heb stacks en neuk bitches terwijl ik m'n bicep flexquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als je geld wil verdienen moet je het doen zoals lil kleine
wat is met die boi van dat topic gebeurd, eerst maakte hij nog wel eens kloontjes om mij zijn nieuwe nummers te spammenquote:
echt siiiiick, klinkt als een nummer 1 hitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb stacks en neuk bitches terwijl ik m'n bicep flex
zoiets?
hij heet tegenwoordig jack $hirak en maak kutnummers met lil kleine en ronnie flexquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is met die boi van dat topic gebeurd, eerst maakte hij nog wel eens kloontjes om mij zijn nieuwe nummers te spammen
laten we het talent van geennaam nou ook weer niet overdrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heet tegenwoordig jack $hirak en maak kutnummers met lil kleine en ronnie flex
bedankt voor het grenzeloze vertrouwen dat je hebt in mequote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
echt siiiiick, klinkt als een nummer 1 hit
altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt voor het grenzeloze vertrouwen dat je hebt in me
hoezo oudequote:
ik lees discussie met vogeltjedans terug die ik met terugwerkende kracht heb gewonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
ik krijg minder notes en bans dus ga er maar van uit dat mijn posts vooruit zijn gegaan
nou wat een prestatiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik lees discussie met vogeltjedans terug die ik met terugwerkende kracht heb gewonnen
ahw cute ditquote:
zelfs in 2014 wa jimy al aan 't bitchen over molimsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou wat een prestatie
zelfs ik win elke discussie met vogeltesdans, weenie hoor
link?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfs in 2014 wa jimy al aan 't bitchen over molims
KLB / Moslimsquote:
ben ji 24r?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
KLB / Moslims
lol toen zei twentyfour al wat over zijn inlevingsvermogen
dat was sws wel degelijke user
nee klopt ben je sws niet baas genoeg voorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die vraag hoef ik niet te beantwoorden
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee klopt ben je sws niet baas genoeg voor
heel veel zelfde al wat hij nu nog roept ook hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:59 schreef deadprez het volgende:
echt geen zin om al die shit te gaan lezen trouwens
ja je kunt jimmy veel verwijten, maar consequent is ie welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel veel zelfde al wat hij nu nog roept ook hoor
haha wat een kuttopic manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja je kunt jimmy veel verwijten, maar consequent is ie wel
mja ook niet echtquote:
ja dat welquote:
oh dacht dat je geen kloontjes hadquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn eerste account was 2009 ofzo
oh hapte ik haha goeie troll manquote:
dan ben je een paar stappen verder dan ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben momenteel op het punt aanbeland waar ik vaak al weet wat je gaat zeggen voordat je het getikt hebt
ahwwquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
meest intieme relatie die ik ooit gehad heb
nee dat was niet leukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haat net zo leuk al mijn d/t periode
heb er vanmiddag ook een paar andere op laten happenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
kan niemand meer vertrouwen en de taalnazi in mij verscheurt mijn hele ziel
gelukkig niet dat verschrikkelijke met 10.000.000 nieuwe topics al ontgroening dat vind ik wel zo kutquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
volgens mij ligt die nieuwe blauwe al te slapen wat een fekkit
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb er vanmiddag ook een paar andere op laten happen
381 lurkers du je bent vast niet alleenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik lees mee met jullie intieme gesprek
nja weenie deel van de ontgroening is dat ik positieve note krijg dus ik wachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig niet dat verschrikkelijke met 10.000.000 nieuwe topics al ontgroening dat vind ik wel zo kut
ik wil ook een keer een positieve note krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja weenie deel van de ontgroening is dat ik positieve note krijg dus ik wacht
zou jou er meteen een geven maar de elite gunt nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook een keer een positieve note krijgen
terwijl ik me toch altijd zo elitair opstel tegenover de rest van de wereldquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou jou er meteen een geven maar de elite gunt niet
whehehquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl ik me toch altijd zo elitair opstel tegenover de rest van de wereld
Gezelligquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
381 lurkers du je bent vast niet alleen
terechtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond die frenchcore shit wel prima laatt
abo nemen zodat je ze kan lezenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:15 schreef SideEffect het volgende:
Hoe weet je of je een positieve note hebt?
voor elke positieve note krijg je een sterretje naast je usernamequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:15 schreef SideEffect het volgende:
Hoe weet je of je een positieve note hebt?
dat weet ik niet maar iteejer heeft in ieder geval geen ideequote:
ja ik snap deze du nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar iteejer heeft in ieder geval geen idee![]()
das de man van yvonne, noobquote:
kan volgens mij sws niet meer met smsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |