beter komt hij zich hier even voorstellen voor hij tof doetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ligt dan echt aan jezelf
ja klopt, heel weinigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
verder kan ik geen nummer van hem vinden zonder ronnie
allang gedaan, zeurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter komt hij zich hier even voorstellen voor hij tof doet
pls, is het je kloontje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier hoef ik niet op te antwoorden
mijn eerste post met dit account was veel beterquote:
quote:
wattquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn eerste post met dit account was veel beter
[..]
als je geld wil verdienen moet je het doen zoals lil kleinequote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik rap alleen inhoudelijk, lil kleine niet
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je nou te onzeker zijn om een nummer op te sturen?
Sukkel..
ik heb stacks en neuk bitches terwijl ik m'n bicep flexquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als je geld wil verdienen moet je het doen zoals lil kleine
wat is met die boi van dat topic gebeurd, eerst maakte hij nog wel eens kloontjes om mij zijn nieuwe nummers te spammenquote:
echt siiiiick, klinkt als een nummer 1 hitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb stacks en neuk bitches terwijl ik m'n bicep flex
zoiets?
hij heet tegenwoordig jack $hirak en maak kutnummers met lil kleine en ronnie flexquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is met die boi van dat topic gebeurd, eerst maakte hij nog wel eens kloontjes om mij zijn nieuwe nummers te spammen
laten we het talent van geennaam nou ook weer niet overdrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heet tegenwoordig jack $hirak en maak kutnummers met lil kleine en ronnie flex
bedankt voor het grenzeloze vertrouwen dat je hebt in mequote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
echt siiiiick, klinkt als een nummer 1 hit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |