Konijnen los in het hok hebt lopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat je de knien los in 't hok heb lop'n, weet je waar ik het over heb?
Gelukkig dat ik Drents begrijp want anders kon jij net als hij ook sneaky een poging wagenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij maakt haar het hof en wij moeten lijdzaam toezien hoe ze straks naar amsterdam verkast
haha ja manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik Drents begrijp want anders kon jij net als hij ook sneaky een poging wagen
dit is gewoon nederlandsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is dit wel Nederlands of is dit een Spaanse lach
Drenths en Gronings akkedeert ook wel goudquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik woon 2 minuten drenthe af
ik kan drents helemaal verstaan, alleen niet spreken
klopt alleen verschillende accentenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drenths en Gronings akkedeert ook wel goud
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:08 schreef SideEffect het volgende:
weetnie wat jullie allemaal denken maar ik blijf in groningen wonen
maar zoveel kunnen niet eens meer echt plat praten hoor, ik ook maar een beetjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
klopt alleen verschillende accenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |