wel leuk altijd als ze users kiezen die geen enkele binding met een forum hebbenquote:
ik kan hier gewoon leuk naar luisteren jaquote:
werken zul je, dat lijk brengt geen centen opquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, ik zelfdoding willen doen, mag niet, kennelijk, op feestdagen.
Leuk hoor, die participatiewet.
wat een onzin kerelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel leuk altijd als ze users kiezen die geen enkele binding met een forum hebben
WEL! Ook als lijk ben je nog inzetbaar... als skelet in het biologielokaal van een ROC in Helmondquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
werken zul je, dat lijk brengt geen centen op
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel leuk altijd als ze users kiezen die geen enkele binding met een forum hebben
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan hier gewoon leuk naar luisteren ja
scholen zijn ook maar een linkse hobby, je kunt die kinderen beter aan het werk zetten voor het grootkapitaalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WEL! Ook als lijk ben je nog inzetbaar... als skelet in het biologielokaal van een ROC in Helmond
da's waar...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
scholen zijn ook maar een linkse hobby, je kunt die kinderen beter aan het werk zetten voor het grootkapitaal
domme mensen denken ooit intelligent te worden en daarom zijn er cursussenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
scholen zijn ook maar een linkse hobby, je kunt die kinderen beter aan het werk zetten voor het grootkapitaal
srs, heb die boi nog nooit in klb zien postenquote:
niet zo hè, jimmy volgt ook een cursus en is intelligenter dan wij allemaal bij elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
domme mensen denken ooit intelligent te worden en daarom zijn er cursussen
stijfje gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
SOMS....
urineer ik in mijn pantalon...
SOMS... wegens de drank...
SOMS... omdat ik het wil. Houd de boel lekker heet.
dat ligt dan echt aan jezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, heb die boi nog nooit in klb zien posten![]()
nu is dat met de huidige lading kankerusers misschien ook wel weer een voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |