381 lurkers du je bent vast niet alleenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik lees mee met jullie intieme gesprek
nja weenie deel van de ontgroening is dat ik positieve note krijg dus ik wachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig niet dat verschrikkelijke met 10.000.000 nieuwe topics al ontgroening dat vind ik wel zo kut
ik wil ook een keer een positieve note krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja weenie deel van de ontgroening is dat ik positieve note krijg dus ik wacht
zou jou er meteen een geven maar de elite gunt nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook een keer een positieve note krijgen
terwijl ik me toch altijd zo elitair opstel tegenover de rest van de wereldquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou jou er meteen een geven maar de elite gunt niet
whehehquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl ik me toch altijd zo elitair opstel tegenover de rest van de wereld
Gezelligquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
381 lurkers du je bent vast niet alleen
terechtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond die frenchcore shit wel prima laatt
abo nemen zodat je ze kan lezenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:15 schreef SideEffect het volgende:
Hoe weet je of je een positieve note hebt?
voor elke positieve note krijg je een sterretje naast je usernamequote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:15 schreef SideEffect het volgende:
Hoe weet je of je een positieve note hebt?
dat weet ik niet maar iteejer heeft in ieder geval geen ideequote:
ja ik snap deze du nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar iteejer heeft in ieder geval geen idee![]()
das de man van yvonne, noobquote:
kan volgens mij sws niet meer met smsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |