nee jullie stoere rechtse bois kwetst niks tochquote:
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mwah ligt meer aan foto denk ik
dolf jansen op de fokquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee jullie stoere rechtse bois kwetst niks toch
alles moet kunnen want vrijheid van meningsuiting
jupquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Hier ziet het er iets normaler uit
[ afbeelding ]
heeft iemand dat laatste boek?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja denk het ook
Hier ziet het er iets normaler uit
[ afbeelding ]
ja van die andere dolf hebben we er al genoegquote:
Nee lijkt me ook niet boeiendquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:13 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet zijn gebruikelijke stijl schijnt..
is een roman geen autobiografischquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
Heb bij een boek van Pepijn het idee dat ik net zo goed een dagje tripreports op drugsforum kan gaan lezen
geen autobiografie*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een roman geen autobiografisch
geen autobiografich boekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen autobiografie*
maar lijkt me nog steeds niet heel interessant
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat hij best aardig kan schrijven eigenlijk
Is een roman, niet autobiografisch*quote:
Ben je er nou nog steeds?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 03:20 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
sowieso natuurlijk. maar andere genres.. hij heeft een maandelijkse nrc column nu.. die is erg saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |